- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Windows 10
- Mozilla Firefox
- Microsoft Outlook topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hachiko95
aktív tag
válasz Integrale #98639 üzenetére
Szerintem ettől a motortól nem kell félni, 120e km körül vettem (H Astra GTC), akkor a kocsi gyakorlatilag hibátlan volt. Később elkezdett kopogni indításnál az okoskerék, csak a szívó lett cserélve mert az volt laza, a cserétől függetlenül ha nagyon meleg van indításnál tud egy kis hangot adni, de hidegben egyáltalán nem. Szolenoidot nem cseréltem. A visszacsapó szelepet kellett cserélni, kiszedve még rosszabb volt, úgyhogy csere kell. Illetve most télen volt hőcserélő tömítés csere. Hidrotőke nincs, szelephézagot állítani kell. Látható olajfogyasztás 10e km alatt sincs, 0W-40-es Mobil olajat kapja.
-
gban
Közösségépítő
válasz Integrale #98993 üzenetére
Jól írod, gyári méretnek 215/50 R17 és 225/45 R17 szerepel a könyvben, 16-os pedig 205/55 vagy 60.
Nem emlékszem már melyik volt az alufelnin, én azt a méretet néztem ami szintén gyárilag felkerült, az meg ennyivel drágább volt, lehet hogy a 215-ös volt az, ahogy nézem az most is a duplája.Postázást nem vállalok.
-
Pecc
őstag
válasz Integrale #99323 üzenetére
Ha visszább olvasol volt erről szó. Videókon látszik, nem egy menetes dolog amit egyszerűen cserélünk. A hozzáférés is szívás, meg csak roncsolással tudják kiszedni tudtommal, illetve az újat is beütik a helyére. Más megoldásról nem hallottam még. Viszont ez lehet a kiváltó oka szvsz, a sűrűbb okoskerék és szolenoid szelep hibáknak. Ha megcsinálod, dokumentáld kérlek
ricsi8800gt - Szerintem neked a szolenoid szelepek szűrőjét takaríthatták.[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Integrale #99325 üzenetére
Én úgy látom, hogy ez a visszacsapó szelep, (visszafolyás gátló szelep) [kép] az olajkör része, a feladata, hogy megakadályozza a hengerfejből, a vez tengelyekből az olaj visszafolyását, ezáltal hamarabb felépül a rendszerben az olajnyomás.
Az okoskerék egy külön részegység, a működéséhez szükséges olajmennyiség ki-be vezetését az ECU működteti, a szolenoid szelep (OCV) segítségével.
Ha igaz amit eddig leírtam, akkor az is igaz,, hogy a visszacsapó szelep megléte, hiánya az okoskerék működését, élettartamát nem befolyásolja.
A tulajdonosoknak ( nem csak opelnél) tudomásul kell venni, hogy a 10év/150000km- vezérléscsere része az okoskerekek cseréje is, mert tuti, hogy még 150000km-t nem fog hibátlanul működni, egyszerűen azért, mert vannak benne mozgó kopó alkatrészek.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Lajos1966
tag
válasz Integrale #99325 üzenetére
Az eltávolításnak semmi értelme önmagában.Ennek a szelepnek ugye pont az lenne a lényege nagyjából,hogy az olajnyomás rögtön meglegyen a motor indításakor.A cseréje viszont elég macerás (nem parkolóban végzendő művelet).Nekem a szerelőm először így próbálta,de a szelepet nem tudta kiszedni.Normális műhely és szerszámozottság szükséges.Mindenképp új kell,mert szinte ki kell trancsírozni a helyéről.
-
totyino77
tag
válasz Integrale #99330 üzenetére
Én vettem egy ilyen visszacsapó szelepet, de nagyon macerás a csere, pedig igen sok szerepe van az okoskerék olajozásához, nemtudom miért nem menetes re csinálták
Mindíg jelezz vissza ha kell, ha nem ez a korrekt !!! totyino77 felhasználónak 50 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! + a mostani!
-
Pecc
őstag
válasz Integrale #99330 üzenetére
Feltételezem, 10 motorból minimum 5 így működik. Új kerékkel egy kis ideig hangtalan, aztán újra előjön az indításkori hang. A hozzászólások azt monják különböző fórumokon, hogy ha menet közben van traktor hang, akkor van gond.
Mi a verda amugy, 156/159 ?
[ Szerkesztve ]
-
Gubbba
tag
válasz Integrale #99595 üzenetére
Úgy értem, hogy feltűnően hangosan megy a ventilátor amikor bekapcsol (pár másodpercre, aztán abbahagyja, majd megint). Igaz, nem szoktam túl gyakran klímázni, de szerintem feltűnt volna ha ez normális lenne. És olyan is előfordult, hogy klíma nélkül, huszon-egykét fokban kapcsolt így be, igaz dugóban araszolgatás közben.
A rátöltés ettől függetlenül akkor azért nem árt ha jól gondolom. Ártalmas lehet, ha minimum alatti fagyállóval használom az autót? Egy hónapon belül jön a műszaki vizsga, akkor úgyis megy szerelőhöz.[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz Integrale #99906 üzenetére
Igen, 100nm és 75 paci és valami 932 kg. Mai turbó benzinesek és turbó dízelekből nézve egész közel állnak egymáshoz.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Hachiko95
aktív tag
válasz Integrale #99914 üzenetére
Első generációs A Vectra C16NZ. 8 szelep tipikusan középre hangolt motor, 2000-től szépen veszi a lapot, 5000-től max. lejtőn forog el 6000-ig értékelhetően. 2000-4000, esetleg 4500-ig van szépen autózható teljesítménye, de a közvetlenség, ahogy egy gázfröccsre reagál, ahogy ejti a fordulatot sokkal jobb, mint bármelyik újabb alapmotornak, az Euro 1 nem hazudik. Lámpához érkezve egy alacsony fordulatos revmatch is brutál kielégítő. Bowdenes gázpedál, bowdenes kuplung, váltó rudazat, alacsony fék és kormányszervó rásegítés, Euro 1.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Integrale #99949 üzenetére
Ezért írtam, hogy a teljesítményükhöz képest.
Nekem 1.6 C16NZ, 75LE után jött az Almera 1.5 N16 98LE. Az Almera alul nem igazán indult el, legalábbis 4000-es fordulat feletti teljesítményhez képest nagyon gyengének tűnt. 4000-től viszont bármire jó volt, simán tudtam vele előzni országúton nyerges után még egy tandemest is. A klíma maxon járatva sem érződött magas fordulatnál. Az Astra viszont 4000 felett már nem igazán húzott, nem is szerettem vele előzni, nem volt egyáltalán “sportos”, viszont városban nagyon virgoncnak érződött.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Integrale #100231 üzenetére
Z16XER motornál MAP van. A légszűrőház után lévő csőbe ami a fojtószelepházra csatlakozik, a beszívott levegő hőmérséklet-érzékelő van beépítve.
A Z18XER motornál érdekes.Van akinek MAF-ja van:
Van olyan Z18XER, amelyikben MAP van. Ott a MAF helyén a beszívott levegő hőmérséklet-érzékelő van.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
ricsi8800gt
addikt
válasz Integrale #100306 üzenetére
Ezekben közel 30e km van
[kép] nem egy nagy tétel és ezeket 15ezrenkent javasolt cserélni, jó most lehet 20ezernél cserélem majd, de nem 30nál,meg számít az év is hogy mennyi időt van benne, ezek 3 évet voltak benneOpel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Ford Focus 1.6.07.KTM EXC 250.07
-
totyino77
tag
válasz Integrale #100414 üzenetére
Nem tudom mi az a aqs
De az pont fordítva müködnek ha a belső levegő válik rossz minőségű é akkor engedi be a külső levegőt nem?[ Szerkesztve ]
Mindíg jelezz vissza ha kell, ha nem ez a korrekt !!! totyino77 felhasználónak 50 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! + a mostani!
-
Hachiko95
aktív tag
válasz Integrale #100466 üzenetére
Igen, Dexos 2 minősítése van. Ennél a motornál elvileg a GM-LL-A-025 szabvány van megkövetelve, de azt lefedi a Dexos 2.
Egyszer volt benne 5W-40-es Total, azóta többször 0W-40 Mobil 1, indításkori okoskerék zörgés hang változatlan, de a téli hidegindításokat biztos jobban szereti a motor a 0W-40-es olajjal. -
zgospel
őstag
válasz Integrale #100471 üzenetére
Az Opel könyve 5W30, 5W40, 0W30 és 0W40 viszkozitásokat ír elő. Engedélyezett még a 10W30 és 10W40 is, de megjegyzésben írják, hogy az 5W30 vagy 5W40 a javasolt.
Az opelműhelyen említik a 0W40-et azon logika alapján, hogy az ottani admin anno nem cserélte a visszacsapó szelepet, hanem kitördelte, és azt írta hogy a 0-ás olaj hamarabb és könnyebben jut fel ahova kell.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
vzsryl
nagyúr
-
addikt
válasz Integrale #101421 üzenetére
Hát hallod, itt kovácsnál semmi ilyen adatot nem látok
OPEL VECTRA B (J96) 1995/09 2004/07 5166 Kuplung készlet Összes termék kedvező áron
Motorszámot ír mindenhol, az meg otthon lesz a szervizkönyvben
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
bercsi
aktív tag
válasz Integrale #101530 üzenetére
Határozottan nem, nálam nem is zár le indulás után. Ez a hang a kívülről jön, de valahol alólam.
#101528 gban
A féknyergen csodálkoznék, de rá fogok nézetni hamarosan.
#101539gban
De ugye a fémes az nem kattanás hanem inkább csilingelés de tényleg jó szót én se tudok rá
Remekül leírtad a hangot
Ha valóban abs teszt akkor nem rugózok rajta sokat. Mondjuk arra nem emlékszem hogy vásarláskor is meg volt-e, vagy vezérlés csere után jött elő, most már ráállt a fülem az autóra
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen