Új hozzászólás Aktív témák

  • #35104512

    törölt tag

    válasz Daffni2 #20030 üzenetére

    Azért ez sem teljesen így van. Dolgoztam telefonos ügyfélszolgálaton közel 3 évig (nem mondom melyik szolgáltatónál mert elkezdtek szidni :D ), és abban igazad van, hogy nem azért mondja amit mond, hogy hazudjon, de nekem is voltak olyan kollégáim (főleg újak), akik kérdés nélkül olyan baromságokat mondtak az ügyfélnek, hogy kettéállt a hajam. Aztán ha visszatelefonált, akkor meg nem győztem magyarázkodni, hogy miért állította a kolléga az ellenkezőjét annak amit én mondok :)
    Az meg, hogy rögzítve van a beszélgetés semmit nem jelent ilyen esetben, ha nem teljesen tájékozott az ügyfélszolgálatos, simán szemrebbenés nélkül mondja a magáét, hiába semmi köze a valósághoz. Persze ez az egész az ügyfél számára úgy jön le, hogy hazudtak neki..

Új hozzászólás Aktív témák