Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz AirBooms #3425 üzenetére

    Az idézett levelekkel kapcsolatban teljesen igazad van.

    Én makkai levélrészletére írtam, hogy korrekt. sajnos úgy tűnik nem minden vevő felé ez a kommunikáció... ill. inkább gondolom időben változott, ahogy gyűltek a levelek és a reklamációk.

    Egyébként alapvetően tényleg azok szoktak lenni, szóval nem hiszem, hogy ne lenne ezek után valami kompromisszumos megoldás. Nyilván a kellemetlenséget már nem lehet visszacsinálni, vagy más típus/gyártó kell (ami esetedben a blokk miatt akkor nem megoldás), vagy várni... ehhez persze tudni kellene, hogy meddig és lesz-e még. Nyilván ez is kellemetlenség, de ha eredetileg jól írják ki (vagyis, hogy nincs) valszeg akkor is ez a megoldás marad, a várakozás.

    Itt a kérdés az ár lehet még, ha lesz belőle újabb szállítmány és hajlandó (vagy inkább kénytelen?) vagy várni rá... ebből meg ki tudja milyen ügy bontakozhat ki... elvben adniuk kellene annyiért, amennyit kiírtak (korábban ezt már leírtam), de ezt ha nem automatikusan teszik akkor bíróságig elmehet a dolog, ahol meg már több tényező befolyásol, ár, elírás körülményei, érintett vevők nagyságrendje, stb... a leírtak alapján elég egyértelmű a hiba ténye és jellege (hogy nem átverés volt valszeg). De ki tudja ebből mi jöhet ki...

Új hozzászólás Aktív témák