- Hálózati / IP kamera
- DIGI internet
- Mikrotik routerek
- YouTube
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hmura
tag
A családi kedvezményhez elég drága alapelőfizetés tartozik,
plusz kártyánként 990 Ft extra havidíj.Az általam bemutatott módszerrel 3 fő tudja megoldani
a telefonlást úgy, hogy kell egy IKEA kártya és 2 vitamax.
A egész költsége 3500-400 Ft max., és nincs egyéb
költség.Tudod, én nem tartozom azok közé az emberek közé,
akik arra büszkék, hogy minél többet fizethetnek, mert
nem használják az agyukat.... -
Hmura
tag
aha, de most akkor telefonálsz is vagy csak dísznek/villogni használod?
Pontosítsunk: én CSAK telefonálok. Telefon meg nem kell,
mert a hazai ár feléért, harmadáért tudok szerezni magamnak.Nekem egy dologra kell a telefon: a családommal kommunikálni,
ill. néha egy-egy egyéb hívást lebonyolítani. -
Hmura
tag
válasz mukibuci #14975 üzenetére
és akkor a teszkóban árult 5000 forintos samsung telefon miért szar? Ha csak telefonálni kell és nem villogni, akkor minek 50000ért telefon pusztán csak elvi síkon kérdezem
Mondjuk azért, mert próbáld használni, és elég gyorsan rájössz
az okokra. Nekem speciel hiányzik belőle a műholdas GPS,
a normális határidőnapló és a sebesség. -
Hmura
tag
válasz Valentino K. #15104 üzenetére
Ha elégedett Vodás, s nem tervezi a váltást akkor miért ne írna alá hűséget ha így 10-15 ezerrel olcsóbban tudja megvenni a telefont?
Mondjuk azért nem, mert akkor kedvére szivathatja emeléssekkel és csökkentett
tartalmú szolgáltatássokkal a szolgáltató.
Ha 10.000 Ft kedvezményt leosztod 24 hónapra, akkor kijön, havi 420 Ft-ért
csinálsz magadból bohócot.Nem mindenki van olyan anyagi helyzetben, hogy kiadjon ennyivel többet a telefonért, csak azért, mert akkor független lesz
Ismered Henry Ford híres mondását:
"sohasem leszek elég gazdag ahhoz, hogy mindenből a legolcsóbbat engedhessem
meg magamnak."Szerinted miért mondta ezt?
-
Hmura
tag
válasz radamsky #15103 üzenetére
jo lenne valami jo kis akció, de mindig ugy van velem hogy amikor kellene akkor akció nincs (szinte semmibe), amikor meg már nem kell akkor meg vann dögival akció és max fejemet a falba verem miért nem vártam
Szerintem most ne várj csodákat, csökken az előfizetőszám, a szolgáltatók étvágya
a profitnál ellenben nem.
Egyben lehet(ne) bízni, hogy kevesen írnak alá hűséget, mert ha a kirtikus
tömeg alá csökkenne a hűségszerződésesek aránya, akkor valamit lépnie
kell a szolgáltatóknak. -
Hmura
tag
válasz mukibuci #15114 üzenetére
Természetesen ha nincs hűséged, akkor az áremelések sem érintenek, jól értelmezem a szavaid?
Ha nincs hűsége, akkor:
- válthat szolgálatót
- lemondhatja a szolgáltatást
- felmondhatja a szerződést
- tetszés szerint átmehet feltöltőkártyásnak
- válthat olcsóbb vagy kedvezőbb tarifára -
Hmura
tag
válasz mukibuci #15117 üzenetére
elégedett vodásról volt szó... A másik pedig, hogy már megint 2 hetente váltunk szolgáltatót.
Naiv vagy. A hazai piacon (sajnos) egy dolog számít: ki tud olcsóbban adni valamit.
Lásd: EMFESZ, TESCO, DIGI TV, stb....Anno a UPC Direct 200E ügyfelének a fele pártolt át a DIGI TV-hez
egy év alatt, mert féláron adta a szolgáltatást gyengébb minőségben. -
Hmura
tag
válasz mukibuci #15119 üzenetére
ha elégedett vagyok a szolgáltatással, nem fogok 100forint miatt hetekig cirkuszolni.
Pedig fognak. Pénz az pénz, egyre több ember jut el végre ide.
ha 20ról 21re emelkedik a percdíjam, nem fogok kártyásra váltani h 40 forintért beszélhessek.
Vagy szépen keresek olyan csomagot, ahol kevesebb HAVIDÍJÉRT kevesebbet
beszélek, vagy megyek másik szolgáltatóhoz.a telefont lemondani nem fogom, mert beszélni kell
De megtehetem azt, hogy nem fogok havi X ezer forintot előfizetésre
költeni, hanem feltöltőkártyára váltok, és alig beszélek.
Aztán számolgassa a bevételt a szolgáltató.....ha van kedvezőbb tarifa, akkor eddig miért nem váltottam?
Mert kötött az egy év tarifamegtartás...... ill. az, hogy nem lehetett
minden csomagnál tetszőlegesen tarifát váltani, csak drágábbra. -
Hmura
tag
válasz mukibuci #15121 üzenetére
és most, hogy a a Vodán kívül a másik két szolgáltató is emeli az árait, mégis melyik lesz az olcsóbb? Tudom, hamarosan jön a negyedik mobilszolgáltató és feltöltőkártyával lesz másodperc alapon 15 forint egy perc Kambodzsába.
Az új szolgáltató az elején nem tudja radikálisan letörni az árakat mindaddig,
amíg a hálózata nem lesz eléggé kiépített. Bár a mai cikk alapján fog ehhez
kormányzati segítséget is kapni, kötelezek szabott áron a nemzeti roaming
megosztására a másik hármat.Én akkor is át fogok menni a negyedik szolgáltatóhoz, ha nem lesz olcsóbb
mint a jelenlegiek, és drágább sem. Márcsak azért is, mert remélem ott
ügyfélként fognak kezelni, és azért, mert velük még nincs negatív tapasztalatom.
És remélem mások is hasonlóan fognak gondolkodni. -
Hmura
tag
válasz mukibuci #15135 üzenetére
Ne fényezd a répát, ezt írtad:
ha elégedett vagyok a szolgáltatással, nem fogok 100forint miatt hetekig cirkuszolni.
Az én olvasatomban az azt jelenti, hogy ha becsapnak/lehúzna/hülyének néznek
100 Ft-tal, akkor azt hagyjam, mert elégedettnek kell lennem (vagy elégedett vagyok).
Hát a pej paripa pipilőjét, aki csal vagy lop, annak bizonoyos kultúrkörökben
eltávolítják a fél kezét.
Milyen szép lenne azt a sok félkarú vezetőt látni a Voda székházában.... -
Hmura
tag
válasz mukibuci #15137 üzenetére
abba mi a becsapás, hogy 2 hónappal előre szóltak, hogy megfogják emelni a havidíjamat 100-200Ft-tal (tarifacsomagtól függően)?
Mondjuk az, hogy sok balekkel aláíratták a hűséget, aztán most szépen árat
emelnek. Tudod a korrekt az lett volna, ha azt jelentik be, hogy megemeljük az
árat X Ft-tal, de ez nem érinti a hűségszerződéssel rendelkezőket.
(mielőtt megkérdeznéd, nincs hűségem)Akkor arra adjál választ, mi akadályozza meg a Vodát abban, hogy mondjuk
a +!%)/+!) csomag 1850 Ft-os havidíját megemelje ősszel 3000 Ft-ra, és a csomag
neve +!%)/+!) 3000-re változik. Ja és hűséged van kiskócsag, nem mondhatod fel..... -
Hmura
tag
Mint kibic csak annyit mondanék, ha itt felbukkan egy Voda
számára kínos a téma, akkor rögtön vagy megjelennek e
"pozitív hozzászólók", vagy a "kioktatók", vagy a "másik
szolgáltatónál sem jobb" érvelők, ha ez sem megy, akkor
elkezdődik a személyeskedés.Biztos véletlen, és csak én látom rosszul.....
-
Hmura
tag
Ha egyszer valaki aláír egy 2 évre szóló szerződést, valószínűleg egy kedvező árú készülék miatt, akkor az tisztában van azzal, hogy a havidíj változhat. Akinek tarifacsomagra vonatkozó kedvezménye van, élhet a szerződésbontás díjmentes lehetőségével.
A készülékre aláírt hűségszerződés szerintem egy igazi hungaricum,
mert a hűségszerződés egy KOMPLEX jogi keret, amely minden, a
szerződés megkötésekor érvényes részletet magában kell foglalnia.
Ez egy kategória azzal, hogy veszel egy új autót 5 év garanciával,
aztán a vétel után 3 hónappal közlik, hogy sorry, de csak 1 év a garancia,
mert a szerződés nem a garanciára szól, hanem az autó vételre.
Ja és nem léphetsz el a vételtől, mert az 5 év garancia az csak kiegészítő
opció volt, a kocsi műszaki tartalma nem változott.
Holott te pont azért vetted az autót, mert öt év garanciát adtak hozzá
a vételkor.Az, hogy a hazai joggyakorlat kiskapuja lehetővé teszi a szolgáltatóknak
a joggal való visszaélést, az okozza ezt a torz helyzetet. -
Hmura
tag
a az autós példád logikáját követjük, te azért veszel 2 év hűséggel olcsóbb készüléket, mert kedvező a havidíj? Nem tudom elképzelni...
A logika az, hogy van egy szolgáltatás csomag, ami az elvárásaim
szerint a hűségidő alatt azonos feltételekkel fog működni.
Erre írok alá hűséget, és cserében azért, mert X évig a szolgáltatónál
maradok, kapok egy telefont olcsóbban.Mo. kivételével ez így is működik,, iPhone 4 havi 7.000 Ft-os csomaggal
0 Ft-ért, C6-os 0 Ft-ért havi 4.500 Ft-os csomaggal (persze nem itthon).A példád tehát nem jó. Főleg azért nem, mert a jótállási kötelezettségekről részletes jogszabályi helyek rendelkeznek. Mint ahogy a Htv is rendezi, hogy mennyivel emelhetik a szolgáltatók évente a szolgáltatásaik árait...
A példám sajnos jó, fentebb leírtam, hogy mi lenne a normális piaci
eljárás, kivéve Abszurdisztában.Csak példa okán :l VAN A HAZAI PIACON olyan autógyártó, aki ezt
szemrebbenés nélkül megcsinálta (igaz kisebb mértékben).aki a 7 év
garanciával eladott autóknál egy év után közli, hogy a féltengelyekre
csak 2 év a garancia, a generátorra csak 3 év, majd a a lengéscsillapítókra
max. 5 év.....Nem akarom védeni egyik szolgáltatót sem, de ők is - mint minden gazdasági társaság - tervek alapján dolgoznak. És ha az üzleti terveiket bedöntik mindenféle ilyen-olyan adókkal, plusz bizonyos áraik hatósági csökkentésével (roaming), logikus hogy kiszámolják, mennyivel kell emelniük a szolgáltatásaik árát, hogy a részvényeseik/tulajdonosaik a pénzüknél maradjanak.
Nézd, ha válság van, akkor ergo a bevétel is kisebb. Ha kisebb a bevétel, akkor
kisebb a nyereség. Legalábbis piaci körülmények között.
A hazai szolgáltatók viselkedése azonos kategória azzal, ha sütöm a kenyeret
minden ember vett tőlem napi 1 kilót 200 Ft-ért, majd jön a válság, és csak napi fél
kilót tudnak venni, erre fel én meg megemelem a kenyér árát 400 Ft-ra, mondván
nekem is terveim vannak, és hoznom kell a bevételt....Amúgy arra kérnék választ, hogy ezek után mi akadályozza meg a Vodát abban,
hogy eljátssza a következő módszert:
meghirdeti egy olyan csomagot, ami tartalmaz 1000 perc hálózaton belüli
beszélgetést havi 500 Ft alapdíjért, nincs más költség., de csak hűséggel
lehet választani.
Ez nekem egy kiváló csomag lenne, rögtön vennék is 3 darabot.
Eltelik három hónap, aztán a Voda közli, hogy átnevezi és megszünteti a csomagot,
lesz helyette a Benyaltad 3000 csomag, ami szintén tartalmaz 1000 perc hálózaton
beszélgetést és hozzá 100 hálózaton belüli SMS-t, mindössze 3.000 Ft-ért
havonta.
Felmondani a szerződést nem tudod, a tervezett havi 1500 Ft helyett fizethetsz
havi 9.000 Ft-ot, vagy 3x 3X.000 forint bontási díjat.Nos?
[ Szerkesztve ]
-
Hmura
tag
Köszönöm az információt.
Volnál szíves rámutatni, melyik bekezdés akadályozza azt meg, hogy
a szolgáltató megszűntesse a tarifacsomagot (mint a példámban volt), és egy
lényegesen kedvezőtlenebb csomaggal vezesse tovább a hűségszerződés alá
tartozó előfizetéseket?Mert pontosan ez lényeg, emiatt tudják megcsinálni a tarifa megszűntetést,
mivel erre nem tér ki a törvény.A másik, hogy a törvény nem mondja ki, hogy a hűségszerződés kétoldalú
kötelezettségvállalást tartalmaz, csak az előfizető az, akinek a kárára
történhet minden.Ajánlom továbbá figyelmedbe a 4. bekezdést:
"(4) Ha a szolgáltató az általános szerződési feltételekben meghatározott esetekben jogosult az általános szerződési feltételeket egyoldalúan módosítani, köteles a módosításról a hatálybalépését megelőzően legalább 30 nappal az előfizetőket e törvényben foglaltak szerint értesíteni, az előfizetőket megillető felmondás feltételeiről szóló tájékoztatással együtt. Ebben az esetben az előfizető jogosult a módosítás tárgyában megküldött értesítést követő 8 napon belül a szerződés azonnali hatályú felmondására."Hány ilyen értesítés történt a tarifaemelésről?
-
Hmura
tag
válasz mukibuci #15162 üzenetére
Esetleg szeretnéd, hogy mindenkit személyen hívjon fel Beck György vagy házhoz is menjen és egy kávé mellett közölje a rossz hírt
Nem, de hiányolom az SMS-ben történő értesítést, továbbá a törvényből
kimásolva az alábbi mondatot:
"Ebben az esetben az előfizető jogosult a módosítás tárgyában megküldött értesítést követő 8 napon belül a szerződés azonnali hatályú felmondására."[ Szerkesztve ]
-
Hmura
tag
Istenem még mindig azon a pár száz forintos "átverésen" megy a nyavajgás?
Ad 1: itt nem pár száz forintről van, hanem kb. 2 millió szorozva néhány
száz forint per hónapról. Mert ekkora összeg a növekmény....Ad 2: itt egy folyamat kezdetéről van szó. Ha ezt meg tudják csinálni
ellenállás nélkül a szolgáltatók, akkor utána már lehet emelni mindennek
az árát, mert a törvény alapján utána a hálózatfejlesztésre hivatkozva
tetszés szerint módosíthatóak a tarifák. Jó reggelt...Teljesen felesleges külföldi példákat felhozni.
Ha külföldön lehet negyedéért NYERESÉGESEN szolgáltatni, akkor
talán itthon is meg kellene próbálni....Nekem is emeltek, nincs hűségem és nem érzem magam átverve és nem is szeretnék váltani. Nevezhet emiatt bárki naivnak, hogy így gondolom, de megváltani a világot nem fogom azzal, hogy szolgáltatót váltok vagy arról próbálok meggyőzni másokat.
Pontosan erre a birka mentalistásra építenek a szolgáltatók.
Okulásként:
Elmegy a parasztbácsi az orvoshoz, hogy mindig beszarik.
Azt tanácsolja neki az orvos, vegyen részt egy személyiségfejlesztő
tanfolyamon, az biztosan segít.
Elmegy rá az öreg, egy hét múlva visszamegy az orvoshoz:
- Na bátyám, beszarik még mindig?
- Hát persze, csak most már büszke vagyok rá....Sokkal jobban aggódnék a benzin árak miatt mint amiatt, hogy 1 év alatt 2000 Ft-al többet hagyok x vagy y szolgáltató zsebében
Pontosan hogy nem. Anno a cocialista rendszerben voltak hozzád
hasonló pozitív megmondó emberek, akik mindig azzal jöttek, hogy
itt minden milyen jó, mert Romániában és Bulgáriában még nálunk
is rosszabb. Na és? Azért mert máshol még rosszabb, azért nálunk
mért nem működhetnek normálisan a dolgok? -
Hmura
tag
válasz mukibuci #15166 üzenetére
Esetleg most abba fogsz belekötni, hogy a törvény 8 napot írt elő, itt pedig 15 szerepel
Nem, én azt hiányolom, hogy ilyen esetben a hűségszerződés felbontását
ajánlják fel, mivel a szövegből hiányzik annak tényszerű közlése, hogy
ez a félinformáció rájuk nem vonatkozik.
Ugyanis ha én hszerződéses vagyok, akkor ennek olvastával arra gondolok,
hogy van 15 napom (a törvényben adott 8 helyett) arra, hogy kilépjek a szerződésből.
Pedig nem teheti, ergo átverés a szöveg.Csak mellesleg jegyzem meg, hogy a PTK szerint a hatálya alá eső
szerződést CSAK A KÉT FÉL EGYETÉRTÉSÉVEL lehet módosítani.
Márpedig a hűségszerződés és az előfizetői szerződés ide tartozik..... -
Hmura
tag
de a kenyér ára is emelkedett....230ért vettem tavaly..most 300ft...akkor?
De volt a kenyérre hűségszerződésed?
Vásárolhatsz külföldön kenyeret hazai fogyasztásra?
A kenyér ára nemzetközi összehasonlításban hogyan áll
a környező országokhoz képest?Cseréld ki a kenyér szót mobiltel. előfizetésre, és válaszold
meg magadnak a kérdést...... akkor.... -
Hmura
tag
válasz Drótszamár #15172 üzenetére
Halott a voda háló Tinnyén. Azt mondja az összes céges teló, hogy a hálózat foglalt.
Nálatok működik?
Nem, zavar van az erőben. Már vagy két hete minden éjjel viccesebbnél
viccesebb dolgok történnek. Eltűnik a háló, aztán volt olyan, hogy csak
T-Mobile volt, és oda akart a teló feljelentkezni, és megkérdezte, hogy
elfogadom-e. Kár hogy nem nyomtam akkor igent.Aztán volt olyan, hogy az összes hálózat eltűnt, meg olyan is volt,
hogy a T-Mob+Pannon eltűnt, csak Voda volt, de a toronyra nem lehetett
feljeletntkezni. -
Hmura
tag
itt problémázol az árakon.
gondolod a másik 2 szolgáltató nem emel árat?Hmmmmm.... milyen érdekes, hogy igen, és milyen érdekes, hogy
egyszerre... és milyen érdekes, hogy ugyanannyit.....le kell nyelni..."ha nem tetszik el lehet menni..."
Nm egészen, nem kell lenyelni. Csökkenteni kell a telefonálást,
és akkor baxhatják az emelést. Kereslet csökkenés az áremelés
hatására. közgazdasági alapismeretek első óra.....
Ha újra emel ezután, akkor még tovább csökkenteni.
Előbb-utóbb az RTL-en szocializálódott közgazdászok is rájönnek,
hogy hülyeséget tanítottak nekik a közgazdasági szabadidőközpontban...
de ehhez tudatos fogyasztó kell.örülj annak hogy tudsz telefonálni és a levegőért nem fizetsz
Gondolom te vagy az, aki kimegy hamarosan tüntetni, hogy nem akarok
fizetést kapni, sőt én akarok azért fizetni, hogy dolgozhassak..... ezek
után már csak egy lépés választ el tőle...... -
Hmura
tag
válasz NixonHUN #15193 üzenetére
Akik érintettek a díjemelésben és van hűségük, a számlához kapnak egy levelet amiben tájolják őket, hogy 15 napon belül lebonthatják az előfizut a hűségtől függetlenül. Köszönjük emese.
Látom, egy újregesnek minden hír új.... nem bonthatják a szerződést,
mert nem a tarifacsomagra, hanem a készülékre kötötték a hűséget.
Ha rád hallgatnak, és bontanak, akkor lesz neked valóban köszönjük
Emese..... -
Hmura
tag
válasz Dave79 #15192 üzenetére
Engem is felhívott a voda hogy megszűnik a tarifacsomagom és válasszak másikat
Na te aztán tényleg fura helyzetbe kerültél. Kihúzzák a talpad alól
a jó kis csomagot, és csak rosszul járhatsz az új csomagokkal.1.
Polgárjogi szerződést csak a két fél beleegyezésével lehet módosítani
2.
Ha a Voda önkényesen, a te hozzájárulásod nélkül megváltoztatja a
csomagod, és ezzel kárt/többletköltséget okoz, akkor NMHH vagy
per, biztosan nyerveEzt a Voda pontosan tudja, ezért kezdett el nálad tapogatózni, hogy
HÁTHA vagy annyira amatőr, hogy bedőlsz nekik.
Ez a telefon arra szolgált, hogy kitapogassák, mennyire vagy képben,
tudod-e, mekkora a játéktered, ezért nem volt (szvsz.) hivatalos rögzítés sem.Én a helyedben az alábbiakat tenném.
1.
Csendben várnék és semmiképpen nem kezdeményeznék, mert mindenképpen
a Vodának kell lépnie, mivel ő akarja a szerződést módosítani
2.
Amikor megkeresnek ismét, kérdezz rá, hogy a beszélgetést rögzítik-e.
3.
Ezután indokoltasd meg, miért akarnak veled másik csomagot választatni.
Hangsúlyozd, hogy hűségszerződésed van, bármilyen más csomaggal
téged X.000 forint kár ér.
4.
Szólítsd fel mindenképpen a telefon túlsó végén lévő személyt, hogy
ajánljon fel neked olyan csomagot, amivel nem keletkezik extra kiadásod,
és hangsúlyozd, hogy nem a te hibád miatt fog a plusz kiadás keletkezni.
5.
Mivel ilyet nem tud ajánlani, jelezd neki, hogy hajlandó vagy elfogadni
nem publikus tarifacsomagot is, ha azzal nem keletkezik extra költséged.
6.
Ha nem ajánl fel ilyet, akkor nyugodtan közölheted, hogy a Hírközlési
Tv. alapján te kötbér nélkül bonthatod velük a szerződést, és ezt a
szándékodat milyen módon jelezheted nekik.
7.
Ezután az fog elhangzani, hogy később újra keresni fogjuk.Fontos, hogy semmiképpen ne válassz csomagot, és ne dőlj be
fenyegetőzésnek sem, nem te akarod a változtatást. -
-
Hmura
tag
válasz mukibuci #15207 üzenetére
Meg fogom neked keresni, mert látom bevetted a Kötekedin-t..
Már X+1-szer végig lett tárgyalva ez az egész téma, de sebaj,
kezdjük előről.Ha bonthatnák, akkor most simán meg lehetne csinálni, hogy
vett a fickó egy iPhone-t egy hónappal ezelőtt, most meg felbontja,
és van neki egy iPhone-ja, majf köt egy új szerződést 1850 Ft-os
tarifacsomagra. Baromira jól járna vele a szolgáltató.Gondolkodni kellene, és nem lennének ilyen velős kérdéseid.
-
Hmura
tag
válasz mukibuci #15210 üzenetére
Akkor első körben idézet a tv-ből:
"Nem mondhatja fel azonban az Elıfizetı az elıfizetıi
szerzıdést ilyen esetben akkor, ha kötelezettséget vállalt arra, hogy a Szolgáltatást
meghatározott idıtartam alatt igénybe veszi és az elıfizetıi szerzıdést az ebbıl eredı
kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket
nem érinti."A telefonKÉSZÜLÉKRE kaptad a kedvezményt, ergo nem a tarifacsomagra.
-
Hmura
tag
válasz mukibuci #15213 üzenetére
Az előfizetői szerződés módosítása
132. § (1) Az egyedi előfizetői szerződés módosítására az előfizetői szerződés megkötésének szabályai vonatkoznak. Az általános szerződési feltételek lehetővé tehetik az egyedi előfizetői szerződés (2) bekezdés szerinti módosítását. (2) A szolgáltató az előfizetői szerződést csak az alábbi esetekben jogosult egyoldalúan módosítani:
a) az egyedi előfizetői szerződésben vagy általános szerződési feltételekben foglalt feltételek bekövetkezése esetén azzal, hogy - amennyiben jogszabály vagy elektronikus hírközlésre vonatkozó szabály másként nem rendelkezik - a módosítás nem eredményezheti a szerződés feltételeinek lényeges módosítását;Akkor értelmezzük a fentieket:
1.
A Voda idén tavasszal szépen belecsempészte az ÁSZF-be egy trükkös módosítást,
miszerint az infláció mértékében emelheti a tarifát.
2.
a jelenlegi emelés ebbe belefér
3.
emiatt a "módosítás nem eredményezi a szerződés feltételeinek lényeges módosítását"
4.
eszerint a logika szerint a Voda emelhet egyoldalúan, tehát nem bonthatja fel
a szerződést kötbér nélkül a delikvens, mert a törvény és az ÁSZF szerint
történt az emelés.De szerintem ezt a Voda jogászai már régen mifundálták,keresd őket az ügyben,
hiszen neked ez házon belül van.... -
Hmura
tag
Nemrégen kérdés volt a hazai szolgáltatók gazdasági eredménye.
A Figyelő c. gazdasági hetilap 29. szám 2011. július 21-i számából
a 45-46. oldalon található táblázatból:2010 évi adatok.
Telenor:
nettó bevétel 165,7 Mrd Ft
ADÓZOTT EREDMÉNY 28.5 Mrd FtMagyar Telekom
nettó bevétel 609,6 Mrd Ft
ADÓZOTT EREDMÉNY 77,4 Mrd FtVodafone
nettó bevétel 126,2 Mrd Ft
ADÓZOTT EREDMÉNY mínusz 5.3 Mrd FtMagyarán a Vodafone veszteséges volt, feltehetőleg könyvtechnikailag.
Azért arra még látok nem magyarázatot, ha az egyik 165,7 Mrd bevétel
mellett 28.5 Mrd pluszt tud csinálni, akkor 126,2 Mrd bevétel mellet
miért nincs kb. 15 Mrd eredmény a Vodánál. Hogyan sikerült kb.
20 Mrd forintot (-5.3 + 15 Mrd) elvarázsolni egy év alatt....[ Szerkesztve ]
-
Hmura
tag
így ezeknek a beruházásoknak a 2010-es gazdasági évben volt egy elég jelentős amortizációs tétele.
Ennek ott véres a torka, hogy 2010-ben kellett volna lennie egy min.
20 Mrd Ft-os extra amortizációs tételnek, mert a hálózat kiépítése
ekkora már régen befejeződött. Ha az új irodaház volt ez a tétel,
azt meg nem írhatják le egy összegben, hanem minimum 7 év
alatt. De akkor meg 140 Mrd-ba került az irodaház???? Nane...Vagy pl. a Vodafone hitelvisszafizetései 2010-ben pörögtek fel.
A hitel visszafizetése az eredményen kívüli tétel, tehát nincs befolyása az
eredményre.Vagy bármi más..
Igen..... és ez nem tűnik fel a NAV-nak mondjuk?
-
Hmura
tag
válasz Dave79 #15304 üzenetére
A sárga csekket már kormányzati szinten igyekeznek kinyírni, mert
a lakosság a sárga csekkekkel igyekszik "időt nyerni" ha pénzügyi
zavarai vannak. Konkrétan télen és tavasszal vannak a nagy késések
a befizetéseknél (magas gáz- ill. fűtésszámla meg villanyszámla), és
aki nem tud mindent befizetni, az tolja a sárga csekkeket odébb, mert
azzal tudja megőrizni a fizetőképességét.Már tavaly felmerült, hogy 2012-től eltörlik, és csak számláról lehessen
pénzt utalni, de mind a Posta részéről (hatalmas a jutalék), mind jogi
oldalról (nem kötelezhetők az emberek bankszámla vezetésére)
komoly ellenállás van. -
Hmura
tag
válasz dedike #15316 üzenetére
Pedig nekem az a privát meglátásom, hogy erre megy ki az egész
játék. Ha csak elektronikus úton tudsz szolgáltatást és közműdíjat
fizetni, akkor bárkiről bármikor pillanatok alatt megállapítható, hogy
mennyit költ, hogyan áll anyagilag és el van-e úszva adóssággal.A következő lépés meg az inkasszó kötelező engedélyezése lesz,
amikor a szolgáltató az adott napon jogosult lesz levenni a számládról
a szerinte neki járó pénzt.
Aztán te mehetsz vitatkozni utólag, hogy miért volt jogtalan a számla,
lásd amit most az Égáz csinál a nyáron a gázszámlázásnál. -
Hmura
tag
4700? Mire fel kérik azt?
Ezt hívják úgy, hogy lehúzás. Nem a te hibádból kell váltanod,
nem te akartad, de fizess....
Ez olyan mint az Artisjus jogdíja a DVD-re. Havi szinten archiválásra
és back-up készítéshez kb. 2-300 DVD-t használunk fel, ennek ellenére
nem igényelhetjük vissza a pénzt, holott igazolni tudjuk, hogy nem
jogdíjköteles anyagok kerülnek a DVD-re... -
Hmura
tag
Na úgy látszik, a tulajdonosok megunták a hazai Voda örökös
harmadik helyét és rossz féléves adatokat....Tessék elgondolkodni a kiemelt részeken.....
Beck György távozik a Vodafone éléről
Öt év után távozik a mobilszolgáltató vezérigazgatója, helyét október elsejétől Diego Massidda veszi át, aki a Vodafone brit marketingcsapatának szélessávú és online területekért felelős igazgatója. Beck György elnöki pozícióban marad a cégnél.
A Vodafone Magyarország október elsejétől követi az új mintát, amelyet Görögországban és Spanyolországban már megvalósított a vállalatcsoport, tehát a felelősséget megosztva különválasztja az elnöki és a vezérigazgatói tisztséget. Október 1-től Diego Massidda, a Vodafone Csoport és a Vodafone Németország Video és Connected Home üzletágának jelenlegi igazgatója lesz a Vodafone magyarországi vezérigazgatója. Diego Massidda irányítja majd operatív vezetőként a működés egészét, és viseli a teljes körű felelősséget a vállalat eredményeiért.
Október 1-től elnöki pozícióban továbbra is dr. Beck György felel az üzleti stratégia kialakításáért, és a vállalat összes kifelé irányuló tevékenységéért, beleértve a legfontosabb politikai és gazdasági döntéshozókkal, így a kormányzattal, a szabályozó hatóságokkal és más külső intézményekkel fenntartott kapcsolatot.
hirdetésBeck György 2007 elején csatlakozott a Vodafone csapatához. Akkor piaci részesedésben lefelé tartott a Vodafone, most már felfelé ível a cég pályája, nő a részesedése. A tavalyi célokat túlteljesítette a cég, a Vodafone Magyarország a globális cégcsoport egyik mintaértékű leányvállalatává vált - mondta a távozó igazgató. Ennek eredménye az is, hogy hazánk megkapta a Vodafone pénzügyi központját, ahol már 600-an dolgoznak. Beck György nagy sikerként könyveli el, hogy megkötötték a szerződést a Huaweijel 2007-ben, és a sikeres együttműködés egyik következményeként háttérmegállapodásokat kötöttek arról, hogy a kínai gyártócég regionális központja Magyarországon legyen.
[ Szerkesztve ]
-
Hmura
tag
Mondjuk arra bátorkodtam célozni, hogy a két kiemelt rész között
mintha némi ellentmondás lenne:
1.
ha a magyar Voda a mintavállalat (5.3 Mrd Ft veszteséggel), akkor
miért kell a görög és a spanyol vezetési modellt átvenni?
2.
pont a görög és a spanyol Voda az, amelyek a legrosszabbul
menők közé tartoznak, és ott is ilyen vezető félreállítással
próbálják meg menteni a helyzetet -
Hmura
tag
válasz Barthezz2 #15497 üzenetére
Kérdésedre a két válasz:
1.
azért járok a topic-ba, hogy nem csak a mézes-mázas marketingvilágot
lássák azok, akik szintén idejárnak olvasgatni
2,.
csak azokat lehet ezekkel az információkkal idegesíteni, akik érdekeltek
a Vodafone jelenlegi piaci viselkedésének/szerepének a fenntartásában.Ha valami nem jó, akkor nem az a megoldás, hogy örülök a nem jónak,
hanem szóváteszem. -
Hmura
tag
válasz RexpecT #15509 üzenetére
Valamit variálnak (de a T is), mert nekem is hasonló gondjaim vannak
kb. 2 hete. Olyan is volt, hogy nem engedett be a Voda hálóba, pedig
full térerő volt, olyan is volt, hogy csak kézi hálózatválasztás után
lehetett belépni a hálózatra, meg olyan is, hogy restaroltAK a telefonok
(mind a három).
És mindez reggel volt, tehát éjjel amíg aludtunk, és be voltak kapcsolva
a telefonok, akkor ment a varia. -
Hmura
tag
válasz dedike #15517 üzenetére
Tudom, hogy megy a deklarált fejlesztés. Csak azt tudom nehezen
megemészteni, hogy reggelente hetek óta minden telefonomat restartolnom
kell, mert garantáltan valamelyiken vagy nincs háló, vagy újraindult stb.
(a telefonjaimat köteles vagyok éjjel is bekapcsolva tartani)
Plusz ilyenkor felmerül bennem az is, hogy éjjel vészhelyzet esetén
nem tudtak felhívni, és ki fogja megtéríteni, ha kár keletkezhet emiatt.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ÚJszerű Samsung Galaxy S20 Plus 5G (83e-től)
- Eladó Cablemod kábelszettek tápokhoz, moddinghoz a bolti ár töredékéért!
- Beszámítás! ASUS Prime B450M-A R5 5600 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3070Ti 8GB CM MasterBox MB530P 650W
- Macbook pro 13 i7, 4gb ram, 512gbHdd
- Beszámítás! GIGABYTE B760 Aorus i7 13700F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3080 10GB CM MasterCase Maker 5 750W
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs