Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gabor9991

    őstag

    válasz gabor9991 #80368 üzenetére

    Abban az esetben ha valakinek feltöltés elmulasztása miatt kikapcsolják a hívószámát lehetséges a szám utólagos elhordozása de ha a red asszisztens a 1270-en az ezzel kapcsolatos érdeklődésre azt hazudja hogy sajnos semmilyen megoldás nincs akkor nem szabad elhinni neki , kérni kell a szám utólagos cseréjét, mint ma kiderült a vodafone válaszából ez a második lehetőség amellyel vissza lehet szerezni a kikapcsolt számot :)
    És lehet van még harmadik és negyedik is :D
    Itt a válasz a panaszomra amire azt mondta a red asszisztens hogy felesleges kör lesz mert a panaszomra adott válasz nem írhatja fölül a jogszabályt ami alapján 6hónapra karanténba kell kötelezően helyezni minden kikapcsolt számot.

    "Szeretnénk tájékoztatni, hogy a feltöltőkártyás előfizetések esetében a feltöltéstől számított 365 napig tart az
    egyenleg-felhasználási idő, melyet 5 nap rendelkezésre állási időszak követ. Amennyiben a feltöltőkártyás előfizetésre
    feltöltés nem érkezik a rendelkezésre állási időszakban sem, abban az esetben a kártya megszűnik.
    Nyilvántartásunk alapján 2023. december XX-án töröltük a +3670XXXXXXX-as hívószámú feltöltőkártyás előfizetést,
    mert elmaradt egyenlegfeltöltés miatt lejárt a SIM-kártya rendelkezésre állási ideje.
    A fentiekről 2023. november XX-án, 2023. december X-án, 2023. december X-án, 2023. december X-én és 2023.
    december XX-án küldtünk SMS-értesítést a +3670XXXXXXX-as hívószámra.
    Szeretnénk tájékoztatni, hogy a SIM-kártya visszaaktiválását nem tudjuk biztosítani, azonban egyedi elbírálás alapján,
    számcserével lehetőséget biztosítunk a +3670XXXXXXX-as hívószám visszaaktiválására.
    A hívószám újbóli használatának érdekében szükséges egy havidíjas előfizetés, vagy feltöltőkártyás szerződés
    megkötése, és legalább bruttó 2000 forinttal való feltöltése. Ennek megtörténte után lehetőséget biztosítunk arra,
    hogy az új telefonszám helyébe a régi, +3670XXXXXXX-as hívószámot aktiváljuk.
    Az új telefonszám megvásárlása (és feltöltése) után, kérjük, szíveskedjen a számcserére vonatkozó igényt jelezni jelen
    levelünk hivatkozási számának, telefonszámának és a hozzá tartozó helyes személyes biztonsági kódjának
    megadásával személyes képviseleteink egyikén, vagy a 1270-es telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül!
    A számcsere igénylésére jelen elektronikus levelünk keltétől számított 30 napon belül van lehetősége.
    Tájékoztatjuk, hogy rendszereink adatai alapján a +3670XXXXXXX-as hívószámra elhordozási kérelem érkezett.
    Amennyiben a visszaaktiválást követően az érintett hívószámot a továbbiakban is cégünknél szeretné használni, a
    hordozási kérést szükséges visszavonni.
    Szíves megértését köszönjük!
    Tisztelettel:
    Vodafone Ügyfélszolgálat"

    Tehát maga a vodafone alapból jófej a megoldásban az ilyen balf@szokkal mint én csak kifogtam egy gyökér ügyintézőt aki ennyire akart segíteni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák