- Megvédenék a gyerekeket az agresszív algoritmusoktól
- Synology NAS
- Microsoft Excel topic
- Netflix
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- SamKnows és NMHH internet sebességmérés
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
Új hozzászólás Aktív témák
-
yogibear
addikt
válasz Peter.70 #15297 üzenetére
Ott sokat nem kellene fejleszteni, csak átemelni a direktes belépést az újba...
De ezeknek az agyonfizetett szagembereknek ez sem menne... hiba nélkül meg pláne... most is napszámban foltozzák a netbankot meg a szimpliket még sem 100-as egyik sem#15300 karlkani
Nem kéne az emailest megszüntetni, mert sok az olyan, aki max az email címét képes megjegyezni meg a jelszót, ami 12345,
Emailt is azért csak, mert fácséra is azt használja... meg mindenhova...
Szal nekik maradna az email, aki meg jobban bízik a régi belépésben az használhassa azt... az azonosítómat csak én tudom, meg a bank, a számlaszám is csak hivatalos számlákon van csak meg, a jelszó meg sehol...
Nem véletlen hogy az újba belépést 24 órára letiltotta egyeseknek a rendszer mert vki próbálkozott vele... nem jut sokra mert a másodlagoshoz nem fér hozzá, de bőven elég copás mindig visszaállíttatni, ha meg még email címet is kell/akar cserélni ahhoz meg bankfiók látogatás kell... szal copás macera...
A régibe való belépést valahogy nem tiltották meg le senkinek, hogy vki próbálkozott vele... legalábbis nem olvastam ilyesmi... oda 3 különféle adat kell első lépésben is...[ Szerkesztve ]
„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
karlkani
aktív tag
válasz yogibear #15301 üzenetére
Ha lehetne használni a "régit", meg az e-mailest is, akkor mennyivel lennél előrébb? Az, hogy Te azt használnád (HAZ-azonosító, számlaszám, jelszó), attól még ugyanúgy megszívathatnak, ha próbálkoznak az e-mailes belépéssel. Be nem fogja engedni, de letilt 24 órára...
-
yogibear
addikt
válasz karlkani #15302 üzenetére
Épp ez a baj hogy letilt 24 órára, de ha élne ott is a régi belépés és választhatóan, amit nem lenne kunszt leprogramozni rá, akkor az emailes nem is működne, hiszen jelszó se lenne hozzárendelve és az alap lenne a régi belépési mód beállíthatóan... innentől olyan emaillel próbálkozhatnak amivel akarnak, mert az a belépési mód nem is élne...
Aki meg az emailest választja, az használhassa azt, állíthassa be azt alapnak...
A régin is háromféle belépési mód van:
Számlaszámmal, saját azonosítóval, vagy QR kóddal...
Az újnál meg csak email van... ugyanugy mellé lehetne varrni a számlaszámot is a belépéshez, vagy a QR kódot...„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
karlkani
aktív tag
válasz yogibear #15304 üzenetére
Tudom, hogy háromféle módon lehet bejelentkezni OTPdirektbe. Ott sem úgy van, hogy vagy így vagy úgy, hanem bármelyiket választva be lehet lépni (nem hoztam létre saját azonosítót, nálam az kiesik). Nem hiszem, hogy leprogramoznák úgy, hogy az ügyfél kiválasztana egy másik bejelentkezési módot és onnantól kezdve az e-mailessel nem lehetne belépni.
-
#64638144
törölt tag
válasz karlkani #15300 üzenetére
Na jó, de szólt innen a fórumról hivatalosan bárki is az OTP-nek, hogy nem jó ez a bejelentkezési mód, mert folyton szórakoznak a belépéssel?
Szerintem nem is tudnak erről a banknál. Mert ugye akinek tiltja a kispista, az vár 24 órát és utána újra be tud lépni. Így a problémával sosem szembesül az, aki tudna is tenni ellene. A fiókos ügyintézőknek meg hiába szól bárki, azoknak annyi hasznuk van mint egy férfi mellbimbójának és csak azt tudják mikor kell kimenni cigizni. -
Peter.70
őstag
válasz #64638144 #15306 üzenetére
De tudnak a problémáról
Egyébként meg ahelyett, hogy a fórumon ötletelünk, [az alábbi helyek közül legalább 3 helyen kéne a panaszt mindenkinek meg tenni]
Én a magam részéről a mai napon meg fogom tenni[ Szerkesztve ]
-
karlkani
aktív tag
válasz Peter.70 #15308 üzenetére
A hónap elején írtam nekik másodjára azzal kapcsolatban, hogy még mindig a régi e-mail címemre érkeznek az értesítések a vásárlási kedvezményekkel kapcsolatban. Az elsőre azt a választ kaptam múlt hónapban, hogy hol lehet módosítani. Erre reagálva írtam nekik másodjára (az van beállítva, mégsem oda érkeznek). Erre már hivatalos formában válaszoltak, megírták, hogy kivizsgálják az ügyet. Rá néhány napra jött egy levél, melyben leírták, hogy az ügy kivizsgálását megkezdték, majd értesítenek. Aznap este már az új e-mail címemre érkezett egy értesítés a vásárlási kedvezményekkel kapcsolatban. A második levél elküldése előtt módosítottam ugyanarra, ami már be volt állítva (ezt meg is írtam nekik), hogy ez oldotta-e meg, azt nem tudom. 9 nap múlva jött a következő üzenet, bejelentésem még feldolgozás alatt, türelem. Végül 22-én, mellékletként csatolva megküldték pdf-ben, intézkedtek arról, hogy a továbbiakban a helyes e-mail címre érkezzenek a vásárlási kedvezménnyel kapcsolatban kiküldött értesítések.
Ezt most kihagyom. Szerencsére velem még nem fordult elő (remélem nem is fog), hogy más hülyesége miatt letiltsanak.
Várom, hogy mi sül ki belőle!
-
yogibear
addikt
válasz karlkani #15309 üzenetére
Nekem a Digivel volt hasonló. Megszűnt a régi szolgáltató, pontosabban eladták vmi norvégnak és a netes felületen cseréltem is időben, annak rendje és módja szerint email címet, de tettek rá, továbbra is a régire jöttek az értesítések (akkor még élt), rájuk írtam, akkor is kb a 2. hónapban sikerült nekik a saját rendszerükben is módosítani, azóta megjönnek az üzenetek...
Nem is értem, hogy minek van a netes felületen a módosítási lehetőség, hogy ha az a rendszerük nem veszi figyelembe és nem áll át rá automatikusan.„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
yogibear
addikt
A hosszabbítás nem azt jelenti, hogy örökre ingyenes marad...
Ha az lenne nem szerepelne a hirdetményben, hogy van díja, csak nagy kegyesen, ideiglenesen elengedik... és ezt az ideiglenességes hosszabbítgatják tetszésük szerint, kb addig, míg elegen át nem térnek önként az újra... mikor már láthatóan kevesebben használják a régi netbankot, meg lesz szüntetve...Ahogy anno a Tkom is tette a "műhódas" tvjével-vel... előbb jött a lemorzsolódás, mert lett arrafelé kábel, aztán egyszer csak hopp, megszűnt... menjen mindenki ahová akar, persze ha lehet a saját kábeles/optikai rendszerükre, ha az már van arrafelé, ha nincs, viszlát...
Ráadásul bizonyos régebbi csomagokban eleve fizetem a direkt árát is (bele van építve a csomagárba), amit nem kompenzálnak ha áttérnék az újra és ott is fizetni kell majd...
„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
veterán
válasz yogibear #15315 üzenetére
Meglátjuk, legrosszabb esetre is azt tudom elképzelni, hogy a Smarton kívül (ami ugye az online-ra épül) lesz minden másikban extra díja. Ha tőlem elkezdenek vonni 650 Ft-ot érte, akkor átlépek másik bankhoz, ahol az éves költségek kevesebbre jönnek ki.
#15316 Peter.70: Lehet rosszul gondolom, de csak lennének rajtam kívül is olyanok, akiket elvesztenének, mint ügyfél emiatt, ezért én nem tartom értelmes lépésnek a bank részéről. Persze lehet ettől független mégis majd megéri nekik.
[ Szerkesztve ]
Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...
-
Peter.70
őstag
Ha csak " simán " folyószámla kell, akkor találsz olcsóbbat. De ha már értékpapír számla is kell, ( bef alap, állampapír, stb ), akkor nincs olcsóbb. Meg néztem. Pár esetben konkrét számokkal tudok szolgálni. Ráadásul sok helyen a szla vezetésnek is van díja
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Peter.70 #15318 üzenetére
Állampapírt közvetlen a Kincstártól vettem, más nincs, szóval ja, csak folyószámla kell. Jelenleg számolgatás és ajánlások olvasása alapján a K&H-t és a Raiffeisent tartom jó alternatívának magamnak.
Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...
-
kammler
senior tag
válasz Peter.70 #15313 üzenetére
Addig is úgy volt, ameddig csak a régi volt, hogy lehetett volna díja, de mindig hosszabbítgatták akcióban, hogy elengedik. Legalábbis úgy rémlik. De ha nem is, nem hinném én, hogy nagyon másképp lesz. Ott a simple. Hozzáadhatsz kártyát. De annak is van díja kártyánként. Csak akciósan el van engedve a ki tudja meddig. Az is szerintem úgy marad még. Nagyon soká. Nem is tudom van-e bank, amelyik kifejezetten nevesítve mondja, hogy fizetni kell a netbankért. Az lehet, hogy a számlavezetési díjba belekalkulálták, de egy se rakja ki nyíltan, hogy külön fizetni kell. Nem is értem, ezek hogy gondolták? Akkor két lépcsőbe emeljen havi díjat sutyiba. A netbank ma egy alap, nem extra. Nem lesz itt semmiféle külön díja ennek.
[ Szerkesztve ]
-
#64638144
törölt tag
-
veterán
Érdekes jelenség.
Mindig ugyanarról a számról érkeznek a vásárlásokról az otp-s értesítések sms-ben. 30-as számról. Előbb vásároltam és a szám ugyanaz, de 70-es körzet. Ugye a bejelentett számom 30-as körzet, tehát logikus, hogy 30-as számról jöjjön az értesítés. Évtizedek óta így van. Most erre a számra, mivel nem volt mentve, ugyanaz, de 70-es, kiírta a telefonom, hogy spam lehet és óvakodjak tőle.
Tapasztalt már valaki ilyet, hogy másik számról (ua a szám, csak másik körzet) küldött sms-t az otp a vásárlásról? -
yogibear
addikt
válasz rothfb #15326 üzenetére
[link]
Tehát ha nem szeretnél naponta SMS-t kapni, hanem inkább te döntenéd el, hogy mikor kérdezed le az egyenleget, akkor egy EGY szövegű üzenetet kell küldeni a 20/30/70 940 0700 telefonszámra, vagyis a mobilszolgáltatód körzetszáma szerinti 940 0700 számra.[link]
OTP Bank Nyrt.
székhelye: 1051 Budapest Nádor u. 16.
postai levelezési címe: 1876 Budapest
ügyfélszolgálati e-mail cím: informacio@otpbank.hu
weboldal: http://www.otpbank.hu
internetbank webcím https://www.otpbank.hu/portal/hu/OTPdirekt/Belepes, OTP Firefox toolbar https://www.otpbank.hu/portal/hu/Firefox, OTP IE webslice: https://www.otpbank.hu/portal/hu/Webslice
okostelefonra optimalizált internetbank webcím: https://www.otpbank.hu/portal/hu/OTPdirekt/Belepes
árfolyam oldal: https://www.otpbank.hu/portal/hu/Arfolyamok/OTP
telefonos ügyfélszolgálat (Telebank): (1) 366 6666, (20) 366 6666, (30) 366 6666, (70) 366 6666
kártyaletiltási telefonszám, letiltási partner: (1) 366 6000, (20) 366 6000, (30) 366 6000, (70) 366 6000
mobilbank hitelesítő telefonszám: (20) 940 0700, (30) 940 0700, (70) 940 0700
SWIFT kód: OTPVHUHB
bankkártyás utazási biztosító, annak telefonszáma: Groupama Garancia Biztosító Zrt.[link]
4.2. Üzenetenkénti díj1
4.2.1. Általános üzenetenkénti díjMobil Aláírás keretében kiküldött üzenetek havi 10 darabszámot meghaladó üzenetei után fizetendő díjat a Bank 2024. március 31-ig akciós jelleggel nem számít fel.
A díj az adott hálózattól függ... ahogy eddig is... lásd a táblázatban...
A rendszerük lehet, hogy csak az előhívó alapján "állapítja meg" a user szolgáltatóját, így számhordozás esetén a régi előhívóról is küldheti az sms-t.
Másrészt, mivel mind3 előhívó hozzájuk van regisztrálva, előfordulhat, hogy vmiért nem megy az egyik, akkor a másikról küldi... de mindig 940-0700-ről.Harmadrészt, amíg csak vásárlási értesítő, addig nincs miért aggódni, majd akkor, ha arra kérnek, hogy telepítsd ezt v azt hogy hozzájuss 1 millióhoz. Lásd:
[link][ Szerkesztve ]
„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
veterán
válasz yogibear #15327 üzenetére
Ez nem egy hordozott szám, így ez lesz a megoldás:
"Másrészt, mivel mind3 előhívó hozzájuk van regisztrálva, előfordulhat, hogy vmiért nem megy az egyik, akkor a másikról küldi... de mindig 940-0700-ről."Csakis azért kédeztem, mert még sosem volt ilyen.
Köszi.[ Szerkesztve ]
-
fess
őstag
Sziasztok!
A webkártyát nem lehet hozzádni gpay-hez? -
yogibear
addikt
válasz rothfb #15328 üzenetére
Dehogynem...
Nekem tavaszig a számom előhívójával megegyező OTP--sel küldték a mobilaláírás üzeneteket logikusan, míg tavasszal nem számhordoztam át a számot máshova, azóta viszont a mostani szolgáltatóm előhívójával küldi a bank az sms-eket, ami értelemszerűen már nem egyezik meg a számoméval, nem is egyezhet. Épp most léptem be neten és néztem meg, hogy melyik előhívóval küldik hozzá az sms-t. Azzal amelyik szolgáltatónál most vagyok...„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
yogibear
addikt
Nem lehet, csak ha regisztrálsz egy Curve-öt és az alá teszed be a webkártyát és a Curve-öt teszed be Gpay alá...
Akkor tudod csak használni a webkártyát "bolti" vásárlásra is, mert a Curve-vel való fizetés netes vásárlásnak számít, így az a webszámládnál fog megjelenni CRV kezdetű tranzakcióként...[ Szerkesztve ]
„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
yogibear
addikt
válasz rothfb #15335 üzenetére
figyelmesen olvasni... olvasni... olvasni
Odaírtam...
Másrészt, mivel mind3 előhívó hozzájuk van regisztrálva, előfordulhat, hogy vmiért nem megy az egyik, akkor a másikról küldi... de mindig 940-0700-ről.Plusz:
[link]
És amikor már nem Vodafoneos voltam, hanem Telenoros, továbbra is a 0670 kezdetű számról küldte az SMS-eket. Hiszen a telefonszám alapján továbbra is Vodafoneosnak hitte.
Azt figyeltem meg, hogy Hétfőtől Péntekig a 709400700-ról jön az SMS, Szombat-Vasárnap pedig a 309400700-ról.
Egyébként hívd fel az OTP központi vonalát és ott akár ilyeneket is meg lehet kérdezni általános menüpont alatt vagy számlával kapcsolatos ügyek alatt.„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
yogibear
addikt
válasz rothfb #15335 üzenetére
Nekem meg már nem egyezik meg és a hordozás előtt a számommal megegyező előhívóról jöttek az sms-ek, most meg már a jelenlegi szolgáltató előhívójával, ami már ugye nem egyezik meg a számoméval.
Ez van.
Amíg nem akar senki tőlem valamit az sms-ben, csak értesítő üzenet vagy mobil aláírás kódja, addig nincs miért aggódni... mert ahogy a bank is mindenfelé leírja, ők sosem kérnek semmiféle adatot, program telepítést, semmit...[ Szerkesztve ]
„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
veterán
válasz yogibear #15336 üzenetére
"Másrészt, mivel mind3 előhívó hozzájuk van regisztrálva, előfordulhat, hogy vmiért nem megy az egyik, akkor a másikról küldi... de mindig 940-0700-ről."
Ezt elsőre is értettem."És amikor már nem Vodafoneos voltam, hanem Telenoros, továbbra is a 0670 kezdetű számról küldte az SMS-eket. Hiszen a telefonszám alapján továbbra is Vodafoneosnak hitte."
Ez meg ahogy írtam, rám nem vonatkozik, mindig is Telekomos voltam évtizedek óta ugyanaz a számom. -
#64638144
törölt tag
Először én is alaposan túlgondoltam, de nem is bánom. Aztán az utánaolvasás kapcsán rájöttem, hogy több biztonsági elem is van beépítve. Így megbízhatónak nyilvánítottam. Ha meg is szerzik a kártyaadatot illetéktelen emberek, kell nekik a mobil is hozzá az ellenőrző SMS miatt. Aztán beállítottam egy kisebb nap limitet, majd Yogibear ötlete alapján letiltottam a főkártya netes vásárlási engedélyét. Ezt így elégnek, sőt talán túlzónak is tartom a kétfaktoros megerősítés miatt. De egyelőre így használom.
-
yogibear
addikt
Alapvetően mindenhol minden appnak el kell fogadnia a webkártyát.
Ugyanolyan bankkártya, mint a többi, csak nincs hozzá fizikai plasztik...
Az appok meg a kereskedői rendszerek pedig a kártyaszám és a többi adat alapján nem képesek megkülönböztetni a webkártyát a fizikai plasztiktól...
A bank rendszere az csak, ami ellenőrizni tudja, hogy ez most online vásárlás vagy sem...
Ahogy utalást sem lehet indítani webszámláról, mert a bank rendszere nem engedi...„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
net91
senior tag
Az OTP Internetbankból szeretnék devizaszámla és webkártya-számla kivonatot letölteni, DE a számlakivonatok között NEM SZEREPELNEK.
Hogyan tudom őket a számlakivonatok között megjeleníteni???? (Teljes körű jogosultság meg van adva a beállításoknál)Az ember feláldozza az egészségét, hogy pénzt keressen. Aztán feláldozza a pénzét, hogy visszaszerezze az egészségét. És mivel olyan izgatott a jövőjével kapcsolatban, hogy elfelejti élvezni a jelent; az eredmény az, hogy nem él sem a jelenben, sem a jövőben; úgy él, mintha soha nem halna meg, és a
-
adika4444
addikt
Hali!
Ma reggel váltottam Smart internet csomagra. Minden ment gyorsan. Lett új netbank regisztrációm, ennek örömére váltottam mail címet, a Gmail + jeles trükköt kihasználva külön alias-ra raktam az OTP-t, így talán kevésbé tudják megszerezni a hozzá használt mail-emet.
Ami viszont kérdésem. Bekérték a junior-os kártyám, így perpill semmilyen kártyám nincs, majd küldik. Összefüggésben lehet ez azzal, hogy a számlacsomag kiegészítőnél továbbra is aktív a junior és ha beaktiválnám valamelyik Smart-os kiegészítőt, akkor hibát ír és időpontfoglalást javasol? Mennyi idő amíg ez átfut, mikor keressem őket, hogy nem tudok bekapcsolni extra szolgáltatást? Kéne utalnom és nem mindegy, hogy 200 forintért vagy jóval többért sikerül-e. Ha junior-osan megy még az utalás, akkor nem zavar, az valami 300 forint lenne, viszont Smart-nál százalékos, az már kellemetlenebb...
üdv, adika4444
-
Llew
senior tag
Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- LEGO klub
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- PlayStation 5
- Vallás
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kerékpársportok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
- Komplett házimozi szett projektorral DALI, DENON, PROSON
- -46% DOBOZOS Dell XPS 9520: i7 12700H (14mag/20szál),16GB DDR5,1TB SSD,RTX 3050Ti,100% sRGB, 544nit
- HP Spectre x360 16-aa0775ng - ÚJ - 16"-os OLED notebook - Intel U7 155H
- Ryzen 9 5950x csúcs processzor 2 év garanciaval
- Keresek - Macbook Air M3 16GB / 24 GB - 512 GB SSD - Magyarországi beszerzés, tehát kb. 3 év garit
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest