Új hozzászólás Aktív témák

  • ariel96

    tag

    Sziasztok!

    Nagyon kiakadtam a Vodafonra. Hétfőn tettünk 5.000fT-ot a feltöltős kártyánkra, vagyis csak tettünk volna, ugyanis a kis hölgy, elírta a utolsó számot. Amikor fölhívtam az ügyfélszolgálatot - nem kértek elnézést, és nem ajánlották föl, hogy orvosolják a problémát. Azt mondták, hívjam föl azt a számot, amire a pénzt tették, és én beszéljek az illetővel, hogy küldje el a pénzt az mi számunkra.

    Hát tele lett a hócipőm. Lehet, hogy kidobom a SIM kártyát, és elfelejtem a Vodafont.

    Egyébként T mobilosok vagyunk, és nagyon keveset használjuk a mobilt - az utóbbi években egyre kevésbé van rá szükségünk.

    Mit szóltok ehhez? Még soha nem fordult elő, hogy nem a megfelelő számra tették volna a pénzt (T mobil).

    ... és most épp a Vodafon egyik üzletében történt ez - nem benzinkútnál, nem postán...

    Mellesleg a Vodafon térerő is nagyon labilis - látom egymás mellett a T mobil és a Vodafon jelét...

    Lehet, hogy ti elégedettek vagytok, de nekem most elegem lett belőlük. :U

Új hozzászólás Aktív témák