Új hozzászólás Aktív témák

  • thomas77

    senior tag

    válasz energiezolee #82105 üzenetére

    Már nem akartam írni, de mivel kérted, ezért természetesen leírom. Nem szeretem tépni a számat egy problémával, ami csak engem érint.

    Szóval felhívtam a 1270-et. Ott ide-oda kapcsolgattak, mire egy kedves hölgy kibökte, hogy mi a baj. Nemrég hordoztam a számomat a Telekomtól és még nem töltöttem fel az egyenlegemet. Mondta, hogy a háttércsoporttól kapott információ alapján ez lehet a gond.
    Nosza rátoltam egy ezrest. Persze utána se működött. Adtam neki pár órát, de nem volt változás, ezért felhívtam megint az ügyfélszolgálatot.
    Ott újra elmondták, hogy a vowifi vagy működik vagy nem, de továbbítják kivizsgálásra az ügyet és írásban kapok választ.
    Az írásos választ a hívás befejezés követő tizedik percben megkaptam. Íme:

    Kimondottam örültem, hogy gyorsan kezelték a dolgot. Mindenesetre a 10 perc alatti "kivizsgálás" lehet, hogy nem volt elég alapos. Kijelenthetjük, hogy ez arra volt elég, hogy az ügyintéző kikeresse a sablon választ.

    Mint azt korábban írtam, egyszerűen nem megy a Magyar Vodafone vowifi szolgáltatása ott, ahol másik 2 szolgáltató vowifi szolgáltatása hibátlanul működik. Nem csak 1 helyen, de legalább 5 helyen ugyanez a szitu. Nem csak 1 telefonna, hanem kettővel tesztelve.

    Nagyon csalódott vagyok a kialakult helyzet miatt.
    Próbálok továbblépni, de lehet hogy átköltöztetem a témát a VoLTE/VoWiFi topikba. Nem akarok itt tovább offolni...

Új hozzászólás Aktív témák