Új hozzászólás Aktív témák

  • gabor9991

    őstag

    válasz 4Grider #80367 üzenetére

    Próbáltam pár napja én is az utólagos számhordozást, így jártam én is, 12-én kikapcsolták az egyik számom, még aznap hívtam őket és említettem hogy utólagos számhordozással szeretném elhordozni ha lehetséges, nekem is a karanténos sztorival jött a nem túl kedves red asszisztens, rendkívüli paraszt módon állította hogy ez jogszabályi kötelességük amitől semmilyen formában nem térhetnek el, és a kérdésre hogy van-e bármilyen lehetőség amellyel vissza lehet állítani a kikapcsolt számot az határozott nem volt a válasza.Azt állította hogy a hat hónapot mindenképpen ki kell várni és csak ez után lehet ez a szám újra forgalomban.Miután felvettünk egy panaszt ezzel kapcsolatban kíváncsian várom a válaszukat,
    Próbáltam az egyik ma legismertebb yettel flottába behordozni, meg se próbálták elindítani a hordozást mert szerintük kizárt hogy van ilyen utólagos hordozásra lehetőség :)
    Ezt követően indítottam hordozást online a netfonehoz de onnan még nem hívott a megadott elérhetőségről az értékesítő.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák