Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • meri

    aktív tag

    Sziasztok! Ős-telenoros vagyok, előfizetéses, de kicsit tele van a hócipőm velük, ezért vettem egy TUTI+ kártyát, és erre szeretném áthozni a számom. Ami eddig történt:
    - aktiválás indítása online, a "Nyilatkozatok" rész leokézása végén ismeretlen hiba, kb 3-szor. Itt nem jutottam a végére...
    - Ennek ellenére - egy idő után - már azt írta, hogy ezzel az email-lel már létezik fiók.
    - No, akkor jó - mondtam, és valóban, egy jelszó-emlékeztető után be tudtam lépni.
    - Néhány "ismeretlen hiba" után továbbengedett, és persze nem azonnal, hanem egy kis késleltetés után már látszik az aktiválás, tudom is magamat hívni.

    És akkor ugye most jönne a maga számhordozás, de a 1270-et hívva az még mindig úgy indul, hogy "feltöltőkártya aktiválás..." - gondolom, ez is időbe kerül (mintha az adatbázis frissítése órákig tartana, iszonyat). Merjem vajon elindítani a szánhordozást, vagy úgy járok, mint többen itt - gyorsan rákeresve, azaz hónapokig tartana a pocessz? Sajnos a másik két társaság is kreténekből áll, nem tudom, mire olyan rátartiak, mintha az összes egy cég lenne, szinte monopóliumként viselkednek...

    uff

  • meri

    aktív tag

    Ez egy kabaré volt. Röviden:

    - "Tuti" kártya megvásárolva, aktiválva. Az online aktiválás többször megszakadt, ismeretlen hibát jelzett, befejezni csak az időközben kapott email alapján, jelszó-frissítéssel tudtam, de sebaj, sikerült, hívható is lett a szám, hurrá.
    - Kérek számhordozást egy meglévő telenor (továbbiakban csak "T") számról, elindítják. 2 nap múlva jön az SMS a T-től, hogy a címem nem egyezik, nem volt sikeres a kérés.
    - T hívása, sok szöveg, miszerint minden apró részletnek egyeznie kell, pl. a vidéki város kerület, stb. - de a végén a poén: egy totálisan ismeretlen cím szerepel a kérelemben... f.sza. Soha nem volt közöm ehhez a címhez (másik város!)
    - Voda hívása: ügyintéző szerint minden rendben, de azért egyeztetünk, a címem rendben van (a rossz címet nem is említi). No, rugaszkodjunk neki még egyszer a kérelemnek...
    - Újabb SMS a T-től: ismét nem sikerült, naná.
    - T hívása: mi a gond? Unott, fásult, kekk ügyintéző, de a végén sikerült kihúznom belőle, hogy ismét a rossz, ismeretlen címmel ment át a kérés, tehát a Voda a ludas.
    - No, akkor hívjuk ismét a Vodát. Summa summarum: ő már látja a címet (hurrá!), mint üzemeltetési hely (mobilnál... nincs is ilyenre szükség, csak otthoni előfozetésnél), de hiába, nem tud vele mit kezdeni, csak üzletben tudná valaki leszedni, mert nekik "nincs hozzáférésük". Vicc. Mivel külföldön vagyok éppen, ez most nem megy. Arra sem tudott mit lépni, hogy ez szerintem igazából nem egy "átjelentkezés", mert én ezt a címet soha nem adtam meg, hanem tk. egy panasz... rendszerszintű hiba állhat a háttérben (amit el tudok képzelni, hogy a többször megszakad tsession valahogy egy másik párhuzamos regisztrációval "összeért").

    - Miután kidühöngtem magam és már azon gondolkodtam, hogy a Telekomot még nem próbáltam, még egyszer felhívtam a Vodát, abban bízva, hogy nem ugyanaz az ügyintéző jelentkezik, aki az előbb. Így is lett, szerencsére.
    - Ez a hölgy (max respect!) emlékezett, hogy van egy új, általuk is elérhető megoldás erre, és tüzetesen átnézte a belső dokumentációt. Elég sokáig tartott, de a lényeg, hogy sikerült ezt a hibás címet törölnie, és a helyeset rögzítenie. Kis válarozás után a változtatás "átment", el is indítottuk - immár harmadszor - a számhordozást.
    - Az előbb kaptam az SMS-t, hogy néhány nap múlva este megtörténik az áthozatal. Mondjuk meglátjuk, ezek után már nem vagyok száz százalékban biztos a sikerben egészen addig, amíg az új Vodás SIM-mel nem indítok egy hívást, és régi számom látszik a hívott félnél....

    Mi a tanulság?
    - Nem minden ügyintéző egyforma (habitus, felkészültség, hozzáállás). Ha az egyiknél nem megy, érdemes még próbálkozni, hátha egy másik jobb.
    - Az eddig általam használt szolgáltatók (Tele, Voda), az általuk kialakított, alkalmazott és/vagy törvényileg előírt megoldások kőkorszakiak, messze nem 21. századba valók.
    - Szerintem nincs valódi konkurrencia közöttük; teljesen tisztában vannak vele, hogy bár mind sz@r, telefonálni mindig kell, tehát lesz mindig új jelentkező akkor is, ha van lemorzsolódás.

    uff

Új hozzászólás Aktív témák