Új hozzászólás Aktív témák

  • Hegyirabló

    veterán

    Sziasztok!

    Akad egy kis kalandom a Vodafoneal. 1994 óta van mobilelőfizetésem, voltam ügyfél mind a négy nagy szolgáltatónál hosszabb-rövidebb ideig, de ilyet még nem láttam.

    Azt vettem észre a mai napon, hogy nincs hangpostám, plusz nem kapok hívásértesítő SMS-t sem. Kétszer betelefonáltam 1270-re, mindkétszer azt mondták, hogy már pedig a szolgáltatás aktív. De még sem volt hangposta, sem SMS. Persze ajánlották a szokásos maszlagot (indítsam újra a telefont, stb.), nyilván nem oldotta meg. Harmadszorra mikor hívtam őket, egy óra várakozás után sem kapcsoltak. Simán el tudom képzelni, hogy látja a rendszer, hogy már kétszer beszéltem velük, és ezért nem kapcsol ügyintézőt.

    Így kellett volna működnie:

    - ha hagyom kicsengeni - hét csengés után hangpostára kapcsol
    - elutasítom a hívást - hangpostára kapcsol
    - ki van kapcsolva/merülve - hangpostára kapcsol

    Ezzel szemben csak a második működött, a másik két esetben lebontotta a vonalat és/vagy foglaltat jelzett vagy bemondta, hogy a hívott szám jelenleg nem kapcsolható, de nem irányított át hangpostára.

    Bementem személyesen az ügyfélszolgálatra. Másfél órás rendszerben mókolás meg technikussal való egyeztetés, és egy SIM csere után annyit sikerült elérniük, hogy most már a fenti háromból két esetben bekapcsol a hangposta. Viszont ha ki van kapcsolva a telefon, akkor továbbra sem irányít át rá. Két készülékkel is kipróbálva, a helyzet ugyanaz. Felvették hibajegyre, kíváncsi leszek, mit tudnak tenni.

    Bármilyen ötletet, észrevételt örömmel fogadok!

    Aquila non captat muscas.

Új hozzászólás Aktív témák