Új hozzászólás Aktív témák

  • katt777

    félisten

    válasz Abu85 #8386 üzenetére

    Elindult, csak nem volt szabad változtatni a beállításokon. HD4870-en volt egyébként.
    Tény, hogy lehetséges, csak, mint mondtam, ha a konfig előtt ülő "hiba" tiszta windowsra tisztán feltelepíti a tiszta gyári csomagot, mégis hibával szembesül, ugyanezt nV kártyával meg képtelen produkálni, akkor én kis esélyt adok a "user error"-nak.

    Te írtad anno, hogy az nV a saját ref. "termékeire" teszteli a meghajtóit, és hogy a gyengébb alkatrészek (spóroló gyártók) felelősek a TDR hibáért, mert a jobb minőségű kártyákon nem jelentkezett. Én nem tenném felelőssé az nV-t az általa javasolttól eltérő kártyákon fellépő hibákért, és anno te sem tetted.

    Tudjuk, a DX10 jó és szép, de attól még nem nagyon írtak olyan játékot, amelyen ez átjött volna, DX9-cel ellentétben (erről már diskuráltunk itt veled együtt páran régebben). Hogy olyanok írnak játékokat, akiknek valahol másutt lenne a helyük, ezért lényegében tök mindegy a platform, amelyre "alkotnak", az rég közismert. :((( Nekem, felhasználóként, hiába ismerem amúgy, mi az elmélet, az az elsődleges, hogy szép, és hibátlan grafikával, zökkenőmentesen fusson egy játék. Minél kevésbé teljesíti ezt az elvárást, annál kevésbé leszek elégedett a teljesítményével, függetlenül attól, mit használ.

    Lehet, hogy elméletileg kizárt, de gyakorlatilag nem az. Vantage tesztben pl. az 560-am 150 ponttal többet teljesített pl. a ref. 6950-nél. Játékokban nyilván van szóródás támogatás és beállítások függvényében, de láttam olyan játék teszteket is, amelyekben simán befogta a HD6950-et (meg olyat is, amelyikben kicsit lemaradt). Erről tehát, mivel az ominózus 560 itt csücsül a gépemben, nehezen tudsz meggyőzni. :R Ja, és hogy az AMD gyorsabb 2560-as felbontásban, az FullHD monitorral a legkevésbé sem izgat, mivel, mint a userek többségének, ennél többre nem telik.

    Tudom, hogy mit nem számol a GPU Px esetén, de a játékokban általában annyi van, hogy Px ON/OFF, esetleg a szintje, ergo felhasználóként nem tudom megmondani, maga a játék mit és hogyan kezel le, csak az eredményt látom. Az említett játékoknál nyilván közrejátszik, hogy eleve Px-re gyúrták őket, mint ahogy az nV multis FPS-énél is (nem jut eszembe most a neve), amely AMD-n még a legkisebb felbontásban és összetettséggel is csak akadozott.

    No de mi van, ha van dedikált Px kártya? Pl. egy 9600? Gondolkozom ilyenen, de igazából valami 1X sávszélességű is elég lenne elméletileg.

    EarL 007: Ne aggódj, az én karim sem tud PX-et GPU-Z szerint. Kész szerencse, hogy a játékok felismerik.

    Igazából magasabb terhelésen kezdene el melegedni a kari, 100%-on pl. Nálam 90%-on még csak halk búgás van. 75-80% között lépett fel rezonancia, de járattam egy ideig 90%-on, azóta nem nagyon jött elő. Sztem minden kártyánál lehet olyan fordulatszám, ahol berezonál a kari, legföljebb a szélzaj miatt nem hallja az ember. Nálam a 75% szinte néma, szóval az a minimális rezgés nagyon is zavaró tud lenni. Én olyan profilt csináltam hűtésre, hogy lépje át, aztán nem zajong.

    Mikor jön a 660ti 448? :F Néztem, GB is tolja már ki a spéci hűtéses OC 680-at, bár a 8cm ventik nyilván zajosak.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

Új hozzászólás Aktív témák