Új hozzászólás Aktív témák

  • karlkani

    aktív tag

    válasz Llew #14488 üzenetére

    Ma rászántam magam a regisztrációra. Odáig jutottam, hogy a Digitális Szolgáltatási Szerződés-t megnyitottam, hogy átolvassam. Adataim ellenőrzése közben látom, hogy nem jó lakcím, félbe is hagytam.

    Még 2016 elején utcanévváltozás volt nálunk, voltam emiatt a bankfiókban is.

    Belépek OTPdirektbe, beállítások, ügyfél elérhetőségek módosítását megnyitom. Levelezési címnél 2 cím is szerepel, felül a jó (ez van a számlakivonatokon), alatta a hibás. Törölni nem lehet egyiket sem. A két címben egy betű eltérés van, az irányítószám más. Nem tudom, hogyan sikerült beállítani az ügyintézőnek. Legalul az állandó lakcím résznél nincs semmi írva, ennek módosítását csak személyesen lehet intézni (nagy valószínűséggel itt is a rossz cím szerepel, különben nem ezt hozná a Digitális Szolgáltatási Szerződés).

    Azt írják, a zavartalan ügyintézés érdekében nem árt időpontot foglalni, persze két héten belül egyetlen szabad időpont sincs abban bankfiókban.

Új hozzászólás Aktív témák