Új hozzászólás Aktív témák

  • Dißnäëß

    veterán

    válasz Fritz Teufel #13 üzenetére

    Hát azért van minden benzin- és dízelmotornak egy ideális, leghatékonyabbnak nevezett fordulatszám- és nyomaték tartománya és bőven van olyan helyzet, amikor az ember városban, agglomerációban ezen kívül autózik. Itt amikor a villany elkezdi levenni a főtengelyről a meló oroszlánrészét, az azért igenis hatékony, mert a belső égésű csak odaforog, vagy 1-2 liter/100 pillanatnyival robban, míg az elektró hajt. Pályán meg mindegy, ott a benzin (vagy dízel pláne) a nyerő haladáshoz, amikor a villany inkább csak standby, hacsak nem szed össze egy kis plusszt fékezésekből, ami nagyságrendileg ugyanannyi energia (felszabadulva), mint amennyit beletettünk ugye, mikor felgyorsultunk, és ha a fékezéseket el tudjuk tökmindegymilyenhatékony módszerrel tenni egy akksiba, hogy később elővegyük, ...

    Na. Nagyon nem hülyeség a hibrid. :K

    Exem kis 1.4-es turbós A3 e-tron-ja olyat lép, olyan gyalázó sleeper, csak pislogok, de városban nem falja be a 8-at..

    POKE 16017,44 ..... SYS 2077

Új hozzászólás Aktív témák