-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kaller1
veterán
válasz -Süsüke- #14216 üzenetére
folyamatosan fejlesztés alatt és tesztelés alatt van
A leírt és bemutatott hibák egy ilyen cég esetében a nem megengedhető kategóriába esnek, szvsz...
A tesztelés meg arról szól, hogy az adott modult nem tesszük ki publicba addig, amíg hiba van benne. Szerintem.
.::> <::.
-
Hmura
tag
válasz -Süsüke- #14216 üzenetére
Ja, a Köszönet Programmal és a weboldallal kapcsolatban annyi hogy folyamatosan fejlesztés alatt és tesztelés alatt van, tehát egyenlőre ezért vannak nehézségek!
Nagyon elegánsan tudsz fogalmazni. Nem "vannak nehézségek", hanem nem működik
normálisan az egész. Trehány, amatőr munka.
Csak két dolgot kellene számolni:
1.
milyen kép alakul ki azokban az emberekben, akik választás előtt állnak,
hogy melyik szolgáltatót válasszák.
2.
hány ember nem tud készüléket vásárolni illl. hányan nem tudnak a
Köszönet program keretében szerződést hosszabbítani.Csak ez ebből eredő károk tizedét rávernék erre a webes barkácsszakkörre,
életük végéig a kőbányában robotolnának az okozott kár miatt.
Mondjuk arról a vezetésről is megvan a véleményem, aki ezt a töketlenkedést
eltűri.Mi lenne a világgal, ha mondjuk egy atomerőműben vagy egy repülőgép
tervezésénél hasonló elvek és hozzáállás mellett menne a munka..... -
Hmura
tag
válasz -Süsüke- #14220 üzenetére
Valóban igazatok van, de nem mindig minden oldható meg egy-két nap alatt. Kicsit lehetnénk megértőbbek is, és a végén az eredményt mi is élvezni fogjuk.
Abban biztos vagyok, hogy eredményt (ezért a nulla teljesítményért) élvezni
fogjátok, mert egy valag pénzt markoltok fel a végén, Gondolom, jut belőle
a megbízást nektek juttatónak is....Minden nem oldható meg egy-két nap alatt? Ez igaz, de ha valami nem működik,
akkor azt nem kell sem bemutatni, sem élesben használni és főleg nem kell
érte pénzt kérni. Ennyi -
addikt
válasz -Süsüke- #14216 üzenetére
Halkan megjegyezném, hogy a legnagyobb magyar mobilszolgáltató honlapjának megújulásakor kb egy órán át nem volt elérhető, pedig három lépcsőben azt is kifordították az addigi négy sarkából...
(Úgy látszik tehát, hogy a globálisan vagy kétszer nagyobb Vodafone-nak itthon nem igazán akar sikerülni. Szerintem nem is akarják, hogy jó legyen, mert akkora szellemi és anyagi háttérrel, amivel ők rendelkeznek idehaza ez a honlap megújulás nem tarthatna tovább két óránál... )..és most mindenki, de főleg a saját örömömre, tiplizek pontokat gyűjteni...
(Jah! S van itt egy csodálatos lehetőség, úgy hívják, hogy "szerkesztés", s öt percen belül tudod vele módosítani az előző hozzászólásod...)
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
-
Kerio
őstag
válasz -Süsüke- #14307 üzenetére
Akkor ez nem ATI-s? Mert látom, hogy ebből is van ezerféle. Csak a honlapon ennyi van írva típusnak...
ASUS ROG STRIX G15 G513 (G513RS-HQ037) (AMD® Ryzen™ 7 6800H, NVIDIA® GeForce™ RTX 3080 8GB GDDR6, 32GB 4800MHz DDR5, Kingston Fury Impact CL38 (2x16GB) (KF548S38IBK2-32) /// ASUS ZENBOOK 14X OLED UM5401 (UM5401QA-L7208W)
-
Kerio
őstag
válasz -Süsüke- #14309 üzenetére
Nem èrtelek... Ebböl az N5010böl eddig 3 fèlèt làttam. Pont arra voltam kìvàncsi,hogy a Vodafone melyiket adja. Nèzd meg pl. Az edigital honlapjàt, ott Radeonnal van. De a google kidobott inteleset. Röhej, hogy a Voda nem volt kèpes felrakni a pontos tìpust.
Pl.: Dell Inspiron N5010 - ès itt szokott lenni a pontos tipus[ Szerkesztve ]
ASUS ROG STRIX G15 G513 (G513RS-HQ037) (AMD® Ryzen™ 7 6800H, NVIDIA® GeForce™ RTX 3080 8GB GDDR6, 32GB 4800MHz DDR5, Kingston Fury Impact CL38 (2x16GB) (KF548S38IBK2-32) /// ASUS ZENBOOK 14X OLED UM5401 (UM5401QA-L7208W)
-
beers
addikt
válasz -Süsüke- #14473 üzenetére
Mivel nem telefonálok sokat, de az állandó net kellene a telefonomra!
Voda feltöltős úgy néz ki, hogy 1000Ft-ért (a lélektani határ erre ennyi nálam) kapok 50M-át és kikapcs ha lejárt, Telenornál ez 100M és "csak" korlátozzák! 3 hónap pedig free
Megnéztem, előfizettem az 50M-ásra próbaként, nekem napi 3-4M bőven elég!M&N
-
beers
addikt
válasz -Süsüke- #14481 üzenetére
Ez szép és jó, de a hónap végén azt kellene néznem, kit hívjak még fel, hogy lebeszéljem az előfizetés árát!
Nekem, ha van 30 perc beszélgetésem, akkor sokat mondok!
Mehetnék flottába is, de 2500Ft 15Ft-os alapon soha nem fogyna el nekem....!
Marad az átlépés, aztán meglátjuk!
Jut eszembe, a számhordozás vissza mennyi idő után lehetséges?M&N
-
Hmura
tag
válasz -Süsüke- #14493 üzenetére
Persze, hogy meglesz, mint ahogy meg kellett volna lennie
az 50%-os lefedettségnek 2010-re is. Az sem lett meg.Amúgy jelezném, hogy hétvégén voltam Zalában, nem hogy
teljes 3G lefedettség nincs, hanem több helyen még a 2G
sincs meg, főút mellett. Simán szakadt a vonal, a 86-oson.Ha kételyeid lennének:
http://vodafone.hu/lefedettsegi-terkep -
Hmura
tag
válasz -Süsüke- #14496 üzenetére
Sorry, de én TELEFONÁLNI nem tudtam, nem hogy netezni.
De hogy lehűtsem a lelkessdésed a hihetelen fejlődéssel
kapocsolatban:
http://www.nmhh.hu/dokumentum.php?cid=26926Ez azért eléggé hivatalos, mert az NMHH hivatalos
lefedettségi térképe. Itt még Zala ötöde sincs lefedve,
(8. oldal)
plusz a 2g lefedettségben is fehér foltok vannak.....
(7. oldal)[ Szerkesztve ]
-
Panamaboy
csendes tag
válasz -Süsüke- #14621 üzenetére
Didike, nincs igazad. A Vodafone 6000 szolgáltatást nyújt, az ASZF pedig hosszabb, mint a Parlament házszabálya. Nem az a normális, hogy nekem keljen minden egyes alkalommal telefonálgatnom az ügyfélszolgálatnak, hanem az volna a normális, ha a Voda megkérdezné, hogy szükségem van-e egyáltalán az adott szolgáltatásra, aztán majd eldöntöm magam, hogy igen vagy nem.
Amit te mondasz az olyan, mint ha vásárlás után kimennék az autóval a sztrádára és menet közben leesne a kerék. Az autószalon pedig azzal érvelne, hogy bocsi, de mi alapból laza kerekekkel adjuk az autókat. Ha akartad volna, hogy meghúzzuk a csavarokat, akkor szóltál volna előtte. Hát nem így van ez.
Amúgy az is furcsa, hogy a Voda csak az első napra számlázta ki a 3200 Ft-ot. Ha alpból aktív a szolgáltatás, mint ahogy ezt a Voda állítja, akkor miért nem minden külföldön töltött napra szól? Miért csak a határátlépést követően terhelték meg 1 x a számlát? Bárki bármit mond, ennek nagyon erősen lehúzás szaga van.
Azt sem értjük, hogy mi alapján vonták le, hiszen a külföldi adatroaming ki van nála kapcsolva, vagyis külföldön soha nem kapaszkodik fel a hálózatra.
A Voda most 15 napon keresztül vizsgálódik, kiváncsi leszek mivel állnak elő.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AM számla - Mini PC / SFF / MT - Brand gépek - Fujitsu / Lenovo / HP / DELL - több db, 1 év garancia
- GIGABYTE RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 92.000.-
- Új HP VICTUS Gamer Tervező Laptop 16,1" -40% AMD Ryzen 5 5600H 16/512 RTX 3060 6GB FULLHD 144Hz!
- Hivatalos Raspberry Pi 7 colos érintőképernyő házzal
- Corsair RM1000e Gold Moduláris Tápegység 1000W
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen