Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • waccamár

    senior tag

    válasz bambano #1 üzenetére

    Pedig más doktrína nem fenntartható.
    Mi legyen a cél?
    A növekedésnek kívül lehet még stagnálás vagy csökkenés.
    Abban gondolom egyetértünk vita nélkül, hogy a csökkenés nem lehet vállalati cél
    Marad a stagnálás.
    Ezzel a következő a probléma: ha a stagnálás a cél, akkor a negatív környezeti, jogi, politikai, fogyasztói, stb. változások egyből csökkenő eredményeket produkálnak: ami -megintcsak természetéből fakadóan- nem elfogadható egy vállalkozás életében.
    Viszont ha a cél a növekedés és erre tervek, fejlesztések és erőforrások vannak allokálva, akkor egy esetleges negatív változás hatása is jobban lehet tompítani, mintha stagnálás lenne a cél.

    Arról nem is beszélve, hogy a piacon mindig volt, van és lesz olyan, aki nagyobb szeletet akar a tortából: ő fejleszteni fog, növekedni akar, amit a versenyben csak más kárára tehet meg.

Új hozzászólás Aktív témák