Új hozzászólás Aktív témák

  • yaman

    újonc

    Sziasztok! Vannak fejlemények megint.Ugye nem rég írtam, hogy már néhány éve nem kaptam számlakivonatot az OTP-től pedig annak idején kértem, hogy továbbra is postai úton küldjék. Bementem a bankba pár napja és kértem, hogy nyomtassanak ki egy múlt év decemberi teljes havi számlakivonatot. Az ügyintéző nő szabályosan kérdőre vont csipkelődő hangnemben, hogy minek nekem a számlakivonat szó szerint ezt kérdezte.Most ezt meg kell indokolnom szerintetek? Amikor kiadta a kivonatot láttam rajta, hogy a nyitó egyenleg 2023.11.25. a záró egyenleg meg 2023.12.22. szerintetek miért nem a 2023.11.30-és a 2023.12.31. közötti időszak szerepel a kivonaton? A záróegyenleg dátuma december hónapra miért 12.22. mikor a december 31 napos volt és még az ünnepek után ott volt 27.28.29.-e is munkanap volt akkor miért 22.-i dátum van a záróegyenleg mellett? Bele tud nyúlni az ügyintéző vagy hogy mit nyomtat ki vagy hogy van ez? A másik dolog meg amit csak néztem mint a borjú az az, hogy a levonások között van olyan, hogy OTPdirekt HAVIDÍJ 371Ft. na ez mi lehet mert én internetbankra nem kötöttem szerződést ez 100% akkor mi ez a levonás?Semmi szerződésem és belépési kódom nincs internetbankról.Junior számlacsomagba kezdtem most a kivonaton ZÖLD TEMPÓ számlacsomag van. Én erről sem kaptam értesítést hanem automatikusan pakolgattak át más csomagokba ahogy mentek az évek. A nő meg egyből elkezdte mondani, hogy kössek biztosítást meg állítsunk be folyószámlahitelt alig bírtam lelépni.

Új hozzászólás Aktív témák