Új hozzászólás Aktív témák

  • meri

    aktív tag

    Sziasztok! Ős-telenoros vagyok, előfizetéses, de kicsit tele van a hócipőm velük, ezért vettem egy TUTI+ kártyát, és erre szeretném áthozni a számom. Ami eddig történt:
    - aktiválás indítása online, a "Nyilatkozatok" rész leokézása végén ismeretlen hiba, kb 3-szor. Itt nem jutottam a végére...
    - Ennek ellenére - egy idő után - már azt írta, hogy ezzel az email-lel már létezik fiók.
    - No, akkor jó - mondtam, és valóban, egy jelszó-emlékeztető után be tudtam lépni.
    - Néhány "ismeretlen hiba" után továbbengedett, és persze nem azonnal, hanem egy kis késleltetés után már látszik az aktiválás, tudom is magamat hívni.

    És akkor ugye most jönne a maga számhordozás, de a 1270-et hívva az még mindig úgy indul, hogy "feltöltőkártya aktiválás..." - gondolom, ez is időbe kerül (mintha az adatbázis frissítése órákig tartana, iszonyat). Merjem vajon elindítani a szánhordozást, vagy úgy járok, mint többen itt - gyorsan rákeresve, azaz hónapokig tartana a pocessz? Sajnos a másik két társaság is kreténekből áll, nem tudom, mire olyan rátartiak, mintha az összes egy cég lenne, szinte monopóliumként viselkednek...

    uff

Új hozzászólás Aktív témák