- Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
- Kínos ügy lett az OpenAI Scarlett Johansson-botránya
- Windows 11
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- ASUS routerek
- Bittorrent topik
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brotha00
tag
válasz bepken #24729 üzenetére
Az első, hogy ne dugdosd összevissza minden USB portba a sticket! Mivel mobilnet ezért minden "új" csatlakozási pontnál modemként is feltelepíti magát és ha nem törölted le elötte a modemek közül akkor mondjuk 2-3 esetben 2-3 modemed lesz ami akad!
2.: Érdemes tényleg megnézni a vírusirtót vagy a tűzfalat hogy ott is engedélyezve van-e!
3.: Ha még ezek után sem megy akkor 1270 és technikai panaszÍgy elsőre ennyi
[ Szerkesztve ]
A kocka el van vetve...
-
Brotha00
tag
válasz bepken #24731 üzenetére
Azért fontos mindig ugyanazt a portot használni mert mint modem is feltelepül! Tehát bemész a vezérlőpultba és ott megkeresed a telepített modemeket akkor ha nem egyet látsz hanem többet akkor baj van! Mivel minden portnál feltelepíti a stick magát mint modemet ezért ezek az úgynevezett modem pontok akadnak össze és így vagy el sem indul vagy állandóan ledobál a net! Pláne ha innen sem törölted a T-s részét ez is akadályozhatja!
Mobilnetnek vannak betegségei sajnos....Mondjuk attól is függhet hogy milyen Windowst használsz! 7-est 8-ast 32 vagy 64 bitest...tehát sok dologtól függ sajnos...
Érdemes megnézni a Vodafonos beállitásokat is (gondolok itt APN-re átjárok engedélyezésére meg ilyenek) De ha a 1270-en nem a sima ügyfélszolgálatot kéred hanem a technikusi menüpontot akkor ott biztos tudnak segíteni ha így nem megy!
A kocka el van vetve...
-
Brotha00
tag
válasz bepken #24737 üzenetére
Akkor a gépi beállításokkal nem lehet para! Nézd meg a broadband beállításait! Ha úgyse megy akkor tényleg technikai panaszt kell tenni vagy ha van a közeledben Voda márkabolt ahol van Szervíz sarok akkor ha oda beviszed ott is meg tudják Neked nézni a helyszínen.
Amúgy ezen a linken neten keresztül is tudsz kérdezni:
https://segithetunk.vodafone.hu/system/selfservice.controller?CB=1000000866&CMD=iSearch&CONFIGURATION=1000&COUNTRY=hu&LANGUAGE=hu&PARTITION_ID=1&PR=1&Q2-5-1000000008=Modem&USERTYPE=1&articleId=14498&folderId=2020
[ Szerkesztve ]
A kocka el van vetve...
-
ktz76
csendes tag
válasz bepken #24729 üzenetére
Szia!
Ha nem írtál alá hűségnyilatkozatot, akkor vidd vissza nekik!
A Vodafone-nál NEM tudnak technikai segítséget nyújtani. Mindig ugyanazt szajkózzák. Szerintem olvassák a válaszokat, mert minden egyes kérdés után hallom, hogy kattogtatnak. Pár éve nekem is térerő, sebesség gondjaim voltak, de megoldani nem tudták. Ugyanezeket a válaszokat mondták, mint neked. Látom nem változtak. A térképen 3G beltéri lefedettségem volt a Voda térképén, de a gyakorlatban még kültéri is alig. Péntekenként kb. este 8 órától, hétfő reggelig a belassult olyan 128kb/sec letöltési sebességre.
Én lemondtam, igaz volt 2 év hűségem, de kivártam. Azóta boldogabb ember vagyok
-
club1
veterán
válasz bepken #24737 üzenetére
A device not found egyértelműen hardveres probléma, a kérdés csak az lehet, hogy az usb portjaiddal, vagy a modemmel van probléma. Valószínűbb az utóbbi.
2G-n sem megy el a térerő, amikor úgy dönt a rendszer hogy a celládon inkább a beszédforgalmat priorizálja. Csak natúr leáll az adatforgalom. -
radio100jozs
őstag
válasz bepken #38995 üzenetére
A hűség alatti szerződés módosítás nem kötelező jogi aktus a szolgáltató részéről, indoklás nélkül megtagadhatja azt. Azaz kérni lehet esetleg másik csomagba váltást, de ez nem biztos, hogy a szolgáltató el is fogadja, és ezt jogosan meg is teheti, mert van egy érvényes szerződés a két fél között, melyet csak közös akaratnyilvánítással lehet módosítani. Ráadásként a Homenet egy teljesen speciális díjcsomag, így pláne joggal tagadhatja meg a ráváltást.
Egy megoldás van, Homenet megköt, majd utána a meglévő internet csomag megszüntet 1-2 hónappal ezzel az indokkal, hogy van Homenet. Aztán a szolgáltató jóindulatán múlik, hogy eltekint-e a kötbértől, mert iylen is volt már nem egy esetben.
-
Diák66
őstag
válasz bepken #43324 üzenetére
Én R208-as eszköz függetlenítését kértem tőlük. Akkor postán jött a kód. (2X-ra, mivel kiderült, hogy elfelejtették megindítania folyamatot.
Elvileg csak márkaképviseleten kérheted az eszköz bemutatásával.
A folyamat meg annyi, hogy egy másik (nem vodás) SIM-et kell betenni az eszközbe és bekéri a függetlenítő kódot, amit a webes felületén írhatsz be az eszköznek.
-
bepken
veterán
válasz bepken #43326 üzenetére
hát nem csalódtam....ma személyesen már teljesen másról tájékoztattak a függetlenítés kapcsán
mivel egy éve megvásárolt (!) készülékről van szó, az ügyintéző szerint nem 2500 Ft, hanem 20000 Ft volna a függetlenítés... amikor rákérdeztem ennek okára, természetesen ÁSZF olvasgatást javasolt, idézni nem volt hajlandó. repült is a panasz
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
MODERÁTOR
válasz bepken #43339 üzenetére
nyilván teljesen jogosan repült:
Az előfizetői szerződés megkötésétől számított 0-1 év között: bruttó 20.000 Ft Az előfizetői szerződés megkötésétől számított 1-2 év között: bruttó 10.000 Ft Az előfizetői szerződés megkötésétől számított 2 év után: bruttó 2.500 Ft
díjszabás, 161. oldal.
Ráadásul még egy olyan kitétel is van, ha előfizetéssel vetted, akkor csak sikeres számhordozás után kérhető:
A 2012. szeptember 1-je után, határozott időtartamra kötött Előfizetői Szerződések esetében a határozott időtartam alatt a készülék hálózati zárának feloldását Szolgáltató kizárólag az Előfizető számhordozása esetében biztosítja. Előfizető a hálózati zár feloldását a számhordozás után, a készülékkedvezmény összegének és a hálózati zár feloldás díjának megfizetése után vagy az átvevő szolgáltató ezen díjak átvállalásáról szóló nyilatkozatának Szolgáltatóhoz való kézbesítését követően kérheti.
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
bepken
veterán
válasz bepken #43348 üzenetére
nem vagyok biztos benne, hogy bárkit is érdekel, minden esetre leírom a fejleményeket. hátha lesz annyi haszna, hogy más sem fogja hagyni magát hülyének nézni....
sokadik telefonhívás és - elutasított - írásbeli panasz után ma végre megkértem a függetlenítő kódot az R216-os eszközhöz, bruttó 2500 forintért. nem tudom, mi okozta a zavart a fejekben, de örülök neki - és őszintén bízom is benne - hogy sikerült rendbe rakni a dolgokat
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
Diák66
őstag
válasz bepken #44469 üzenetére
Szia! Neked ez nem lesz jó! Alább csak a win 10 kompatibilis wifi megosztók listája van fent. De van egy jó hírem, van rá új firmware. Csak éppenséggel a portugál Vodafone honlapján.
Jó hír továbbá, hogy a telepítő még magyarul! is beszél. Ezekután ugye nem meglepő, hogy a firmware is tartalmaz magyar nyelvet?
Nem értem miért nem lehet máshol is közzé tenni. [link]
Én már régóta ezt használom. Amikor feltelepítettem, kicsit aggódtam, hogy a portugál nyelvtudásom bővítenem kell, de aztán semmi probléma nem volt. Más kérdés, hogy ez a firmware sem tökéletes.
Az SMS üzeneteidre nem tudok mit mondani. Nem lehet, hogy a géped fertőződött meg?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen