- Milyen NAS-t vegyek?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- ASUS routerek
- DIGI kábel TV
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- DIGI internet
- Crypto Trade
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
dchard
veterán
válasz stingy2 #81778 üzenetére
Visszakérdezek: az hogy van, hogy a modem buherálás során végigpróbáltam 40 szolgáltatói profilt, de csak a DT_Hu_Commercial-lal indult el a voda vowifi? HOgy visszautaljak kicsit PLaci58 fantazmagóriájára: ha nincsenek profilok, vagy ha ezek tényleg olyan egyformák, hogy van az hogy nem indult el az első kiválasztott profillal? Ha a szolgáltató IMEI alapon tilt, akkor hogy tudtam még is elindítani? A Digi-s kártyád azért működött, mert a Digi eleve VoLTE/Vowifi-vel indult, így a gyártók felé is azt kommunikálta, és mivel az elején úgy nézett ki, hogy tisztán LTE-n indulnak (nincs CSFB), rajtuk nagyobb is volt a nyomás, hogy ezt erőltessék. Ettől még persze bőven volt készülék amivel nem ment.
Szerintem is lehetett volna olyan megoldás, hogy bizonyos paraméterek szükség esetén kézzel is megadhatók (lásd: APN), de az is igaz, hogy például a vowifi profilok messze nem ennyiből állnak: például azt hogy milyen wifi jelszint/minőségénél kapcsolnak ki/be szintén a szolgáltatói profil tartalmazza számos más paraméter mellett is.
_asdf:
"Ezt a gyártókra testálni, akik 2-3 éven belül elengedik egy készülék kezét, eleve ótvar nagy baromság volt."
Nincs vita ebben. Azt kell megérteni, hogy ez így alakult, és elhiheted: nem a szolgáltatók "testálták" rá ezt a készülékgyártókra.
PLaci58:
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
4Grider
nagyúr
válasz stingy2 #82960 üzenetére
Nem kedvelem ezt a céget, de a világ napijegy nagyon nem lehúzás, pont azért van kitalálva, hogy a többség ne szedjen össze egy nap alatt több tízezer Ft roaming díjat. Az egy dolog, hogy erről nem tudtál, de erről nem feltétlenül a szolgáltató tehet. Ahogy kikapcsoltad mobilnetet, így kikapcsolhattad volna az automatikus napijegyet is. De szívesen látunk a másik szolgáltatónál is, ahol egy-két mega nettel összehozod majd ezt a költséget...
-
csaszi75
senior tag
válasz stingy2 #82960 üzenetére
Bocs, de külső szemlélőként olvasva az írásod épp azt írtad le, hogy elbaltáztad.. és még fel vagy rajta háborodva? Vicces szitu nah
Érdemes előbb (tehát utazás előtt) kérdezni
https://www.vodafone.hu/szolgaltatasok/roaming/-/country/szerbia -
Z0C!
őstag
válasz stingy2 #82983 üzenetére
Ne haragudj, de nem a Voda a hibás.
A szerződéseden fel van tüntetve minden aktivált szolgáltatás.
Többek között a Világjegy is.
Téged véd, azért, hogy ne 100K-s számlád legyen ha neteznél.
Csak akkor aktiválódik, ha használsz valamit.
Ha nem volt kikapcsolva pl: a szoftverfrissítés, navigáció, stb...
Ha futott háttérben bármilyen alkalmazás (navi, email, bármi ami a hálózatra felcsatlakozhat) az aktiválja a világjegyet.
Későbbiekben mielőtt elhagyod a határt érdemes akár repülő üzemmódba tenni a telefont és csak Wifit használni.----- www.zoci.gumroad.com -----
-
félisten
válasz stingy2 #82993 üzenetére
Ti mindketten voda alkalmazottak vagytok?
Mondjuk te tuti , a kis autóversenyző haverod kétesélyes.
A személyeskedés tiltott a fórumon.Mert akár olyan sms-t is kaphattam volna, hogy felhívják a figyelmemet a magas roaming díjakra, majd ennek elkerülése végett felajánlják a világ napijegyüket pl. ha a világ szót elküldöm pl. a 3232 számra.
Mondja, aki el sem olvasta a szolgáltató üzenetét.
Ez egyáltalán nem hiszti, egyszerűen nem szeretem, ha a szolgáltató debilnek tekinti az ügyfelet, és jópénzért megvédi saját magától.
Azt kell megvédeni saját magától, aki nem tájékozódik és nem gondolkodik megfelelően, ahogy például te sem tetted. -
dchard
veterán
válasz stingy2 #82993 üzenetére
Ez az "ügynöközés" rangon aluli prosztóság, gyakorlatilag egyenértékű a vita elvesztésével.
A helyzet egyszerű: ha úgy gondolod, hogy nem tájékoztattak megfelelően, akkor tegyél panaszt, ha jogos a panaszod akkor visszakapod az árát (és természetesen rádterhelik majd a napijegy nélküli forgalmi díjat ha volt bármi forgalom). Annyit tegyél majd meg, hogy a hivatalos választ bemásolod ide nekünk "okulásként".
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
félisten
válasz stingy2 #82996 üzenetére
Nem egészen értem mit kellett volna kibírni. Ha te nem akarsz foglalkozni a dologgal, akkor ne írj, én meg majd eldöntöm, reagálok-e többet.
Itt látod.
A személyeskedés kikérésekor meg nézz jó mélyen magadba...
Csak te személyeskedsz, én a témáról beszélgetek.Röviden, tömören, nem néztél utána a szolgáltatódnál a szerbiai utazás előtt a feltételeknek és most utólag vagy kiakadva a dolgon, miközben azt írod, téged nem kell megvédeni saját magadtól. Két percbe nem tellett volna utánajárni a dolognak és megkímélted volna magad a "kellemetlenségtől".
-
félisten
válasz stingy2 #82999 üzenetére
A szolgáltatás aktiválása díjmentes, de ezt is bemásoltam és linkeltem már neked, azonban ezek az infók nem érdekelnek úgy látszik.
Elhiheted, nekem tökmindegy, te jöttél ide panaszkodni, aztán meg nem érted miért nem azt olvasod másoktól, amit vártál (gondolom).
Mivel sokadjára futsz bele önellentmondásba (nem tájékozódsz, utólag reklamálsz, de téged nem kell megvédeni magadtól) és nem akarod valamiért megérteni amit írnak neked, szerintem sincs értelme többet írnom a témában.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
-
félisten
válasz stingy2 #83026 üzenetére
Nyugodtan írhatod, csak éppen nem lesz igazad. Először talán meg kellene érteni a személyeskedés fogalmát, mivel ez a megjegyzés szintén az: én elfogadom, hogy szövegértési problémáid vannak.
Az nem személyeskedés, ha azt írom, hogy nem értetted meg/nem fogtad fel amit írtunk, mert ezzel nem a személyt minősítem. Ha például azt írod, hogy érthetetlen vagy, képtelen vagy felfogni dolgokat, az már személyeskedés.
Nem szeretnék a marhaságaiddal többet foglalkozni. A vodafone válaszát majd bemásolhatnád nekünk, ahogy korábban is kérték.
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz stingy2 #83026 üzenetére
Ez még nem mentség arra, hogy olyan szolgáltatás kiszámlázását reklamálod, amit elkezdtél használni és amivel kapcsolatban ott voltak az orrod előtt az információk. Ha ugyanis minden ebben szenvedőnek el kellene engedni a szolgáltatási díjakat, a többieknek minden jóval drágább lenne. Ennyire azért nem akarunk szociálisak lenni veletek...
-
dredjudge84
őstag
válasz stingy2 #82999 üzenetére
"Persze, majd azzal töltök egy 2 napos utazás előtt egy hetet, hogy átnézem minden szolgáltató honlapját, jááj..."
Mi az a minden? A vizet, áramot és gázt is roamingolni akarod? 🤣
"miért is kellene a cég honlapját bogarásznom, ha a saját felhasználói fiókomban a szolgáltatás díjmentesként van hirdetve."
A hangposta is az, de ha lehallgatod az már pénzbe kerül.
Egyébként azt a mondatot ismered, hogy a tájékoztatás nem teljeskörű, részletekért látogass xy helyre?
[ Szerkesztve ]
-
dredjudge84
őstag
válasz stingy2 #83061 üzenetére
Büszkék vagyunk rád, kemény voltál!
Kár hogy mi már tudtuk előre hogy ez lesz, valaki meg is írta neked hogy úgyis jóvá fogják írni. Viszont szerintem ha már lezárult a dolog (főleg hogy pozitívan), akár mellőzhetnéd is a topikot a jövő folyamán, vagy legalább az ekézést nélkülözd.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs