- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Zyxel NAS326
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #9749 üzenetére
Az nem semmi... Mondtad, hogy vannak még gondok a hengerrel is,
és a kipu baromi kormos: valószínűleg a keverék sem tökéletes még.
Mindenesetre az 5L elég sok tőle, rövid utak ide vagy oda, akkor is...Szerk: nagy Maja mondjuk a legutóbbi tankolásnál 3,9-et produkált...
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #9752 üzenetére
Ami vicces, az az, hogy eddig 4L körül evett.. Mondjuk pontos fogyasztási adatot nem tudok, mert a másik telefonomban van a km óra állás eltárolva (amihez megjött a kijelző, hétvégén fogom berakni). A napi számláló szerint 209km-t mentem 9,9L benzinből (de a napi számlálót lehet, hogy később 0-ztam... Nem emlékszem).
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #9760 üzenetére
Jó, hát te tudod, de ha nekem mindig keresztbe állna a gép, akkor minimum
gumit cserélnék, vagy csiszolnám a fékezési technikát, mert így életveszély.
Elég ha csak egyszer nem "fogod meg", már fekszel is a szembejövő alá.Tudom, hogy a fehér aszfalt milyen, akkor viszont a vezetéstechnikával lesz
a gond, hogy nem tiszteled meg, és pont ott száguldozol. (Attól, hogy a sor
előzése közben vált a lámpa, nem kell pánikszerűen rámarkolni a fékre...)Sok évvel ezelőtt egy enyhébb téli reggelen ment el az eleje (fehér aszfalton):
meg tudtam fogni, mert reflexből felengedtem a féket (paraszt ABS!), viszont
a kanyart majdnem kiegyenesítettem (a padkánál álltam meg közvetlenül).Tanulságot levontam és több ilyen nem volt. Azok a LED indexek gyengék.
Kivéve, amikor meg elestem az esőben, de azt már írtam: elbalf.szkodtam.kcsa: De én is olvasom a motoros topikot
Én nem igazán, csak ha feljön + ráérek, benézek. Miről maradtam le?nem is értem hogy motorral hogy tudtam legurulni
Nem volt nedves a talpa...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Hát ezt nem láttam. Viszont huszival rötyögtünk rajta, hogy milyen vicces.
(A 2T-s "kollégák" kedvéért: ez a motorolaj feltöltési mennyiségét jelzi.)Szerk: ilyen kép lehetett, de EZ biztosan nem, ezt ma reggel fotóztam.
Ha már fotók, esetleg véleményezhetnétek, melyikekkel hirdessem meg.
Gondolom körbe érdemes bemutatni, esetleg a bazinagy csomagtartó, óra,
de pl. nem tudom, hogy a rendszámot érdemes-e belerakni. A matrica oké.Szerk: kerékről valami közelít érdemes-e felrakni? Látszik a (gyárilag arany)
féknyereg, meg hogy a tárcsa azért nem új. (Ilyen közeliket szoktak kérni a
vájtszeműbbek, de akkor az már érdeklődő -> nem muszáj a hirdetésbe.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Pete55555 #9766 üzenetére
4000x2248-as képeim vannak most/viszonylag jó minőség, már csak a
fényerőt cseszhettem el. Vagy a kompozíciót. Nem vagyok fotós. És
a nagy gépet sem vittem ki (mondjuk 20Mpixeltől sem lesz jobb a kép).Köszi a tippet! Egy mintát be is dobok ide...
Kénytelen leszek kivinni a nagy gépet ehhez a nézethez, ha amúgy jó!
Annak kihajtható a kijelzője, akkor nagyjából látom, hogy nem ferde.
(Bár a horizont ferdeségének is lehet művészi hatása, nyehehe...)Szerk: mondjuk azt a rohadt kukát le kéne csapni. Meg megnézni, hogy
a hahun milyen képarány "a nyerő", egyáltalán nem biztos, hogy a 16:9.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Musztáng #9768 üzenetére
Nem tudom. Ha még emlékszel, a kis Maja meghirdetése után egy (1)
telefont SEM kaptam. Biztos nem lettek jók a képek. Vagy az árazás.Amúgy csak Neked, csak most: motorkán is meleg van. Várom az esőt:
Szerk: tudom, aztán meg az lesz a baj, hogy megázom. Ilyen az élet.[ Szerkesztve ]
-
Pete55555
addikt
válasz DigitXT #9767 üzenetére
Na, látod pl ez a kép sz*r. Sötét motor, sötét/árnyékos háttérrel, alig látszik belőle valami. Vidd ki egy pakrolóba, ha nincs úgy hely otthon, meg világosban fotózd. Nem az a lényeg, hogy 800000 mpixeles legyen a kép, elég egy 2 mpixeles is (hirdetési oldal úgyis lekicsinyíti), hanem hogy látszódjon rajta szépen minden.
...Szeretem leracsniztatni...
-
DigitXT
félisten
válasz Pete55555 #9770 üzenetére
Hátööö, szerintem délelőtt 10-11-kor a szikrázó napsütésnél (!) világosabb nem
nagyon lehet. A sötét fényezésű motor jellemzője, hogy napfényben is sötét.
(Ha meg túlexponálom a képet, akkor meg fakó lesz, és az nem a valóság...)Szerk: de egyébként a tippet kösz, majd lefotózom másképp is... Úgyis csak 6
kép fér bele ingyenesen, vagy persze fizetősen mehet 12 HD minőségben, LOL.[ Szerkesztve ]
-
Pete55555
addikt
-
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #9776 üzenetére
Én hazajöttem, kemény volt. Külső Bécsi úton a szél odébb rakott olyan 10 centivel, úgy fúj a szél, plusz eső első pár percében az út is csúszós. Igen ijesztő
Teherautó is blokkoló kerekekkel csúszkált fékezésnél. Kár hogy nem vittem kamerát, mert ebben a fos időben is vette a fáradtságot egyikparaszt, hogy rám húzza az autóját...
-
csongi
Topikgazda
Itt még kánikula van. De a szél elég erős, és ráadásul kegyetlen forró.
-
DigitXT
félisten
Én inkább visszatértem az irodába ("túlórázni"), miután meggyőződtem róla,
hogy Barátnőm biztonságba jutott (menet közben kapta el a jégverés, de Őt
ugye védi másfél tonna acél, csak azon aggódtam, hogy nem később indult).Szerk: naná, hogy elsőre elcsesztem a linket a motorkámra. Bocs!
bogyó kérdésére a válasz: 178 Ft Az akciós ár kiírás az drágább: 457 Ft/hét[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #9762 üzenetére
Hidd el, nem olyan veszélyes ez, amúgy konkrétan azért markoltam rá erősebben a fékre, mert jött egy autó szembe és nem túl szélesek a sávok, illetve nem volt annyi hely az autók között, nem húzódtak le, mivel amikor megálltak még nem voltam ott.
Igaz, hogy nincs olyan nagyon sok motoros tapasztalatom, de nem megyek ész nélkül, itt is kényelmesen beálltam a sorba. De majd ha lesz rendes motorom, elmegyek egy vezetéstechnikai tréningre, robogóval nem égetem magam. Ha minden jól megy ősszel veszek valamit, pénz egy 2000-2005-ös endúróra lenne (magas vagyok), de nagyon szemezgetek egy Honda NC700X-szel.
Végre elmúlt a térdfájásom is, most már minden ok, az idő is javulgat, jó volt ez az eső. -
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #9781 üzenetére
Márpedig a tréning a robogós fékkezelést/kanyarodást is tudná javítani...
Én ott égettem magam friss jogsival, és egy 125-ös kis robogóval a parkolóban...
Ahhoz nem kell "rendes motor", hogy a Safety bukócsöves motorjait terelgessed.Ha már NC700, akkor nekem inkább a "D" jön be. A másik nem ez a topik.
Szerk: de rákerestem, nézem, hogy milyen pofás kis rekesz van a tank helyén...
(Szinte már robogó...)[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #9782 üzenetére
Majd meglátjuk, nyáron nincs időm ilyenekre sajna...
Milyen D-re gondolsz?
Az NC700X nagyon jó, a tank helyén lévő kuffer is menő, sajnos műanyag a borítása. 1,6 millióért árulgatnak ilyeneket a hahu-n, viszont honda. Ja igen, szinte már robogó a 830 mm-es ülésmagasságával. Azért is jó cucc ez a motor, mert egy fél 1.4-es honda jazz motor van benne, nyomatékos és pont vezethető A2-es jogsival.Tehát akkor nem saját motorral mentél a tréningen? Vagy miért írtad azt, hogy egy 125össel égetted magad?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #9785 üzenetére
Nagyrobogósok baráti topikja, ahol egy SH300 tulaj fikázza a robogósokat, a
choppereseket, és az egyik barát chopperes. Talán Moszkítót nem bántottad
még meg: szerintem mondhatnál valamit a túrázókra is, és nyerj LUD-díjat!Den: egyik cikkben írták, s gondolom a műszaki analfabétáknak megtetszett.
Most az, hogy ott volt, hogy tulajdonképpen, és ez csak egy hasonlat... Ehh.Biciklista.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #9787 üzenetére
Ezt csak az NC700D-re értettem, egy túramotor méretű robogónak nem látom értelmét, akkor már egy dupla kuplungos NC700XD-t vennék.
Remélem nem gond, hogy nem szeretem a choppereket, 2 méter magas vagyok, egyikre se férnék rá. Te se szereted az SH-t, én mégsem sértődtem meg. Szóval még egyszer, nem leszólom/szidom a choppereket, nekem nem jönnek be.(#9786) Den: Bocs, lehet, hogy hülyeség ez a fél jazz motoros dolog, de azért lehet, hogy pár dolgot átvettek belőle. De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy mivel pont 48 lóerős, viszont 60 nm nyomatékot tud, így vezethető A2-vel és könnyen motorozható.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #9790 üzenetére
Ez az NC700XD biztos a fiataloknak szól...
Amúgy a Burgman 650 szerinted pontosan mi?Én sosem mondtam, hogy nem látom értelmét
az SH-nak, csak nekem kényelmetlen lenne...
Ha ezen sikerülne megsértődni, az meredek.Szerk: elnézve az időképet, 19:30 körül lesz vmi
kisebb szünet a "két nagyobb felhő" közt... Csak
kár, hogy kajám sincs, éhesen sz*r fórumozni.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #9792 üzenetére
Nem tudom, nem mozgat meg egy ilyen nagytestű robogó, ezért is szeretek bilin ülni.
Igen, nagyon XD lehet, de sajnos 53 lóerős, így az már ki is esik, illetve szeretek váltogatni.
Én is pont ezért nem szeretem a choppereket, nekem kényelmetlenek, ahogy egy kisautó is, mert a nyakamban van a lábam. Ha nem lennék magas, naked motort vennék, nem belépő túramotort.
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #9793 üzenetére
így az már ki is esik
Egész pontosan miért nem csinálsz korlátlan jogsit?Szerk: zavart érzek az erőben. Az SH "bili", nem nagy,
minden más, ami nagyobb, "értelmetlen", de ha hozok
egy kicsit példának, hogy kényelmetlen, az meg kicsi!
Szóval az SH "A" robogó: értem! Az első amúgy?
Csak mert azt írtad, hogy nem próbáltam, ne mondjam,
hogy nekem kényelmetlen lenne: chopperen sem ültem
az is tény, s azt nem tudom, hogy milyen lenne...[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #9794 üzenetére
Azért, mert még nem lehet, mondom, nem rég kezdtem el motorozni, nem volt A1-em, így nem csinálhattam korlátlant. A jogsit könnyen megszereztem, szeretek "motorozni", sőt. De igazából ingázáshoz csináltam meg az A2-t, nagyon lassú a tömegközlekedés. Május óta robogózom naponta 50 km-t, illetve most nem, mert mást csinálok, azaz 1,5 hónapot motoroztam eddig jogsival. Bemelegítésnek, illetve motortípus választásig használom az sh-t, de az az igazság, hogy amire kell tökéletes, így lehet, hogy fölösleges egy nc700x, azt nem lehet mindenhol lerakni, nem csak a mérete miatt...
szerk.: nem ez A robogó, engem nem érdekelnek a robogók, jó ezt használni és pont. Gondolom rövidebb is az sh, mint a kinyújtott lábas robogók, egész kistestű, de mégis jól megy. Egyáltalán nem ismerem a robogókat, nem is hallottam az M betűsről (most be sem ugrik a neve, csak az, hogy Maruti, de az autó ), csak itt. Tájékozódni jöttem ide.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #9795 üzenetére
Oké, értem már! Fiatalság, bolondság. Majd elmúlik! Csak először azt hittem,
hogy komolyan kéne venni, de akkor nagyjából belőttem, a kalibert.
Csodálkoztam is, hogy miért nem vágod a CVT-t sem robogósként, így értem:
"látens motoros" vagy, aki jelenleg kényszerből hajt egy SH-t vadállat módjára,
nulla tudással, azt élvezve, hogy keresztbe rakja fehér aszfalton a szembejövő
előtt múltkor is sikerült felkiáltással. (Pedig az a vas nem is volt nagyon olcsó:
inkább Liberty 50-et kellett volna venned bringa után: tudjuk, hogy az a fasza...)Tájékozódni jöttem ide.
Meg trollkodni. A fentieket ezért kaptad: nem kérek elnézést, de befejeztem!
Azt már meg sem kérdezném, hogy a gyárinál egy "kicsit rosszabb minőségű"
gumi, hogy tapadhat "egyébként" nagyon jól... tán nem az a gumi legfontosabb
jellemzője, hogy jól tapad? Persze, kopás, meg minden. Nem beszélve arról,
hogy bizonyos típusokon a gyárilag felszerelt abroncs eleve hányadék tapadást
tud, ne kopjon jeligére... És akkor venni rá egy annál rosszabbat/csúszkálni,
és azt győzködni arról, hogy ez nem veszélyes, aki esett már el csúszás miatt,
de amúgy lemotorozott 30-35000 km-t különösebb életveszély nélkül. Érdekes!Ui: 2,1m hosszú a motorod, 1,42-es tengelytávval. És szerinted ezzel rövidebb,
mint az általad amúgy nem is ismert Malaguti gyár terméke, a Madison.Sajnos nem nyert: 2,03 a hossza/a tengelytáv nagyobb (kisebb kerék): 1,475 m
Egyetlen motort "ismersz" és mindent ahhoz mérsz, ami nem baj! Csak menne
egy kicsit hatékonyabban a tájékozódás, "mélyenszántó kijelentések" nélkül. -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #9796 üzenetére
Nem zavar, amit írsz, ez egy fórum, írhatsz rólam, amit akarsz.
Egyáltalán nem akartam trollkodni, a megcsúszást sem élveztem, nem is úgy írtam le, a gumi minősége rendben van, de típust se mondtam, így nem értem, hogy mit vettél győzködésnek.
Nagyon sajnálom, hogy nem tudtam, hogy a cvt-ben nincs elektronika, most már tudom, de szó nélkül beismertem, hogy hibáztam, talán ez sem volt trollkodás.
Valamikor el kell kezdeni, gondolom te is voltál 20 éves. Nincs időm most hirtelen "képbe kerülni", ezért gondoltam, hogy ránézek a topikra, bocs a kellemetlenségért.
Nem tudom, hogy miből gondoltad azt, hogy annyira komolyan venni engem, hisz' nem is ismersz, de ez a te dolgod, ezért nem fogok elnézést kérni.Ui.: Igazából csak read only módban akartam itt jelen lenni, de ludsimon hsz-eire éreztem a késztetést pár kommentre. Sorry.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Burt1793 #9783 üzenetére
NC 700XD egy másik fórumon volt egy tulajnak. 3L alatt el tudott járni vele,nem egy erőbajnok mert mindig lemaradt ha jött velünk gurulni,viszont gazdaságos gép. Azt hiszem 1 év és tízen valahány ezer km után el is adta. Az NC 700D ha magas vagy (már pedig az) nem fogsz rajta elférni mert bevered a térded a műszerfalba. Egyébként,hogy ki milyen robogót/motort vesz azt a saját ízlése,fontossága,célszerűsége na és pénztárcája határozza meg. Neki ez tetszik másiknak amaz. Ennyi.
Bogyo:
Mivanmivanmivan?!
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #9797 üzenetére
Nem tudom, hogy miből gondoltad azt, hogy annyira komolyan [kell] venni
Mert félreolvastam az évszámot, azt hittem, hogy 42-es palival csevegek.
(Tudom amúgy, hogy a kor nem érdem, hanem állapot! Meg el kell kezdeni.
Nyilván egy kicsit túlzóan fogalmaztam, de nem véletlenül: nyilván fiatalabb
korban az ember kevésbé figyel a polkorrektségre. Nyíltan b.sztat másokat.
Idősebb korban ez finomodik - így sokkal szofisztikáltabban lehet beszólni.)ludsimon hsz-eire éreztem a késztetést pár kommentre
Nyissatok vmi bringaklubot: az a fene nagy önérzetesség 23-24 évesen.ON: megvolt az első érdeklődő a Majára. Jövő héten jön. Ha még meglesz.
-
Pete55555
addikt
válasz DigitXT #9782 üzenetére
Én ott égettem magam friss jogsival, és egy 125-ös kis robogóval a parkolóban...
Ha már itt tartunk.
Tegnap beszélgettem az egyik "kb" munkatársammal, 50-es faszi.
Mondja, hogy mivel járok, mondom 50-es robogó. Ja, Ő azt hitte, hogy nagymotor, mert normális zárt bukó, meg protektoros kabát ott van felakasztva az irodában.
Lényeg, hogy oda lyukadtunk ki, ezek után, hogy milyen gáz már egy 50-es robogóra a protektoros kabát...
Hát akkor üssék el őt kabát nélkül 50-esen...
Hülye barom...Szeretem leracsniztatni...
Új hozzászólás Aktív témák
- Tőzsde és gazdaság
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- LEGO klub
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen