-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Carline
őstag
válasz ariel96 #48347 üzenetére
Örülj annak, hogy nem autópálya matricát vetettél vele. Ott is ha aláírja a rossz rendszámra az igényt és arra a téves rendszámra adják ki a e-matricát akkor megbüntetnek jogosulatlan úthasználatért és az nem 5000Ft-os tétel lenne (hanem majd a háromszorosa).
˙ɐʌloɹoslǝɟ ʞɐuuɐʌ ʞouoɟǝlǝʇ ɐ ɹɐɯ ɐɯ 'ʞɐʇloʌ ᴉɐʇɐpɐ ƆԀ sǝ doʇdɐl ɐ uǝƃǝɹ ʇʇI
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz ariel96 #48347 üzenetére
Ezért írtam, hogy nem valószínű, hogy hibásan lett volna bemondva a szám. Pláne nem kétszer. Pláne nem telefonból olvasva.
Sajnos igen, vannak vodafone-elkötelezettek (vagy érzelmi, vagy foglalkoztatottsági okokból), sosem fogják elismerni, hogy náluk is tévedhetnek. Sőt, hogy hibázhatnak, még a feltételezés is sértő.
Nemrégiben volt hasonló sztori az egyik másik szolgáltató topikjában, annyi különbséggel, hogy ott az illető egyértelműen tudta, hogy ő hibázott a feltöltésnél, de sajnos ott sem tudott a szolgáltató segíteni, csak annyit, hogy kérje meg az illetőt hogy töltsön neki vissza ugyanannyit. Feltételezem ezt kis hazánkban megpróbálni sem érdemes, csak ha meg akarsz nevettetni valakit. -
-
asdf_
veterán
válasz lugosi #48358 üzenetére
Tokmindegy, hogy tevedett-e az ugyfelszolga, azert toljak mindenhol az ember orra ala a papirt, hogy hiaba cseszi el az ugyfelszolgalatos/benzinkutas/penztaros az abc-ben a szamot, akarhanyszor diktalta le az ugyfel, akarhanyszor kell beutni a gepbe, hiaba adta at akar cedulara felirva a szamot, az ugyfelnek meg kell neznie a szamot, ala kell irnia a cetlit/papirt, ezzel elfogadja azt, ami a azon van, igy csak es kizarolag o lehet a hibas. Ennyi. A visszajarot is megszamolja az ember, meg ha ker egy kilo kenyeret, akkor nem viszi haza a kalacsot, ha azt nyomjak a kezebe.
Ettol fuggetlenul persze szegenysegi bizonyitvany, hogy egy nyilvanvalo tevedest nem lehet rendszerszinten korrigalni (amennyiben a tevesen feltoltest kapott meg nem fogyasztott a tevesen feltoltott osszegbol), de egyaltalan nem lennek meglepodve, ha valami gyoker nav-os nmhh-s anyamkinja gatolja, hogy ezt egyszeruen korrigalni lehessen (ne feledjuk ugye, hogy egy feltoltessel uj elofizetoi szerzodes keletkezik az aktualis aszf-ben foglalt tartalommal).
-
#86564352
törölt tag
válasz mukibuci #48362 üzenetére
Saját felelősség vállalása? Milyen extrém igényeid vannak. Könnyebb a "gyenge elméjű picsára" fogni.
(Vodafone helyett ahányszor "Vodafon" szerepelt, akkor elképzelhető a szám bediktálása sem sikerült pontosan, ha igen akkor is ott a kapott papír aláírással elfogadva)
Pro tipp: van modern, gyors és egyszerű mód is feltöltésre. Persze ott is figyelni kell, pl. a vodafon.hu oldalon nem lehet. -
lugosi
MODERÁTOR
válasz mukibuci #48362 üzenetére
Az a baj az elmélettel, hogy nem az ügyfél írta be a számot, tehát nem ő tévesztett. Ő legyen a hibás mert nem feltételezi hogy az ügyintéző képes hibátlanul beírni egy számot? Ráadásul a Vodafone ügyintézője névre szóló számlát adott, tehát kvázi egy kattintás neki ellenőrizni a számot.
Twofatcat: neked is szól, félrediktálás? De nem az ügyfél írta be a számot, hanem az ügyintéző. Bediktálni pedig írta, hogy telefonból diktálta be. Azon kívül az ügyfél bement egy Vodafone üzletbe egy vodafonos számot feltölteni, a szolgáltató ügyintézője nem látja a névhez tartozó számot? És még az ügyfélnek kell ellenőrizni az ügyintézőt, aki minden adat birtokában van? Ne már![ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz lugosi #48367 üzenetére
Csak egy kérdés:Ha valakinek akarok a telójára,mondjuk ajándék feltöltést eszközölni,és a számlát az én nevemre kérem az szabálytalan?A Kishölgy azért pontositotta a címet,hogy a számla biztos jó névre menjen,a szám neki mindegy.Mielőtt aláírok valamit,elolvasom,ennyi az egész.
-
lugosi
MODERÁTOR
Ha annak az illetőnek egy számjegy az eltérése a te számokhoz képest, akkor reális. Megint a “mi valószínűbb” teszt: szándékosan akarok egy egy számjeggyel eltérő számra tölteni, vagy hiba történt?
Egyébként továbbra is kizárható szerintem hogy másik számot mondott volna, tekintettel arra hogy telefonból diktálta. Csak a te verziódra akartam reagálni a fenti egy szám eltéréses dologgal. -
#86564352
törölt tag
válasz lugosi #48367 üzenetére
Az ügyintéző arra figyel elsősorban a számla cím, név helyes legyen, ha én 1234567 ügyfélként akarom feltölteni 7654321 számot nem nagyon érdekli kutyát se hogy az enyém vagy öcsémnek töltöm, ezért kell ellenőriznem és aláírással elfogadnom igen ezt a számot töltsék fel. Peches tanulópénz, nem tudjuk a diktáló dadogott, vagy ügyintéző félrehallott félrenyomott numpadon, nagy volt a zaj, mindegy emberek vagyunk, a lényeg nem az kinek a hibájából történt az elírás, hanem az számít a felelősség az ellenőrzés aláírással az ügyfélé. Minden további csak rizsa és zéró szimpátiát érzek amilyen stílusban előadták a sztorit. Nem gondolta volna elírják a számot érv ugyanolyan mint másik oldalról nem gondolta volna nem ellenőrzi mielőtt aláírja mit vásárol. Ha te kiadsz pénzt valamire megnézed mit veszel.
Van több modern lehetőség feltöltésre, ahol te kommunikálsz géppel harmadik közvetítő nélkül. Gyorsabb, kényelmesebb, környezetbarátabb papírmunka nélkül. Lehet írni egy sms-t arra a számra kérni cserébe az összeget, ha jóindulatú a másik szám tulajdonosa megoldódik a helyzet.[ Szerkesztve ]
-
Bozek
nagyúr
válasz lugosi #48371 üzenetére
És az ügyintézőnek honnan kellene tudnia, hogy a rossz szám ismerőshöz vagy idegenhez tartozik-e? De mindegy is, hogy ki rontotta el a számot, az aláírt papírt akkor is meg kell nézni. Főleg, hogy erre általában fél is hívják a figyelmet, hogy ellenőrizd az adatokat.
[ Szerkesztve ]
-
proScout
tag
Elnézést ha nem ide passzol a kérdés....
Vodafone os vagyok és megjelent az oreo végre a galaxy s8 készülékemre.
Nagyon szépen be van lakva a telefon ennek ellenére villámgyors, kérdésem az lenne hogy hogy is van az hogy ha kijön egy nagy rendszerfrissítés pl android 7 ---> 8 ra mint jelen esetben is, akkor tényleg jobban járok ha teljesen leformázom a telefont és úgy telepítem ? Vagy teljesen mind 1.
Mint ha olyasmit hallottam volna hogy az oreo pl így gyorsabb lesz ha 0 ból telepítem és utána backupolok vissza.
-
Zsocy155
őstag
válasz proScout #48380 üzenetére
Szerintem az S8 topicjában többet tudnak.
-
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz #86564352 #48377 üzenetére
"1234567 ügyfélként akarom feltölteni 7654321 számot nem nagyon érdekli kutyát se "
Ha jól emlékszem egy szám nem stimmelt. Azért gondolj bele. Bemegyek a vodafonhoz, 1234567 a számom. Mondom a nevem, mire kérek számlát, a nevem alapján (feltételezem), látják, hogy én vagyon 70/1234567. Bediktálom ezt a számot (tfh hogy jól mondom a számot, de engedjük meg, hogy nem). Látja az ügyintéző, hogy én vagyok 1234567, és feltölt 1234560-ra, mert vagy azt mondom, vagy elüti. Én azt gondolom, hogy ezt neki észre kellett volna venni. De ha még ez sem, akkor a cégnek egy ilyen nyilvánvaló tévedést jó hírből is illett volna korrigálni, és nem ilyen hoki megoldást mondani, hogy keresse meg, és töltesse fel 1234560-val a saját számát ugyanannyival. Számomra megdöbbentő, hogy egy vodafone méretű cégnek erre nincs protokollja.
Bozek: "És az ügyintézőnek honnan kellene tudnia, hogy a rossz szám ismerőshöz vagy idegenhez tartozik-e?"
Bemondta a nevét, látta a számot, egy szám nem stimmelt. Ha az irányítószámra többször rá tudott kérdezni, akkor ha látta ezt az eltérést, akkor ezt nem lett volna célszerű? Vagy biztos egy egy számmal eltérő, ismeretlen számra szeretne tölteni az ügyfél? Megint csak a "mi valószínűbb" elven lehet szerintem eldönteni.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz lugosi #48387 üzenetére
A kulcs ott van, hogy te feltetelezel dolgokat, majd két sorral lejjebb ezek a feltételezések mar egyetemes igazsagkent vannak beállítva.
Mivel bárki egyenleget feltoltheted, ezért kutyát nem érdekli, hogy kinek a néven van a telefonszám. Mivel te vagy ott, ezért a te nevedre kell kiállítani a bizonylatot - a kettőnek tehát semmi köze egymáshoz.
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
#86564352
törölt tag
válasz lugosi #48387 üzenetére
Emberek vagyunk ugyanúgy okolva az ügyintézőt miért hallotta, ütötte félre ugyanúgy kérdés az ügyfél miért nem ellenőrizte? Nem véletlenül van kitalálva az aláírás módi. Szerintem mindhárom cégnél az van ilyenkor nem tudnak utólag korrigálni, mert ilyen a rendszer technikailag és visszaélés ellen. Ezért biztosítják be magukat azzal alá kell írnod a papírt és ami azon szerepel az történik.
Teljesen mindegy kinek a hibájából történt az elírás.
Teljesen egyértelmű az aláírás miatt kié a felelősség.
Teljesen felesleges tovább ragozni. -
Bozek
nagyúr
válasz lugosi #48387 üzenetére
Vagy biztos egy egy számmal eltérő, ismeretlen számra szeretne tölteni az ügyfél?
Ezt írtam az előbb. Biztos, hogy az ügyfélnek ismeretlen az a szám? Nehogy már ezt is az ott dolgozónak kelljen eldönteni.
Ha neked a főnököd valamelyik hónapban 10 ezerrel többet utal, akkor szólsz neki, hogy biztos nem ütött-e el egy számot?
-
radio100jozs
őstag
Vodára ne hordozzon senki számot!
Tegnap este a Telenortól hordoztam át a számomat a Vodára, és azóta egy totál idegen Vodás előfizetőnél cseng a számom már 24 órája. Ma este hívom a Vodát, elsőnek tagadták a számhordozást, hogy lenne ilyen igényem, mire mondom a folyamatazonosítót a megküldött dokumentumokról, meg mondom az NMHH oldalán is Vodánál jelzi már a számot, akkor ügyintéző mondja, türelem utánanéz. Visszajön a vonala, igen van számhordozás, rendben átjött a Vodára, de az a Telenor szám nem is az enyém, na ekkor kezdtem már kiakadni, mondom, a Telenornál havidíjas, itt is én kötöttem a Vodánál a szerződést, hogy gondolja, hogy nem az enyém a szám, nem is lehetett volna hordozni, mire akkor megint utánanéz. Ismét visszajön, és mondja, látja, hogy itt tényleg valami nagy gubanc van, de a társosztályon már ilyenkor nincsenek, holnap kéne visszatelefonálni. Ez alapból 36 órája elcseszte a Voda a számomat, sokba fog ez nekik kerülni az biztos. Az a minimum, hogy az NMHH-ál vizsgálatot fogok kérni erre az ügyre, mert ilyen technikailag nem lehet, főleg, hogy mindent online intz az ember, és minden dokumentumon stimmelnek az adatok, akkor itt milyen informatikai rendszer van, hogy a háttérben kicseréli az adatokat?
-
eami
addikt
válasz radio100jozs #48395 üzenetére
nálam nem volt gond anno 10+ éve
-
4Grider
nagyúr
válasz radio100jozs #48395 üzenetére
Én is hordoztam hozzájuk nem egy számot, nem volt baj. Nálad valamit elszúrtak. Ennyi.
-
Bozek
nagyúr
válasz radio100jozs #48395 üzenetére
Emberek vannak ott is, hibázhatnak. Te még soha nem hibáztál?
[ Szerkesztve ]
-
radio100jozs
őstag
Tekintve, hogy informatikai cégnél dolgozom, ahol elég fajsúlyos adatokkal kell dolgozni, így olyan nem fordulhat elő, hogy hibázás legyen, ezért is teszteljük minden létező hibalehetőségre a rendszert. Ezért sem értem, a Vodánál milyen informatikai rendszer van. Vagy a megadott adatokat amit megküldenek, azt kinyomtatják, majd egy ügyintéző egy másik rendszerbe kézzel berögzíti? Régen rossz, ha ilyen lenne, ezért sem tudom elképzelni, hogy mivel nincs emberi beavatkozás, egyszerűen valami nagyon el van cseszve
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AKCIÓ! AMD GAMER PC: Ryzen 7 5700X / B450 / RX 6700XT 12GB / 2TB SSD / 16GB 3200MHz / 750W Moduláris
- Új állapotú Dell 14,1" Érintő kijelző,FullHd IPS,16GB RAM,i5 8350u(8x3,6Ghz)világító bill,SSD, jó ak
- Asus ZenBook(16mm!),13,3"4K(3200x1800)IPS,core i7 5500u,8GB Ram,512GB SSD,7 óra akku
- Asus játékra is,15,6 FullHd,Ryzen 3 3200u(3,5Ghz),RX Vega 3 2GB VGA,12GB DDR4 RAM,SSD, szép állapot
- HP EliteBook,FullHD IPS,core i7 6500,IntelHD VGA,16GB RAM,SSD, jó akku,Új töltő, szép állapot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs