Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hmura

    tag

    válasz mukibuci #14689 üzenetére

    meg a telenor és a témobil is, gondolom nem önszántából csökkenti az árakat a voda

    EU döntés a roaming díjak kötelező csökkentése. Elvi szinten már
    azt is elfogadták, hogy 2014-től eltörlik a roaming-ot, mint díjtételt.
    Majd nálunk átnevezik hálózati regisztrációs adónak, és szépen
    megmarad..... élő példa....

  • Hmura

    tag

    válasz dedike #14701 üzenetére

    ...és ennek örömére augusztustól emelik a percdíjakat..

    És eljön majd az az időszak, amikor a roaming olcsóbb lesz,
    mint a belföldi beszélgetés.
    Bár erre már most is van sajnos élő példa......

    [ Szerkesztve ]

  • Hmura

    tag

    Csak úgy eszembe jutott, mi a sorsa azoknak, akik mondjuk
    3-4 hónappal ezelőtt írtak alá hűségszerződést valamelyik
    csomagra? Azoknak is emelnek?

  • Hmura

    tag

    válasz mrlujoak #14712 üzenetére

    Nem mondhatja fel az előfizető az előfizetői szerződést ilyen esetben azonban akkor, ha kötelezettséget vállalt arra, hogy a szolgáltatást meghatározott időtartam alatt igénybe veszi és az előfizetői szerződést az ebből eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti.

    Ez egy igencsak rafinált mondat Ugyanis mit takar az, hogy
    "előfizetői szerződést az ebből eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg,"
    A szerződéskor nem a kedvezőbb percdíjakra, hanem a készülékre
    kötteti a Voda a hűséget. Magyarán ha a Voda azt mondja, hogy
    holnap a XTYXYV tarifacsomag percdíja 30 Ft helyett 300 Ft, nem jogosult
    a szerződést felmondani, bármennyire is "hátrányos rendelkezéseket"
    tartalmaz a tarifa emelés.
    Na ezért kellene az összes jogászt bebetonozni egy tömbbe, és
    az óceán mélyére süllyeszteni.

  • Hmura

    tag

    válasz Rick4 #14713 üzenetére

    A lényeg az, hogy hűség alatt is fel lehet mondani abban az esetben, ha a havidíjad, percdíjad az új ászf miatt változna.

    Pont hogy nem. Csalafinta a mondat, mert nem a percdíjkedvezményre
    írtál alá, hanem a készülékre. Azt meg hol érinti a "hátrányos
    rendelkezés"?

  • Hmura

    tag

    válasz Barthezz2 #14723 üzenetére

    Hát ebben a tweet surf csomagot én sehol nem látom.. Akkor ott marad minden a régiben

    Köszönjük az információt, rögtön korrigáljuk a hibánkat, és beletesszük
    az emelési listába.. Üdvözlettel Vodafone...... ;] ;] ;]

  • Hmura

    tag

    válasz RedSix #14726 üzenetére

    Már írtam, eszerint az ÁSZF szerint nem tudod jogszerűen
    bontani a szerződést a percdíjak emelése miatt. Lehetőleg
    ne bíztassál erre senkit, mert ráfáznak a tanácsodra.....

  • Hmura

    tag

    válasz Rick4 #14727 üzenetére

    És ugye van tarifahűség is, azokkal nem tudom, mit csinálnak...

    Itt egy joghézag van, és ezt használja ki a Voda.
    NORMÁLIS jogrendben a hűségszerződés kétoldalú,
    azaz ha te hűséget vállalsz, akkor az azt jelenti, hogy
    a szolgáltató is kötelezett az aláíráskori feltételeket
    a hűség ideje alatt tartani, ez a kölcsönös kockázati elv.

    Na de itthon hiába van új preambulumos alkotmányod,
    attól még a jogrend ugyanolyan torz maradt, mert a szolgáltató
    egyoldalúan kedvére módosíthatja a szerződést, ha előtte 2
    pár tízezer ember által olvasott napilapban meghirdeti a változást.

  • Hmura

    tag

    válasz Rick4 #14734 üzenetére

    Na de nem úgy van....

    Hát nem. Ebben az alattomos megfogalmazásban az a csavar,
    hogy, ha a kedvezmény tárgya tekintetében módosulnak
    számodra kedvezőtlenül a feltételek, akkor felmondhatod.

    Na de a Voda a telefonra adja a kedvezményt és nem a percdíjakra,
    két egymástól független dologra (a jog szerint, de nem a józan ész
    szerint).

    Tegyük fel, hogy megemelik a percdíjakat 100%-kal.
    Ekkor módosult a kedvezmény tárgya?
    IGEN <> NEM (mert nem a percdíjra kaptad a kedvezményt)

    A telefonnal kapcsolatban módosult a kedvezmény?
    IGEN <> NEM (csökkent a térerő vagy a felhasználási lehetőség?)

    Akkor mi alapján tudnád felmondani?

    Anno ezt már a UPC is eljátszotta Móváron az árukapcsolással,
    meg is vágta érte a Versenyhivatal. Azóta okosodtak a "szolgáltatók",
    ezért sehol nem a kedvezményes szolgáltatás a kedvezmény tárgya,
    hanem a telefon, a kiegészítő műholdvevő, a modem stb.

    Én mindig azt tanácsoltam és tanácsolom az ismerőseimnek, hogy
    soha semmilyen körülmények között ne írjanak alá hűségszerződést,
    ha nem létkérdés.
    A Voda esetében speciel még jobban is jár a delikvens, ha vesz olcsóbban
    egy független telefont, mit ha hőséget ír alá és szívatják utána.

  • Hmura

    tag

    válasz Agro #14741 üzenetére

    A magyarázat teljesen megállja a helyét, de azért olyanra még nem láttam példát, hogy valamely szolgáltató duplájára emelte volna a perc/sms díjakat.

    Hmmmm.......és láss csodát.... ;] ;] ;] ;] ;] ;] ;] ;]

    http://propeller.hu/szorakozas/606996-kirabolt-a-vodafone-10-szeres-aremeles-a-vodafone-start-csomagban

    Ráadásul a példa házon belülről.....

  • Hmura

    tag

    válasz mrlujoak #14755 üzenetére

    Már régen megtanultam, hogy mindegyik multi piszkos lapokkal játszik.
    Éppezért figyelem őket folyamatosan.
    Weboldalukat, híreket - többek között a netes felületeket...

    Ehelyett nem az lenne a normális eljárás, hogy a szolgáltató
    legyen kötelezve arra, hogy küldjön egy SMS-t, ha az általad
    megrendelt/használt szolgáltatások díjaiban vagy feltételeiben
    változás áll be?

    Ha valaki szennyezi a levegőt, akkor az megoldás,
    hogy gázálarcot osztunk az embereknek, vagy megszüntetjük
    a forrást?

  • Hmura

    tag

    válasz mrlujoak #14757 üzenetére

    Sajnos a szolgáltató a törvényben előírtaknak megfelel, így retorzió nem érheti. Az már csak a multi etikus viselkedésén múlik, hogy mennyire tájékoztat.

    A multik etikus viselkedésénél (mivel a Voda is multi) én speciel
    látványos romlást várok. Sokan még nem jöttek rá, hogy mi is
    történt az előző időszakban.
    A jelenlegi kormány új adónemet talált ki, ez pedig a multikra
    (kereskedelem, mobil, bankok) kivetett különadó. Ezt semmiféle
    multiellenes retorika nem inspirálta (bárhogy is éljenezte ezt
    sok megvezetett polgár), sokkal kézenfekvőbb dolog áll a háttérben:
    sürgősen pénzre (adóbevételre) volt szüksége az államnak.
    Ha a polgárokra vetnek ki extraadót, az alól a legváltozatosabb
    trükkökkel fognak kibújni az emberek, a tervezett pénz töredéke
    sem folyna be, kevés lenne a feladathoz az adóhatóság.
    Na de ha a multikra vetik ki, akkor azok kénytelenek lesznek
    befizetni, majd az extraadóból adódó nyereségcsökkenést
    simán továbbhárítják a vevőkre/előfizetőkre/fogyasztókra.

    És innentől kezdve az állam cserében szemet fog hunyni
    a multik szemétkedése fölött (cserében az "adóbeszedésért").

    Ha esetleg kételyeid lennének az ügyben, akkor csak példaként
    hozom
    - a Tusco egér/rágcsáló ügyét (amikor is a törvény szerint
    be kellett volna zárni az érintett áruházakat),
    - a bankok továbbra is tetszés szerint emelgethetik a deviza alapú
    kölcsönök kamatait (holott semmi nem indokolja azt),
    - hány kereskedelmi multi ellen indult tudtoddal az elmúlt évben eljárás,
    mert nem tartják be a dolgozókkal szemben a Munka Törvénykönyvét,
    - melyik multit büntették meg azért, mert az akcióra meghirdetett áruból
    nem volt készlete (mindennapos gyakorlattá vált, hogy az akció
    kezdetére nincs vagy csak pár darab van a reklámozott termékből:
    lásd Voda ÁjFón akciója))

    És most jön pl. a tarifa emelés a Vodánál. Borítékolható, hogy a másik
    kettő "konkurens" szintén hasonló lépést fog tenni a következő hónapokban.
    Kíváncsi lennék, hogy egy vizsgálat során mivel tudnák indokolni a
    növekményt (gondolom a nemzetközi helyzet fokozódásával,meg a rossz
    időjárás miatt elfújja a biteket a szél).

    Ezért vélem úgy, hogy az ügyfelek helyzete látványosan fog romlani, mert
    nem lesz miért és kitől félniük a multiknak.

  • Hmura

    tag

    válasz mrlujoak #14762 üzenetére

    A jelek szerint egy áremelési hullám fog elindulni a nyáron a
    3 szolgáltatónál. Normál esetben a GVH-nak és az MNHH-nak
    izomból vizsgálnia kellene az okokat.
    Mert indoka nem lehet az emelésnek.

    Ennek ellenére semmi nem fog történni, hanem eilndul az Andersen-kommandó,
    és elmagyarázza, hogy miért jó nekünk, ha többet fizethetünk egy
    alacsonyabb szolgáltatásért.

  • Hmura

    tag

    válasz mrlujoak #14766 üzenetére

    De, hogy azt elérni nem lehet, mert valami szerződött partner - ugye a ZTE-nek itthon nincs hivatalos supportja - ül a telómon, annak címét, telefonszámát ki nem adják, tőlük pontosabb infót nem kap.

    Én is úgy tudom, hogy a ZTE-nek nincs hivatalos szervize, hanem azt
    a kínai gyakorlatot követik, hogy a rossz készüléket kérdés nélkül
    cserélik.
    Ebből is sejtető, hogy mennyibe kerül egy mobiltelefon előállítása,
    ha simán belefér nekik, hogy mondjuk az eladott mennyiség 10-15%-a
    kukában landoljon 1 éven belül. Mint pl. a háztartási barkácsgépeknél vagy
    az MP3-as lejátszóknál.

  • Hmura

    tag

    válasz Studiossrác #14769 üzenetére

    Másoknak is van gondjuk a vodafone internettel(usb modemes). Felcsatlakozik a hálózatra, de internet az nincsen!

    Hát nem tudtad? Jön az EDGE, megy a minőség (lefelé)....
    Meg te milyen extrát akarsz, azt hogy menjen is az a net?
    Ez nincs benne a havidíjban....

    Amúgy RAS619 vagy RAS618 a hibakód, amit kiír a connect
    program? Ennek ismerete sokat segítene a probléma megoldásában.

  • Hmura

    tag

    válasz Kobun1980 #14782 üzenetére

    Ráadsául még privátként részletfizetésre is lehet venni a készülékeket Surf Plus csomagban.

    Szerintem jobban jársz, ha elkezded nézegetni a független
    árakat.... lehet hogy kicsit jobban jársz. De mindenki a saját
    pénzének ellensége, ebbe nem akarok beleszólni...

  • Hmura

    tag

    válasz mrlujoak #14780 üzenetére

    Idézek a linkedről:
    Az adó első éves részletét a cégeknek tavaly decemberig kellett befizetniük, a Telenor ennek köszönhetően a negyedik negyedévben veszteséggel zárta a pénzügyi időszakát, és nem hivatalos információk szerint a Vodafone is veszteségbe futott a márciusban záródó teljes pénzügyi évében.

    Naaa.... ezt hívják ordas hazugságnak.
    Ugyanis a három szolgáltatónak ÖSSZESEN kell 61 milliárdot EGY ÉVRE
    fizetnie. Ha a harmadát veszem (azaz a Telenor ennek 33%-át
    fizeti), akkor a Telenornak 21 milliárdot kell EGÉSZ ÉVRE FIZETNIE.
    Az első negyedévben ennek a negyedét, azaz MAX. 6 milliárdot.

    Akkor olvasgassunk csak:
    Zsugorodott a Pannon nyeresége
    Tesztelik a negyedik generációs mobilhálózatotot
    A Pannon az elmúlt évben 73,4 milliárd forint kamat- és adófizetés, tőketörlesztés és amortizáció előtti eredményt (EBITDA) ért el, ami 3,6 milliárd forinttal kevesebb a 2008. évinél - jelentette be Anders Jensen vezérigazgató.A cég negyedik generációs mobilszolgáltatásokat tesztel áprilistól.

    http://www.nol.hu/gazdasag/zsugorodott_a_pannon_nyeresege

    Ne próbálják már ennyire hülyének nézni az embereket, hogy előző
    évben van 73.4 milliárd forint adózás előtti eredmény, most meg 6 milliárd
    elvonás vesztesgessé teszi a céget... :W :W :W :W :W :W :W

    Ez azt jelentené, hogy a Telenornál negyedév alatt 12 milliárd forinttal
    csökkent a profit (73.4 osztva 4-gyel - 6 milliárd extra adó)

  • Hmura

    tag

    válasz Rick4 #14789 üzenetére

    Gondolom azért tudod mi az adózás előtti eredmény, és a nyereséf között a különbség. Mi van akkor ha a 73 Milliárdból adózás után 7.3 Milliárd nyereség maradna, ebből meg 6-ot befizetnek?

    A közgazdász úrnak jelentem, hogy a kivetett extra adót az
    ADÓZÁS ELŐTTI nyereségből kell fizetni, mivel KÖLTSÉGKÉNT
    ELSZÁMOLHATÓ TÉTEL:
    Gondolom tudod, hogy mit jelent a költség szó a közgazdaságtanban? :U

  • Hmura

    tag

    válasz mrlujoak #14788 üzenetére

    Szerintem meg nem. Ha nem fizeted a havidíjat, akkor a készülék
    még nem válik lopottá.

  • Hmura

    tag

    válasz Rick4 #14793 üzenetére

    adót költségként? Ez érdekes dolog

    Az ipazűzési adót miből vonod le: az adózott nyereségedből vagy
    kiadásként a bevételből? :U
    Ha már közgazdászkodunk....

    Vagy mondjuk a benzin jövedéki adóját nem adóztatja meg az
    állam véletlenül az ÁFA-val? Ami szintén nem lehetne...???

  • Hmura

    tag

    válasz Rick4 #14793 üzenetére

    Adót költségként? Ez érdekes dolog... :U Simán adócsalás, ugyanis a költség nem lett ellentételezve semmilyen szolgáltatással, majdnem mintha számlát vettek volna a piacon

    Egy állami elvonást miért kellene számlával ellentételezni?
    Az állam gyakorolja az ellenőrzői jogokat, önmagát fogja
    ellenőrizni, hogy milyen jogcímen vont el pénzt a szolgáltatótó?
    Mit vársz, hogy a Telenor könyvelésében legyen egy olyan számla,
    amin az szerepel, hogy a kiállító a Magya Államkincstár,
    a számlát meg aláírta Matolcsy György sk...???? :P

    Nem kellene a közgázon oktatott marhaságoknál leragadni,
    ki kell menni az életbe és kicsit körbenézni, mi a szomorú
    valóság...

  • Hmura

    tag

    válasz Rick4 #14798 üzenetére

    Képezd magad..... itt a link. :N :N :N

    http://www.parlament.hu/irom39/01374/01374.pdf

  • Hmura

    tag

    válasz Agro #14800 üzenetére

    Nem vagyok közgazdász de szerintem az is veszteségnek minősül, ha elöző évhez képest kevesebb a nyeresége.

    Pssszzttt.... ilyeneket csak halkan írjál, mert ha ezt egy magyarul
    tudó külföldi elolvassa, egy világ omlik benne össze a magyar
    oktatás színvonalával kapcsolatban.....

    ettől még lehet veszteséges, számoljuk hozzá azt a tényt is, hogy a piaci részesedése is egyre csökken a Telenornak, ehhez hozzá számoljuk a különadót + a hálózat fejlesztési költségeket+egyéb kiadásokat.

    A kínaiak gyakorlatilag INGYEN csinálták meg a hálózatot a Telenornak,
    mint referencia hálózatot. A piaci részesedének meg kb. 15-20%-kal kellett
    volna ahhoz csökkennie, hogy a 73 milliárdos nyereség elfogyjon....

  • Hmura

    tag

    válasz Rick4 #14802 üzenetére

    Cimbi, én sose jártak a közgázra, és rég az élet iskoláját járom

    ....végre egy normális ember....

  • Hmura

    tag

    válasz Agro #14806 üzenetére

    Számoljunk egy kicsit ismét.

    http://infovilag.hu/hir-18844-telenor_megkezdte_magyarorszag.html

    Idézem a lényeget:
    A listaáron 200 millió euró értékű beruházás lebonyolításában mintegy 300 szakember vesz részt, aki két éven át dolgozik majd a 6000 bázisállomás (BTS) cseréjén. Ez lesz minden idők legnagyobbhálózatfejlesztése Magyarországon; az eredménye: minden eddiginél hatékonyabban üzemeltethető és gyakorlatilag kapacitási korlátok nélküli hálózat lesz.

    1.
    a listaár azt jelentené, hogy ennyit kellene fizetnie annak, aki beesik
    az utcáról mint vevő. Tendereknél 40-70%-os árengedmények vannak,
    mint itt is.
    2.
    a 200 M euro az 54 milliárd Ft LENNE. De tudható, hogy közel nem
    ennyi, mert a Voda komplett beruházása csak 100 millió euro

    Akkor osszunk szorozzunk. Ha TEGYÜK FEL valami csoda folytán
    tényleg 54 milliárd lenne a beruházás értéke, és az adózás előtti
    nyeresége 73.4 milliárd volt a Telenornak, akkor hány év alatt térül
    meg a beruházás?
    És ha kevesebbe került? Akkor fél év, vagy annyi se????? :U :U :U

  • Hmura

    tag

    válasz Agro #14808 üzenetére

    hogy a szolgáltató élhet azon jogával, hogy ha a Forint fizető értéke romlik akkor ők emelhetnek, és hát szerintem a forint romlása az elmúlt években erősen érzékelhető.

    Érdekes... mitől nő meg egy szolgáltató költségei között amiatt, ha romlik a forint?

    - a hardver és az infrastruktúra költsége?
    az nem, mert az az akkori forint árfolyammal lett elszámolva,
    amikor megépítették vagy üzembe helyezték

    - a dolgozók bére?
    azt forintban kapják, semmi köze az árfolyamhoz

    - a frekvencia dj?
    azt is forintban kell fizetni

    - az áram?
    azt is forintban fizetik, és nem ugrál az ár a forint kurzussal

    - a készülékek ára
    azt mindig haszonnal adják, és simán emelik az árakat,
    ha romlik a forint

    Akkor mégis mi a nátha köze van a forint árfolyamának a percdíjakhoz?

  • Hmura

    tag

    válasz Rick4 #14820 üzenetére

    A külföldi tulaj előír minden évben egy bizonyos mértékű haszon- emelkedést, amit ugye szeretne kivenni a cégből. Ha ez az árfolyam miatt romlik, az őt nem igazán érdekli...

    Valahol itt kezdődik minden probléma. A tulajnak feltűnhetne pár apróság:
    1. nemzetközi gazdasági válság van
    2. a magyar piacon fokozottan érvényesül a válság hatása
    3. a hazai lakosság fogyasztásra fordítható jövedelme évek óta csökken
    4. a telefonálásra fordítható összeg is kevesebb per fő jelenleg

    Ha lenne valós a piaci verseny és a keynesi szabályok működnének,
    akkor most látványos árcsökkenésnek kellene bekövetkeznie a
    mobilszolgáltatóknál.
    De nem fog. Vajon miért......

  • Hmura

    tag

    válasz Laybee #14859 üzenetére

    Sziasztok! Olvastam, hogy a Vodafone tömöríti az adatokat mobilneten. Többi szolgáltató nem tömörít?

    A hír igaz. Emiatt a tömörítés miatt pl. a Google cache-ből
    visszahívott tárolt oldalak "tartalomkódolási hiba" üzentettel
    jönnek be, pontosabban nem jönnek be.

    További gondot okoz a távoli elérésnél, hogy egy csomó
    program nem fut rajta emiatt rendesen.

    A többi szolgáltató azért nem tömörít, mert az ő rendszerük
    normálisan van megtervezve, nem egy alulméretezett gagyi
    hálózatot próbálnak meg mint a leggyorsabb hálózatot eladni.

  • Hmura

    tag

    válasz mukibuci #14861 üzenetére

    ...és ha kikapcsolja a tömörítést, vajon milyen lesz az oldalak
    betöltési sebessége?
    Akkor is él a "leggyorsabb hálózat" szlogen? ;] ;] ;] ;] ;] ;] ;]

  • Hmura

    tag

    válasz Agro #14863 üzenetére

    a leggyorsabb hálózat megjelölést azért használja a voda, mert egy független cég mérte a hálózatokat.

    ....és pontosan ugyanaz a cég hozta ki a Tímobájl-t is a leggyorsabbnak....
    vagy tévedek? ;]

    Attól nem lesz gyorsabb a neted, hogy a tömörített APNT használod csak a gyorsaság érzetét kelti.

    Ezt a mondatod szerintem gondold át újra, és revideáld az álláspontodat.
    Pontosan az egységnyi idő alatt letöltött adatok mennyisége nő meg, ami
    az átvitt adatmennyiséget növeli azonos idő alatt. Ezért találták ki anno
    PC-re azt a rengeteg letöltő és tömörítő progit (pl. GetRight), amivel azonos
    letöltési sebesség mellett nagyobb adatamennyiséget tudtál mozgatni ill.
    gyorsabban jöttek be az oldalak.
    Ha egy oldal betöltéséhez 10 MB adat kell, , és
    a hálózat sebesség 512 kB. akkor marhára nem mindegy, hogy 10 vagy
    2.5 MB (tömörített) adatot kell átvinned. első esetben 20 mp a betöltés ideje,
    a másik esetben 4 mp+rekompresszió.
    És emiatt gyorsabb a GYAKORLATBAN a komprimált adatávitellel dolgozó
    megoldás.

    Egyébként most gőz erővel folyik ez ügyben a harc és folyamatosan csináltat mind3 szolgáltató független szervezetek által hiteles méréseket, hogy eldőljön kié a leggyorsabb. Ha jól tudom az utolsó kört a T nyerte sebesség területén de a Ping a V-nél volt a legmeggyőzőbb

    AZONOS FELTÉTELEK MELETT (kikapcsolt tömörítés) a Voda hálózata messze
    a leggyengébb a három szolgáltató közül. Ezt a független minőségbiztosító intézetek
    nélkül a saját tapasztalataim alapján mondom.
    Ha gondolja a Voda szívesen csinálhatnak velem egy reklámot, hogy Hmura
    felhasználónk tépi a haját, mert kikapcsolt a tömörítést a Voda hálón, majd
    jön Balázs, bekapcsolja neki azt, és Hmura felszabadultan mondja:
    ez igen, így már alig lassabb a net a másik két szolgáltatóénál....

    [ Szerkesztve ]

  • Hmura

    tag

    válasz mrlujoak #14867 üzenetére

    Az alap, az: internet.vodafone.net
    Aki pedig nem tömörített, hanem hagyományos módon szeretné elérni a netet, annak új profilt kell létrehozni a Kapcsolatkezelőben (Voda Mobil Connect) ahol a: standadnet.vodafone.net beállítással kell a későbbiekben kapcsolódnia...

    Való igaz, és a standadnet.vodafone.net beállításokkal sokkal
    hamarabb el is fogy a havi gigbyte porció....
    Sőt, nekem van/volt egy olyan sanda érzésem, hogy ugyanannak az
    oldalnak a betöltéséhez a Voda és a Tímobájl netet nem ugyanakkora
    adatforgalom tartozik, a Vodánál kb. 5%-kal több. Mind a két helyen
    van netem (céges ill. privát), és rendszeresen több a Voda felhasznált
    adatmennyisége. Ugyanaz a gép, ugyanaz a böngésző, ugyanaz a
    mérőprogram, ugyanaz az oldal.

  • Hmura

    tag

    válasz Agro #14866 üzenetére

    De a neted NEM LESZ GYORSABB. Ugyan azon a sávszélességen töltöd. Vagy te a netet csak böngészésre használod?

    ...mivel a letöltögetés keményen szankcionált... ezért fő terület
    a böngészés.
    FTP szerverről letöltéshez meg a mobilnet eléggé nehézkes,
    mert vagy iszonyú gyorsan elfogy a havi kereted, vagy engeded
    a tömörítést, akkor meg rendszeresen CRC Error-os a letöltött
    ZIP file....

    Ezt meg én tudom tapasztalatból, havernak a T-mobileos netjével esélytelen Lineage 2-t nyomni neten a hatalmas ping miatt laggolok mint a szar hiába nagyobb a le/fel töltése, míg a Voda netemmel szinte akadás mentes a játék.

    Azért az ne felejtsük el, hogy a mobilnet nem igazán a játkosokra
    lett kifejlesztve, mert ott, ahol nem mindegy, hogy 21 vagy 33 ms
    a válaszidő, ott talán nem kellene a mobilnetettel küzdeni.

    [ Szerkesztve ]

  • Hmura

    tag

    válasz webdeejay #14914 üzenetére

    Sz*ptam, vagy meg lehet támadni őket, hogy nem megfelelően tájékoztattak az sms-ben, hogy bocsmá' se szerbiában se macedóniában nincs olyan hálózat ahol érvényes a csomag.

    Próbáld meg a reklamációt, de úgyis azzal jönnek, hogy még a magyar
    hálózaton kaptad az SMS-t, és sajnos a szerb határ előtt nem tudhatták,
    hogy te Szerbiába fogsz belépni.
    Amúgy valóban inkorrekt eljárás, egyetértünk ebben. Legalább annyira
    kcsgség, mint a Passport bekapcsolása kérés nélkül, aztán meg csodálkozol,
    hogy a 8 kimenő 10 másodperces hívás miért kerül 2600 Ft-ba.

  • Hmura

    tag

    válasz DeFranco #14917 üzenetére

    1.
    ha van hűségszerződésed, akkor ráfaragtál, most majd megtanulod,
    hogy a Vodának, UPC Direct-nek és Citybank-kal nem írunk semmiféle
    olyan papírt alá, amiben hűség szó szerepel.

    2.
    emelkedik a havidíjad, és örülj, hogy nem a duplájára emelték

    3.
    nem mondhatod fel a szerződést, mert olyan ravasz (pontosabban
    szemét) az aláírt szerződésed, hogy nem az előfizetésre, hanem
    a telefonkészülékre kaptad a kedvezményt.

    Welcome to Balkan....

  • Hmura

    tag

    válasz Barthezz2 #14922 üzenetére

    de állítom legalább 3 szolgáltatóval ugyan úgy szerződve van minden ilyen ember. Logikusan a mai világba semmid sincs(vagy a gatyád rámegy), ha be is tartod, amit másoknak szajkózol.

    Akkor lehet hogy én vagyok a kakukktojás, de nekem senkivel
    sincs hűségszerződésem. És nem is lesz.
    Pontosan a UPC Direct és a Voda volt a lecke.
    Miért kellene hűségszerződést aláírni? Mondjuk a Vodához?
    (hogy a topic témájánál maradjunk)
    Halljunk érveket, kíváncsi vagyok.....

    [ Szerkesztve ]

  • Hmura

    tag

    válasz DeFranco #14921 üzenetére

    Te figyelj, azért 100 Ft-ért ne vigyen el a mentő...

    Nem is azért vagyok zabos, hanem azért, mert ismételten
    egy egyoldalú szerződésmódosítás, ami ellen nincs hatósági
    fellépés.

  • Hmura

    tag

    válasz Barthezz2 #14925 üzenetére

    Használsz telefont? Van interneted? Van TV csomagod? Mindet a nyuszi hozza?

    Használok telefont, internetet, de TV-m pl. nincs (parabolám van,
    nem nézek magyar adókat).
    De egyikre sincs hűségszerződésem, mivel meg lehet anélkül
    is kötni az előfizetést. Ha csak hűséggel lehetne, akkor nem kérném
    a szolgáltatást.

    Te megjártad, rendben, ez mindenkivel előfordul, de ne mondjad már, hogy az ország lakosságának 90% hülye, mert van neki előfizetve telefon, tv, internet, napilap, ésatöbbi..

    Aki hűséget ír alá, azt valamiért cserében teszi. A fejlettebb, valódi
    piaccal rendelkező országokban azért, hogy valaki hűséget írjon alá,
    elég komoly engedményeket és kedvezményeket adnak, és garanciát
    arra, hogy a szerződés ideje alatt nincs változás a feltételekben.
    Nálunk mi van? Látszatkedvezmények, komolytalan engedmények,
    üveggyöngy meg korpa a népnek.
    Ha az emberek kicsit jobban utánaszámolnának és gondolkodnának,
    akkor a 90% nem írna alá hűséget, mert nem éri meg.

    A hatósági fellépést ott kellene elkezdeni, hogy jogszabályokat kellene módosítgatni, hogy ilyet ne tehessenek meg. Megengedi nekik, meg is teszik.

    Tudod, van egy régi kínai mondás, hogy a jó üzlet végén mindkét fél
    mosolyog. Na ezt kellene betartania a szolgáltatóknak, meg némi üzleti
    tisztességet tanulni.

  • Hmura

    tag

    válasz Valentino K. #14931 üzenetére

    Hát nézd. Amíg a szolgáltató el tud adni pár ezer forintos kedvezménnyel egy telefont, addig miért vinnél lejjebb az árakat?

    Igen, valahol megfogtad a lényegét a dolognak:
    amíg annyira ostobák az emberek, hogy ilyen áron is megveszik,
    addig nem fog változni semmi.

    Külföldön az emberek nagy része nem csődöl be, ha meg kell vennie egy független telefont, mert mondjuk ~5x annyit keresnek. Itt viszont egy 150 nettós fizunál kurvára nem mindegy, hogy a telefon mondjuk 80-ba vagy 40-be kerül.
    Én is örülnék, ha egy 5-6 ezres előfizetés mellé már 1 Ft-ért tudnék egy high-end telót venni. Sajnos az ország nem tart még itt, s szerintem nem is fog

    Mondjuk a 40 kontra 80-as hasonlat erős, mert pl. a Voda általában
    5-10.000 Ft engedményt ad a független árhoz képest. sőt sok esetben
    olcsóbban tudsz független telefont venni, mint előfizetésest.
    Most azért érdemes mérlegelni, hogy mekkora kedvezmény jön ki
    akkor, ha az 5-10.000 Ft kedvezményt leosztod 24 hónappal.
    Még a kamat is több lenne a bankban, mint a kedvezmény.....

  • Hmura

    tag

    válasz Valentino K. #14933 üzenetére

    Egyébként én úgy tudom, hogy a szolgáltatós telefonok beszerzési ára magasabb, mint a függetleneké

    Igen, ezt fóllentést gőzerővel próbálják súlykolni az emberek fejébe
    a szolgáltatók. Láthatóan nem eredménytelenül....

  • Hmura

    tag

    válasz kcsa #14943 üzenetére

    (pont emiatt remélem hogy következő néhány évben eltörlik az Európán belüli roaming díjakat, ahogy mostanában szó volt róla)

    Én is nagyon várom, mert akkor gyakorlatilag a hazai szolgáltatók
    kénytelenek lesznek legalább a környező országok feltöltőkártyás
    áraira levinni a percdíjakat, mert különben minden épeszű ember
    a hazai helyett külföldi kártyát fog használni.
    És akkor jönnek végre a 3-15 Ft-os percdíjak, meg az 1 GB adatforgalom
    1200 Ft-ért.

  • Hmura

    tag

    válasz Barthezz2 #14940 üzenetére

    bocs, de nem szarom a pénzt, így nekem az a 20-40k is sokat számít

    Bocs, de én sem szarom a pénzt, keményen megdolgozom érte.
    Pontosan ezért nézek körbe a piacon, és azt látom, hogy a MM
    és az Euronics-ban sokszor olcsóbb függetlenül a telefon, mint
    a Vodánál előfizetéssel,
    Akkor ki a takrékosabb: aki a Vodánál veszi drágábban a hálózatfüggő
    telefont, vagy az, aki megveszi függetlenül olcsóbban, és megtakarít egy
    függetlenítési költséget is a végém?

    A kedvezményt meg ne oszd már le havi lebontásba. Azt egyszerre kapom. Fizetem a havidíjat havonta, és? Azzal károsítanak? Nem, tekintve, hogy amit fizetek, azt használom is, ha nem használnám, nem kellett volna.

    Pontosan emiatt ennek a logikának a negációja miatt jutottak bajba
    a fogyasztási hitelt felvevők is.
    Ugyanis te AZT HISZED, hogy kaptál egy kedvezményt, ellenben
    a gyakorlatban 2 Ft-ért vásároltál 1 Ft-ot. Csak kicsit számolni kellene.

    Példa:
    veszel egy telefont 60E Ft-ért. A telefon függetlenül 80E Ft (bár húszezres
    kedvezmény elég ritka a Vodánál, de tévedjünk a Te javadra).
    Aláíratnak veled 2 éves hűséget, a havídíjad 5.000 Ft.
    Kifizetsz a két év alatt 2x12x5000 = 120.000 Ft-ot.
    Ennek a kamata 5%-kal LENNE 6.000 Ft.
    Emel a szolgáltatód 8 hónap után emel a díjon MINDÖSSZE 5%-ot,
    azaz két év alatt 16 hónap x 5000 x 0.05 = +4.000 Ft
    Hogy a végén el tudd adni jobban a telefont, függetleníted +3.000 Ft
    Közben jön egy NMHH döntés, hogy kötelezően csökkenteni kell a
    kapcsolódási díjakat, emiatt lemennek (de nem neked , mert hűséged van)
    a percdíjak az új csomagokban 2-3 Ft-tal, ezért ér havi 3-500 Ft veszteség,
    azaz 12 hónap x 300 = 3.600 Ft

    Ha csak a fentieket számold, akkor már rosszabbul jártál, ha hűséget írtál alá.
    Arról nem is beszélve, hogy a független telefonhoz a leggtöbbször extra tartozékok
    (füllhallgató, adatkábel, memóriakártya stb.) is jár, ami a Vodás telefonhoz
    külön meg kell venned.
    A szervizzel dettó gondod van, mert a független telefont beviheted bármelyik
    (nem csak hazai) márkaszervizbe.

    Tudod, akkor érné meg a hűséget aláírni, ha mondjuk az iPhone-t 9.999 Ft-ért
    adnák 8-10.000 Ft-os csomag mellé vagy a Galaxy 9000S-t mondjuk 15E alatt.
    Mint máshol ez működik is....

    Továbbra sem értem, hogy mért vagyok a buta, ostoba ember, mert aláírtam a hűségszerződést..

    Még mindig kérdezed, vagy dereng már valami?

    Most emelnek, azt senki nem szereti, de tekintve a magyar gazdaság jelenlegi helyzetét, örüljünk, hogy többet nem emeltek.. Mellesleg meg párszáz forintot még szvsz ki lehet bírni. Heti egy sörrel kevesebb és megvan.

    Kb. emiatt a mentalitás miatt lehet ebben az országban mindent megtenni
    a fogyasztókkal, lehet 350 Ft a cukor, mikor Szlovákiában és Ausztriában
    220 Ft, az étolaj 35%-kal drágább itthon, a benzin 40 Ft-tl drágább mint
    Szlovéniában és Ausztriában stb.
    Mert ezeket nehéz az ország nehéz gazdasági helyzetére fogni, sokkal
    inkább arra, hogy ennyire ostoba a magyar fogyasztó. Ekkora különbségnél
    már simán megéri összefogni, és akár 2-300 km-ről is valakinek kimenni
    külföldre bevásárolni a rokonságnak. És rögtön nem lennének ilyen
    árak, ha látnák, hogy 3 hónap alatt felére esett vissza mondjuk a cukor
    vagy az étolaj fogyasztás.
    A mobiltelefonoknál dettó ez a helyzet. Ha az emberek 1-2 hónapig
    fele annyit telefonálnának, akkor rögtön elkezdenének gondolkodni
    a szolgáltatók, hogy mi történt.

    Én speciel azt csináltam, hogy van a családban 1 IKEA előfizetés,
    meg 2 feltöltőkártya, és mindig az IKEA kártya hívja a feltöltőkártyákat.
    Ez már egész elfogadható hazai telefonköltséget produkál.
    Nemzetközi és hazai egyéb hívásokat meg VOIPCHEAP-ról csinálom,
    mert az csak 10 euro 3 hónapra.
    Ha az emberek fele ezt csinálná, máris 10Ft-ért telefonálnál a 20 Ft helyett.

    [ Szerkesztve ]

  • Hmura

    tag

    válasz Barthezz2 #14945 üzenetére

    Arról meg ugye a mobilszolgáltatók tehetnek, hogy tőlünk nyugatabbra más az élet nem?

    De arról tehetnek, hogy azonos költségű technikával, azonos paraméterekkel,
    alacsonyabb munkabérekkel miért kerül 2-3-szor többe a telefonlás, mint
    tőlünk nyugatabbra.

  • Hmura

    tag

    válasz mukibuci #14950 üzenetére

    A kis elméleted saját magad cáfoltad meg.

    Hol?
    A 20E Ft kedvezménnyel szemben 16.600 Ft KÖZVETLEN
    VESZTESÉG volt szembeállítható úgy, hogy a 20E forintot
    erősen túl, a 16.600 Ft-ot erősen alul kalkuláltam.
    A legjobb esetben is nem kaptál a gyakorlatban kedvezményt.

    ___________________________________________________

    Az IKEA csomagnál számoljunk:
    éves díja a két feltöltő kártyának 2x3.000 Ft, azaz havi 500 Ft.
    Az IKEA csomaggal szumma 3-3.500 Ft a számla havonta.

    Tehát a család teljes telefonköltsége 4.000 Ft-ból meg van oldva
    LEGROSSZABB ESETBEN.

    [ Szerkesztve ]

  • Hmura

    tag

    válasz Barthezz2 #14951 üzenetére

    De legalább azt olvastad volna el, amit leírtam. De komolyan. Keress rá a HTC Trophy készülékre neten, 80-ért, zuggsm-ből megkapod, tartozékok nélkül. Én a vodánál megkaptam 60-ért, eredeti csomagolásban, minden tartozékával együtt(nem is értem, honnan vettem azt az emeletes marhaságot, hogy a voda kiszedné a tartozékokat, ellenben az általad emlegetett, független készülékeket áruló gsm boltok bizony előszeretettel megteszik).

    Csak hogy kedveskedjek Neked, a HTC Trophy-t függetelnül,
    2 év eurogaranciával, 250-280 euro + postaköltséggel tudod megvenni,
    minden tartozékkal, nem zuggsm-ektől (egyébként ők is onnan
    szerzik be, amit említettem)
    Tehát olyan sokat nem nyertél rajta....

    Azaz a havidíjam 100%-ban felhasználható, így az általad idétlen módon számolt havi leosztás, amivel bizonygatni akarod, hogy márpedig rohadt szarul jártam, egyáltalán nem állja meg a helyét. Innentől meg értelmetlen is tovább olvasnom, amit írtál..

    Örömmel tölt el, amikor valaki úgy folytat vitát, hogy "értelmetlen is tovább
    olvasnom, amit írtál". Szerintem neked a felmenőid között legalább egy
    strucc volt, mert amit nem látunk és nem olvasunk, az nem is létezik....

    De pont nemrég láttam, a tescoban egy gagyi samsung teló, 4990 volt, vitamax instant csomagban, ugyan ez a saturnban 10k.. Független ugyan, de sim nélkül ugye sokat nem ér, az meg megint plusz költség.

    Tudod, aki a Tusco-ban vásárol műszaki dolgot, az meg is érdemli....
    Normális telefonokról van szó, nem az 1 euórs eldobós kategóriáról.

    Attól meg rohadtul falra mászok, mikor valaki azzal dobálózik, hogy "haha, megkaptad a kedvezményt a telefonra, aztán havidíjban meg 20x visszafizettetik veled." Ember, te azzal, hogy előfizetsz valamire, nem csak a készüléket vetted meg. A szolgáltatás, amit mellette x éven keresztül használsz, az smafu? Ja vagy azt ne számoljuk, mert szerinted a havidíjjal továbbra is a készüléket fizettetik velem, mert a szolgáltatásnak ingyen kéne járnia?

    Pedig kezdhetsz falra mászni. Ha a külföldi Voda feléért/harmadéárt tudja adni
    ugyanazt a telefont, amit itthon, ráadásul alacsoanyabb havidíj mellett több perccel,
    akkor a magasabb előfizetési díjban mit fizetsz meg itthon?
    Nem a telefon részleteit?
    Vagy fogalmazzunk elegánsabban: a magasabb díjért magasabb szolgáltatás
    minőséget és tartalmat kapsz? Ugye hogy nem....

    És kérlek, ne példálózz hülyeségekkel, leírtam neked a konkrét tényeket, de akkor mégegyszer, és kérlek, ha nekem nem hiszel, nézz utána, és ennél a konkrét példánál magyarázd el nekem a te érveiddel, hogy mért jártam szarul:

    Leírtad, igen azt, hogy mennyire megvezettek téged. És még büszke is
    vagy rá. Én inkább erősen elkezdenék gondolkodni, hogy esetleg nem lett
    volna-e olcsóbb függetlenül venni egy telefont IKEA kártyával......
    Mert várom (téged idézlek) KONKRÉT TÉNYEKET, hogy egy 300 EUR
    +postaköltséges telefon IKEA kértyával rosszabb üzlet lett volna a
    számodra,

    [ Szerkesztve ]

  • Hmura

    tag

    válasz Barthezz2 #14955 üzenetére

    A strucc te vagy, én innentől a vitát lezártam, ugyanis konkrét példával még mindig nem jöttél, mert amiket írsz, messze nem az, és az enyémre sem tudsz reagálni.

    Na igen, ha a felhozott példák Neked nem példák, akkor
    valóban nincs értelme a vitát folytatni.
    Erről mindig Joszif Vissziáinovics híres mondása jut eszembe,
    amikor azt mondta, hogy azokat a tényeket, amelyek nem a
    mi igazunkat támasztja alá, nem vesszük figyelembe...

    És nem, nem a készüléket fizetem a havidíjjal, hanem a szolgáltatást, amit használok. Mert szerinted azért nem kell fizetni? Drága, igen, de ha hűség nélkül használom, akkor talán 10 forintos percdíjat kapok? Annyira nem..

    ... de az IKEA kártyát meg tudod venni hűség nélkül és egyből
    bruttó 16.80-as percdíjad van másodperc alapon.

    Ha meg nem tetszik, ami az országban megy, akkor, hogy egy "nagy ember" szavaival éljek: tessék, el lehet menni.

    Hááát.... nekem nem mondtál újdonságot, én már megfogadtam a nagy
    ember tanácsát. Én csak aludni járok Magyarországra, meg a hétvégémet
    töltöm itt. Mint sokan mások, sajnos.

    Végigolvastam, csak értelme nincs, mert már az elején hülyeséggel kezdted. De látom hiába írjuk le többen, többféleképpen, nem sikerül fognod a lényeget..

    Még mindig nem tudtad megmutatni, hogy hol "kezdtem hülyeséggel"...

    Rohadtul nem, mert itthon MINDEN ilyen jellegű szolgáltatás drágább, ha van hűség, ha nincs, itt meg ugye arról indultunk, hogy hűséget kötni értelmetlen. A magyar hűségnyilatkozatot meg ne az amerikai hűség nélküli árakkal hasonlítsd össze, mert irreleváns.

    Jelezném, hogy pl. a UPC és több más szolgáltató már úgy dolgozik,
    hogy az új belépő hűség nélkül jobb ajánlatot kap, mint a meglévő
    ügyfél hosszabbított hűséggel. Akkor miről beszélünk?
    Mivel Európában vagyunk, az egységes európai jogrend részesei,
    ezért nem amerikai, hanem európai példákat hoztam. Csak a tisztánlátás
    kedvéért.

    Minek járjak utána 20 helyen, minek kínlódjak külföldi rendeléssel, meg hasonlókkal, ha itthon, csak itteni kártyával tudom használni, itthon csak itteni áron tudom ezt fizetni, és amit elhasználok, azt is ki kell, a te IKEA kártyáddal is, ha ugyan ezt megkapom egy helyen, kényelmesen, és ugyan úgy fizetek?

    Nem kínlódsz, megrendeled, egy hét múlva megkapod. ennyi. Még
    boltba sem kell menned, mert házhoz jön. Akkor ez hol nem kényelmesebb,
    mint elmenni egy nagy Voda boltba, számot húzni, sorba állni, a flegma
    eladó flegma kérdéseit hallgatni, majd várni, hogy elbíráljanak, aztán
    még X percig szarakodni a rengeteg papír kitöltésével....
    Az IKEA kártyát is megkapod a Voda-nál, kis boltban fél óra alatt,
    és kész vagy.

    Mellesleg a saját példáddal élve, te fizetsz 4k-t, én meg 3,5-et, és megkapom érte a szolgáltatást, ami nekem kell, plusz a telefont sem +17k-val többért vettem. Megérné nekem akkor a te konstrukciód használni? Nem

    De én HÁROM EMBER TELEFONKÖLTSÉGÉT OLDOM MEG 4.000 Ft-ból....

    [ Szerkesztve ]

  • Hmura

    tag

    válasz mukibuci #14954 üzenetére

    és azt a 4000Ft-ot nem kell kifizetned havonta? Mert az elméleted alapján 2 év alatt 24 * 4000Ft, azaz 9600Ft ot fölöslegesen fizetsz ki

    Kedves matematikus barátom...
    1.
    én három ember telefonköltségét oldom meg 4.000 Ft-ból,
    azaz fejenként 1.700 Ft-ból úgy, hogy ezért kb. 2.5-3 órát
    beszélünk....
    2.
    a 96.000 Ft az két év alatt mégiscak kevesebb, mintha
    családi "kedvezményt" vennék igénybe 3x990 Ft+előfizetési
    díjak összegben, mert az min. 24x9.000 Ft lenne......
    Talán ezzel kellene hasonlítani.

  • Hmura

    tag

    válasz Valentino K. #14958 üzenetére

    Hmura te Könnygázóra egy alter egoja vagy?:D
    Osztrákia helyett Anglia

    Mi ez a könnygázóra, mert ezt már többször olvastam itt?
    Ez valami kategória?

    Egyébként csak halkan jegyzem meg, hogy a Vodafone UK-nek kb semmi köze nincs a Vodafone Hungary-hez

    Pedig van. Már csak a tulajdonosi kör miatt is...

    1. Egyébként a flottás készülékárak általában sokkal drágábbak, mint pl a Surf árak.

    De az IKEA csomaghoz nem kell készüléket venni, mert annál
    sokkal olcsóbb a független készülék.

    2. Megrendeli külföldről, s ha elbaszódik a telefon, akkor mit csinál? Nem egyszerűbb a sarki Vodába visszavinni mint postaköltséggel a halál f@szára visszaküldeni?

    Pontosan ezért nem kell ilyen HTC szutykokat meg NOKIA-t venni, mert ezekre
    komplikáltabb a garancia. Pl a Samsung, az LG, a Motorola eurogaranciát
    ad, függetlenül attól, hogy hol vetted a készüléket.
    Egyébként ha Németo.-ban veszed, akkor jár hozzá az eurogarancia,
    de a UK-ben nem. Ezért nem szeretem többek között a HTC-t.

  • Hmura

    tag

    válasz mukibuci #14960 üzenetére

    családi kedvezményt csak te keverted ide utólag. Látom, ha valami nem úgy sül el, ahogy tervezted, akkor rögtön lesz egy kis módosítás

    Nem kevertem ide, hanem azzal hasonlítottam, mert ahelyett
    választottam az IKEA-s megoldást. Ne próbálj belemagyarázni
    olyan dolgot, ami nem olyan kontexusban volt tárgyalva.

    Tehát a lehetőség adott, ajánljál kedvezőbb megoldást az
    általam alkalmazott megoldás helyett....

    Barthezz2 egyedül van, egy számmal, arra fizet 3500at. Tegyük fel, hogy igényel ikea kártyát majd csomagot, ahhoz 50 mega netet az szintén 3500 lenne havonta, bár az tény, hogy a percdíja alacsonyabb lenne, azonban az adatmennyiség is csak a fele

    Abban a pillanatban, hogy 150 percnél többet beszél, máris jobban
    járt az IKEA csomaggal. Plusz az IKEA csomag másodperc alapú,
    ami azért nem kis előny..... mivel a 10 másodperc nem vesz el
    egységet a keretből.
    Továbbá nincs kötve a net-es csomag, szabadon változtatható
    a mérete tetszés szerint. Ez sem hátrány.
    Haramdrészt nincs hűség, ha JÖNNE a negyedik szolgáltató,
    abban a pillanatban agyú Voda.

  • Hmura

    tag

    válasz mukibuci #14963 üzenetére

    Lehet, hogy rosszul látom, de mit is írtam...

    Abban a pillanatban, hogy 150 percnél többet beszél, máris jobban
    járt az IKEA csomaggal.

    Nem a minimál igényű, a telefonját villogásra használó,
    havi 100 percet beszélő személy az, aki a hasznot hozza
    a szolgáltatónak.
    Vagy tévedek?

    [ Szerkesztve ]

  • Hmura

    tag

    válasz mukibuci #14965 üzenetére

    De továbbra is 1 emberről beszélünk, akihez nem kell(ene) odakeverned sem a több órás beszélgetést, sem pedig a családi csomagot :) Mellesleg abból a 150 percből is 105 csak hálózaton belül használható fel...

    A 150-105 = 45. Az sem kevés, főleg másodperc alapon...
    Ne próbálj keverni: hol volt arról szó, hogy egy olyan
    emberről van szó, aki csak dísznek vette az előfizetést,
    és havi 100 percet se beszél? Mutasd meg a kedvemért...

    Amúgy a kérdésem az volt, hogy az én esetemre muatss
    jobb megoldást. Azóta is érdeklődve várom a választ....
    Az eset:
    három személy, főleg egymás közt beszélnek,
    és nem szertenének havi 3500 Ft-nál többet fizetni....

Új hozzászólás Aktív témák