Új hozzászólás Aktív témák

  • cucka

    addikt

    válasz Attila0 #46 üzenetére

    De az is probléma, csak kissebb és könnyebben kezelhető.

    1. felszerelni a létező legfaszább szűrőberendezést a mátrai erőmű kéményére az egy reálisan kivitelezhető projekt. Lecserélni a teljes magyar autóparkot környezetbarátra az reálisan nem kivitelezhető.
    2. A 2 millió budapesti lakos rák-kockázatát nem növeli érdemben a mátrai erőmű szennyezése. A budapesti autók kipufogógáza viszont érdemben növeli a kockázatot.

    #47Szabi®
    A Mercedes ahhoz képest képviseli a rossz minőséget, hogy 30 évvel ezelőtti autóik az autógyártás csúcsát képviselték. Ezek az autók a mai napig futnak afrikában, bőven millió kilométer feletti futással.

    Most magyarázd már el, mi indokolja azt, hogy egy mai Mercedes 15-20%-al drágább német prémium riválisoknál? Milyen műszaki megoldást kapsz tőlük, ami indokolná ezt a felárat egy BMW-hez képest?

    A Mercedesek 30 éve is drágák voltak, csak akkor még indokolható volt a felár a többi gyártóhoz képest.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák