- Mesterséges intelligencia topik
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vírusirtó topic
- Windows 11
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Milyen routert?
- ASUS routerek
- HBO Max & OD topic
- Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
HoaryFox
őstag
válasz zoleebrox #34997 üzenetére
Érdekes, mert nekem nem RED-es vagy Go+-os előfizetésem van Szóval kedves volt velem a Vodafone, én meg elégedett
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Landsmann
addikt
-
Landsmann
addikt
válasz zoleebrox #68394 üzenetére
Sok tényezősök ezek a dolgok. Példa nálam a Redmi 9. Mikor megvettem, bele raktam egy Telenoros és a Vodafoneos kártyát. Bekapcs, VoLTE kijelzés mindkét kártyán. MIvel teljesen új volt a telefon, jött is a rendszerfrissítés. Na, innentől fogva a Vodafone-nál nincs kijelzés, de a hívások VoLTE hívások. VoLTE kapcsoló van mindkét SIM-hez, idővel a Telenorost Telekomos váltotta. Igaz, a VoLTE és a VoWIFI kapcsolókat kóddal kellett előcsalni, maguktól nem bújtak elő.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
MrAdmin
csendes újonc
válasz zoleebrox #68391 üzenetére
Az én történetem, bocsi kicsit részletes
Megkötöttem a szerződést, akkor még csak SIM kártyát kaptam… semmi mobil vásárlás. 48 óra elteltével nem működött a VoLTE. A beállításokban minden rendben volt és az iPhone készüléken az én oldalamon be is volt kapcsolva a VoLTE de minden hívás 3G-n épült fel. Akkor iPhone XS volt a telefonom. Este felhívtam őket, egy nem túl kompetens lerázós ügyintéző volt. Nem vitatkoztam, letettem. Másnap felhívtam az ügyfélszolgálatot és kifejezetten műszaki segítségnyújtást kertem. Kivártam az ügyintézőt, a csávó marha rendes volt azonnal rendszer szinten aktiválta és az újraindítás után minden prímán ment.Most januárban vettem egy iPhone 13 Pro-t végül SZERENCSÉRE nem Vodafone hanem Apple webes rendelés volt szóval független. (Az iPhone XS is független volt)
Már a szuper hiper gyors 4G 120-130 Mbps letöltés mellett az iPhone XS-en tapasztaltam korlátozást de kivártam… majd az 5G jobb lesz.
Amint beüzemeltem az iPhone 13 Pro-t rögtön 5G és VoLTE ment. DE MÉG ROSSZABB IS VOLT A VIDEÓ MINŐSÉG!!!! Netflix, YouTube, HBO GO, stb… mindenhol MÉG A FACEBOOK IS KORLÁTOZVA…
Akkor így kinéztem minden infót amit találtam neten, szerződésben és felhívtam az ügyfélszolgálatot. RED Asszisztensem BE SE AZONOSÍTOTT és normálisan végig se hallgatott lerázott és mondta, hogy ilyen nincs AZ BIZTOS!
Utána írtam ide, ahol megerősítették, hogy tényleg van ilyen!
Akkor egy újabb ügyfélszolgálat… már mindennel felkészülve! Végigmondtam, tényeket is mondtam. Az ügyintéző rögtön beazonosított és utánanézett a rendszerben meg mondta, hogy egy másik rendszerben is megnézi, ÁSZF-ben kutakodott.VÉGÜL, megtalálta azt az 1080P korlátozást “optimalizálást” ami az előfizetői szerződésben is megtalálható és simán kikapcsolta, deaktiválta. ÚJRAINDÍTÁS ÉS AZÓTA IS HASÍT!
Részlet a Vodafone RED Infinity World + díjcsomag előfizetői szerződésből:
“Szolgáltató 1080p felbontásban, korlátozott minőségben teszi elérhetővé. Ezen korlátozással az Előfizető a hálózati leterheltség függvényében optimalizált hálózati kapacitáshoz jut, amely elősegíti számára a videótartalmak zavartalan használatát. Az 1080p videó felbontás igénylésére és lemondására az Előfizetői Szerződés megkötése során, illetve a Szolgáltató személyes vagy telefonos Ügyfélszolgálatán van lehetőség.”Utólag mielőtt letettem rákérdeztem és azt mondta az ügyintéző, hogy elvileg ez volt az amit ki kellett kapcsolni/deaktiválni.
Eddig csak másodszorra de akkor mindig szerencsém volt az ügyfélszolgálaton ha problémám volt
-
MrAdmin
csendes újonc
válasz zoleebrox #68391 üzenetére
Előfizetői oldalon javaslat: hálózati beállítások alaphelyzetbe állítása, APN reset, APN ellenőrzés, Carrier update, iOS Software Update, teljes alaphelyzetbe állítás, SIM Kártya csere. Végső soron Apple készülék csere 14 napon belül vagy garancia de mindenképp gyártó!
Szolgáltatói oldalon: hálózatiaktól valaki aki nézzen utána talán egy VoLTE manuális bekapcsolás, a Vodafone rendszereiben ellenőrzés. Utolsó lépés panasznak vedd fel részletesen azt 30 napon belül törvényi kötelezettségük kivizsgálni!
-
MrAdmin
csendes újonc
válasz zoleebrox #68404 üzenetére
Még valami! Ellenőriztem és az iPhone 13 Pro készüléken NINCS VoLTE kapcsolóm! Az iPhone XS-en volt. Most csupa 5G beállítások és a legalacsonyabb az a 4G amire manuálisan tudok kapcsolódni de sehogy nincs VoLTE kapcsolóm már az iPhone 13 Pro-n csak megy!
Kérd a VoLTE manuális bekapcsolását és az 1080P videó korlátozás levételét!
Használd amit leírtam hátha neked is sikerül elintézni!
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges intelligencia topik
- RAM topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Filmvilág
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- EA Sports WRC '23
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- Hama Ultraslim Fali konzol (TV)
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehe
- Női városi bringa (Sierra City)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest