Új hozzászólás Aktív témák
-
vnorbi
aktív tag
válasz Mizsala #16800 üzenetére
Nekem nem ment most hétfőn. Az árfolyam szerint 1970 forintba került volna 5 euró, és a SEPA utalás kihozta ezt az összegzést (régi OTPdirekt):
Rendelkezésre álló egyenleg: 5746 (HUF)
Átutalás összege: 5 EUR
Tranzakciós jutalék: 0
Alapjutalék: 0
Sürgősségi felár: 0
Konverziós jutalék: 0Aztán "nincs elég fedezet" üzenettel visszadobta a megbízást. Én ezt arra tippeltem, hogy mivel nem is írta ki, hogy a kedvezményes váltási keretből mennyi van még hátra, deviza eladási árfolyammal akart váltani a közép helyett, és emiatt nem volt elég a fedezet. De lehet, hogy nincs igazam, és megadta volna a közepet, csak az előzetes kijelzést rontják el, viszont akkor meg nem tudom, hogy mennyi az a fedezet, amit az elején ott kell hagyni. Azt nem akarom, hogy van bőven fedezet, de nem a kedvezményes árfolyamon váltanak, aztán amiatt reklamálhatok. Ezért lenne az a cél, hogy csak annyi egyenlegem legyen, ami elég a kedvezményes árfolyam szerinti váltáshoz (+ tranzakciós díj), de ha nem ezt használnák, akkor legyen inkább elutasítva.
Amikor régebben közvetlenül devizaszámláról utaltam, akkor bezárolta az akkori ~3000 forintos minimum díjat, aztán pár órával később korrigálta a tényleges 0,2%-os díjra. Ezért feltételezem, hogy itt is kellhet ennyi fedezet az elején.
A 3775 forintos minimum díj innen jön:
Az eszerinti díj elvileg minden bankon kívüli devizautalásra érvényes a megbízás adásakor, és majd utólag korrigálják a tényleges díjra, de ahogy írtam, nekem ez sem volt most elég.
[ Szerkesztve ]
-
Ramoskaa
senior tag
Sziasztok! Havi csomagdíjom 1746Ft. Másnál is ilyen sok? Másodlagos kártyának használom, leginkább a webkártya részét. Babaváró hitel van rajta .Net számlának van írva. Kb 50ezer Ft forgalom megy át rajta. Nem erre jön a fizu. Köszönöm!
Ha elolvastad az üzenetem, kérlek vedd a fáradságot és válaszolj!
-
yogibear
addikt
Úgy-úgy, ahogy írod
Csak el kéne néha olvasni a hirdetményt, nem hobbiból teszik közzé:
[link]
Számlavezetési díj/csomagdíj kedvezménnyel - a bankszámla üzletszabályzatában meghatározott feltétel teljesülése esetén - 753 Ft/hó
Számlavezetési díj/csomagdíj - a bankszámla üzletszabályzatában meghatározott feltétel nem teljesülése esetén - 1 919 Ft/hó
Zöld számlakivonattal...
Bankszámlakivonat postázással... 876 és 2156/hóEzek már a március 1-től érvényes emelt díjak...
Az előzőek meg itt vannak: [link]
Csak rettenet lusták az emberek, aztán rácsodálkoznak olyan dolgokra, amik egy perc alatt kideríthetők, mert nem titok...
„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
the radish
senior tag
Február 29.-én SMS-ben tájékoztattak, hogy betéti kártyámat postára adták, melyet még ma sem kaptam meg.
Szerintetek várjam még, vagy jelezzem holnap feléjük, hogy valahol elakadt? -
Peter.70
őstag
válasz the radish #16808 üzenetére
Holnapot, akár pénteket is meg várhatód, de legkésőbb én hétfőn jelezném.
A régi meddig érvényes? -
Ramoskaa
senior tag
de vajon mekkora "mozgás" a minimum aminél nem számol fel ekkora költséget?Bár , ha meg átutalom akkor a másiknál meg lehet annyi a tranzakciós díj,hogy egál.(Unicredit)
Közbe látom linkeltétek a dokumentumot. Köszi!
[ Szerkesztve ]
Ha elolvastad az üzenetem, kérlek vedd a fáradságot és válaszolj!
-
PaksiPeter
aktív tag
válasz yogibear #16807 üzenetére
Sok dologban igazad van és nagyon informatívak és hasznosak az írásaid. Csak arról felejtkezel el -gyakran én is sajnos-, hogy az emberek képességei nem egyformák. Ami neked vagy nekem pofonegyszerű, az másnak nem. Kicsit sem. Képesek teljesen kis apróságon stresszelni.
Abban igazad van, hogy sok emberben lustaság is van, de jó 50%-uknak fogalma nincs róla hogy mit hol keressen.
Emlékszem rá, mikor kezdtem ezt az egész bankolást, fogalmam nem volt, hogy milyen tarifáim vannak. És hogy hogyan tudnám megnézni. Akkor még nem volt net. Annyi eszem nem volt, hogy a szerződést megnézzem (mai napig nem tudom, hogy abban benne van-e). De hogy a fiókba bemenjek és megkérdezzem, az ördögtől való volt. És szerintem a mai emberek nagy százaléka ma is így van vele.
Ma már ugye van internet, mikor kezdtem neten bankolni, nem találtam a neten, hogy hol vannak a bank oldalán a tarifák. Mert nem tarifának hívja mint minden ember, hanem hirdetménynek vagy kondíciónak. Most sem tudom pontosan. Igaz, már utána tudok legalább nézni.
Szóval én olyan feliratot keresek a szememmel, hogy "ehun a tarifák". Nem pedig kondíciók vagy mi.
Aztán mikor megvan, akkor a sok csillag, a duplacsillag, triplacsillag, a sok "HA" meg "DE", hát komplett fejtörő nekem.
Szóval tiszta szívemből mondom, hogy én tisztellek azért, hogy te ezeken teljes magabiztossággal eligazodsz. Neked örülnöd kell, hogy rendelkezel ezzel a képességgel, mert nagyon sokan nem.
Valamelyik nap álltam egy ATM-nél álltak ott emberek, hogy pénzt vegyenek fel. Mondom nekik, hogy már ezen az ócska gépen is aktiválták az NFC-t, mert ott volt a "érintse ide a kártyáját" matrica. Mert sokan panaszkodtak, hogy eeeveszi a gépp a kááttyátt. Mondom, hogy érintsék és nézzék a kijelzőt... és te azt a sok bamba fejet tátott szájjal, úgy néztek rám, mintha azt meséltem volna, hogy ufónauta vagyok és a hajóm ott van a Tesco mögött a füves placcon. De be se fejeztem a mondandóm, mert olyan volt mintha a kerékpáromnak mondtam volna. Ott hagytam őket és csak láttam messziről, hogy bedugják a kártyát. Na ők sem tudják mi az a hirdetmény.[ Szerkesztve ]
Microsoft Bluetooth® Mobile Mouse 3600, 60Hz használó, szinte csak gyári alkalmazások használója.
-
Peter.70
őstag
válasz PaksiPeter #16812 üzenetére
Mert nem tarifának hívja mint minden ember, hanem hirdetménynek vagy kondíciónak.
Ez főleg akkor érdekes, ha eddig a hirdetmények között volt megtalálható, de a bank át teszi máshová -
yogibear
addikt
válasz PaksiPeter #16812 üzenetére
de jó 50%-uknak fogalma nincs róla hogy mit hol keressen.
Ők azok, akiket nem is érdekli, ha nem a facebookon van kiírva a hírfolyamban...
Pár napja másik topikban ugyanez ment
de valószínűleg te ahhoz a kisebbséghez tartozol, aki ASZF-et olvasgat szabadidejében, én azt reklamálom, hogy a hírek közül és a facebookon ez az infó valahogy kimaradt a szórásból.
Írta ezt az ilető úgy, hogy egy, még nem is érvényes ÁSZF-et követelte a FB-on, ami csak majd április 1-től lesz érvényes, de a szolgáltató a saját oldalán már előre kiírja... így akinek van pár IQ-val többje, az átlagnál, az előre fel tud készülni, ráadásul nem is a full ÁSZF-et kell átnyálazni, mert a módosítások külön ki vannak írva...
hát komplett fejtörő nekem.
Részben igazad van, részben meg elég egyértelmű pl. hogy a fenti esetben mikor kedvezményes a számlavezetés és mikor nem...
Abban igazad van, hogy jó apró betűkkel írják a csillagozottakat, de gépen a pdf-et én is kinagyítom, hogy el tudjam olvasni.
Másrészt ilyen dolgokat jellemzően egyszer kell csak elolvasni és figyelni rá. Én sem lapozok végig minden újabb hirdetményt, mert jellemzően évente egyszer van benne olyan változás, ami érinti a számlámat... a tavaszi áremelés...
és te azt a sok bamba fejet tátott szájjal, úgy néztek rám, mintha azt meséltem volna, hogy ufónauta vagyok
Ne csodálkozz, rám ugyanígy néz mögöttem a user, hogy csak swipe-olok párat az órán, odatartom és már zümmög is a gép, vagy pittyen a boltban a terminál.
Kis kínai boltos csaj meg ugyanez: "ez ilyen pici?" mondom neki ti gyártottátok.
Na ők sem tudják mi az a hirdetmény.
Mondom, ami a facebookon nincs kiírva, az számukra nem is létezik.
Neked örülnöd kell, hogy rendelkezel ezzel a képességgel, mert nagyon sokan nem.
Mindenben én sem, csak a különbség az, hogy ha valamit esetleg nem tudok, előbb rákeresek a neten és 99%-ban meg is találom a megoldást önállóan, ha mégsem akkor sem a konkrét megoldásért firkantok be egy fórumba, hogy más oldja meg helyettem a feladatot, hanem iránymutatásért, olyan linkért, amiben megtalálom amire szükségem van... erre mondom, hogy a lustaság mellett az önállótlanság is meglehetősen magas szinten van manapság... "mert hiszem ott az internet csak befirkantom a nyomorom oldja meg más helyettem" gondolják sokan még a legegyszerűbb feladat esetén is...
Amúgy meg ez sem véletlen egy olyan országban ahol kb 30% a felnőttek között a funkcionális analfabéták száma... és ennél rosszabb lesz a helyzet, ha a most még iskolások szabadulnak rá az emberekre: Lassan a magyar nyolcadikosok fele funkcionális analfabétának tekinthető; a következmények beláthatatlanok„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
yogibear
addikt
válasz Ramoskaa #16811 üzenetére
de vajon mekkora "mozgás" a minimum aminél nem számol fel ekkora költséget?
Ez is le van írva...
NET számlacsomag
Üzletszabályzat - IV.2. Lakossági Net Számlacsomag -> 4.2.6 / a, b és c[ Szerkesztve ]
„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
PaksiPeter
aktív tag
válasz yogibear #16814 üzenetére
Na igen, sokukat nem érdekli, csak verik az asztalt meg köpködnek a bankra. Holott valóban minden le van írva.
Ez mind igaz, csak nekem az a bajom, hogy így ebben a formában nekem nehezen emészthető.
És szerintem az embereket is könnyebben tudná a bank átcsábítani a digitális világba, ha minden tiszta lenne. Mert értem én a bankot, a sok hüłye el sem olvassa, viszont használja, és ez jó pénz. Kicsit morognak, de jön a pénz. Igaz, szegény fiókos csajokra zúdul minden.
Szóval szerintem tisztességesebb is lenne és az emészthetőség miatt több bevételt is hozna, ha pl belépnék a mobilbankomba és ott lenne egy olyan menü, hogy tarifáim vagy "mi mennyibe kerül". És ott csak az én tarifáim lennének. Nem nekem kellene kibogarászni, hogy most akinek 2011 előtt nyitották a számláját annak ennyi, akinek utána annak annyi, ha ez van akkor ennyi, ha az van akkor annyi. És ez teljesen könnyen megvalósítható, automatizálható. És az sem lenne utolsó, ha a push üzenetben minden le lenne írva. Le lenne írva, hogy pénzfelvét 90 000 Ft, ez 800 forintba került. Kértél egyenleget, az még 110 Ft. És akkor oda lehetne írni, hogy amennyiben bankkártyával vásárolsz, ezek a költségek nincsenek.
Mert így, hogy hagyják a bizonytalanban az embert, az ideig óráig jó, csak mikor megy a levonás, hogy -9700 egyéb számlával kapcsolatos költségek, akkor jogosan háborodik fel az ember, hogy mi fenére vontak le? Holott ugye mi tudjuk, hogy jogosan vonta le a bank, csak az a bizonyos százalék akiről te is írtál, az nem tudja. És így megy az ellenszenv a bank felé még attól is, aki amúgy használná a digitális szolgáltatásokat.Microsoft Bluetooth® Mobile Mouse 3600, 60Hz használó, szinte csak gyári alkalmazások használója.
-
PaksiPeter
aktív tag
Sajnos rossz hírem van, a telefonos befizetés továbbra sem lehetséges telefonnal. Kipróbáltam és bár feldobja a befizetős menüt, de arra kattintva kiírja, hogy erre a számlára nem lehetséges a befizetés.
Microsoft Bluetooth® Mobile Mouse 3600, 60Hz használó, szinte csak gyári alkalmazások használója.
-
yogibear
addikt
válasz PaksiPeter #16816 üzenetére
Nézd: eleve a userek 30% funkcionális analfabéta, ha el is olvassa a hirdetményt/ÁSZF-et, nem érti... a maradék 70%- ból 60% az, aki értené, csak lusta rááldozni pár percet a napi 8-10 órás facebookozásából és marad max 10% aki veszi a fáradságot, a saját jól felfogott érdekében el olvassa és még értelmezi is a sokszor bikkfanyelven írtakat... A 60% meg tőlük várja a fórumokon, hogy helyettük oldja meg a problémájukat...
Ez tök jó, de valószínűleg te ahhoz a kisebbséghez tartozol, aki ASZF-et olvasgat szabadidejében, én azt reklamálom, hogy a hírek közül és a facebookon ez az infó valahogy kimaradt a szórásból.
Ez a hozzászólás a másik topikból mindent megmagyaráz... az emberek lusták, még akkor is ha a pénzükről van szó, hogy önállóan utána nézzenek dolgoknak... csak amikor észreveszik, hogy "mire is fizettem ennyit", akkor szaladnak, hogy magyarázza el más azt, amit két perc alatt ők is megtalálhatnak...
És persze van egy réteg, főleg az idősebbek közt, akik meg nem elég talpraesettek és erélyesek ahhoz, hogy lerázzák az ügyintézőt, mikor az mindent rájuk tukmálna, és nem azzal foglalkozik, ami a kötelessége lenne: segíteni az ügyfélnek abban, amit kér... Lásd: [link]
Sok múlik ilyenkor a fellépésen is: ha eleve tételesen elmondom mit akarok, nem hagyom hogy mellébeszéljen ("köszönöm nem kérek biztosítást, épp most jövök a postáról, ahol befizettem egész évre"... pont pár napja adtam fel a csekkeket, ez az egyetlen amit még 1 évben egyszer személyesen adok fel, hogy lássam még van posta és a postás akart rávenni biztosításra, mondom kösz de már ott van a kezében a csekk, most adom fel. )... ha egyes ügyintézők azt látják, hogy az ügyfél "nyuszi", sajnos úgy is bánnak vele és rá akarják venni olyanra is amit nem akar, ami szomorú...
Régen egy szintén kicsit "nyuszi" ismerősöm, aki nem szeretett vitatkozni, nyugis természetű, erre azt a trükköt alkalmazta, hogy ha odakerült az egyikhez és az le akarta rázni, meg tukmált, elköszönt húzott másik 3 sorszámot, amelyikkel ugyanahhoz került volna azt eldobta és kivárta míg egy másikhoz hívják... legtöbbször be is vált neki...„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
PaksiPeter
aktív tag
válasz yogibear #16818 üzenetére
Igen, ez mind így van. De talán pont ezért lenne jó, ha hatóságilag intézné el a kormány sz általam korábban felvázolt részletes és állandó tájékoztatást. Mint most, hogy kiírják a boltban, hogy burkolt áremelés zajlik egyes termékeknél. Mert ott ugyanez van amit leírtál. Lusta a vásárló megnézni, hogy mit vesz.
Microsoft Bluetooth® Mobile Mouse 3600, 60Hz használó, szinte csak gyári alkalmazások használója.
-
yogibear
addikt
válasz PaksiPeter #16819 üzenetére
De a boltnak jó az ha a user telerakja a vaskocsit és 2-3szor annyit fizet, mint amennyit tervezett... ugyanez a kormányunknak is jó, mert büszkén lengetheti, hogy nő a fogyasztás...
Lusta a vásárló megnézni, hogy mit vesz.
Van egy mondás: aki hülye, haljon meg.„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
Gallmix
aktív tag
válasz PaksiPeter #16816 üzenetére
Nem hiszem, hogy ez előnyős lenne, ha lenne ilyen kimutatás, mint az éves díjkimutatás esetleg sokan akikél fel villanna egy lámpa... (ennek ellentmond, hogy nem csak nálunk, de Európában is jellemző, hogy nem nagyon foglalkoznak ezzel az emberek (unalmas téma). A bankváltási hajlandóság alacsony,y még akkor is, ha 10.000 forintokba mérhető az éves költség spórolás. De még a bankon belüli számlacsomag váltás sem acélos.
Nem magyar jelenség. [másik topikból linkelve, pont erről is beszélnek]
[ Szerkesztve ]
-
PaksiPeter
aktív tag
válasz yogibear #16821 üzenetére
De itt most arra gondolok, hogy ki van írva, hogy "vigyázat a termék súlya kevesebb lett". Én nem veszek ilyen termékeket. Lehet, hogy más sem. Ebből nem lesz több a bevételük.
Microsoft Bluetooth® Mobile Mouse 3600, 60Hz használó, szinte csak gyári alkalmazások használója.
-
Gallmix
aktív tag
válasz PaksiPeter #16825 üzenetére
Ajándék termék (mást nem vettem). Direkt a reakciók miatt.
-
addikt
Szerintetek az hogyan lehetséges, hogy lakótársnőm Tempó számlacsomagjában a számlakivonatokon a számlaköltség mellett szerepel egy OTPdirekt díj is külön, havi 144 Ft-ért?
Átolvastam a hirdetményt (persze nem a legújabbat, hanem az azokra az időkre vonatkozót), külön kerestettem is az oldalon a “144”-re, de találat sincs.
Google sem hoz rá semmit sem nekem.Annyi, hogy rendszeres jövedelem nem érkezik rá, de attól függetlenül még csak találnék gondolom valahol valami említést a dologról.
——————————————-PaksiPeter: Amikor Lidl+ appot használva kihasznál kedvezményeket, akkor kasszától való távozás után rögtön megjelenhet aktiválható “ajándék” kupon, amit beaktiválva akár rögtön visszamehet megint a boltba és csak azt veszi meg, amire szól az a kupon (valami péksüti, édesség, müzli, tökömtudja mi), akkor azután újból a kasszánál csipogva a Lidl+ app-ot, tulajdonképp aktiválja az ajándékot és 0 Ft-ot kell otthagynia.
Ilyet mi úgy szoktunk, hogy amíg én bepakolok az autóba, addig a másik visszamegy a telefonnal és megveszi azt, amit az ajándék kuponnal ingyen el lehet hozni.
-
vnorbi
aktív tag
válasz fery02 #16827 üzenetére
Az OTPdirekt szolgáltatások Kondíciós Lista hirdetményben találod itt:
https://www.otpbank.hu/portal/hu/Kondiciok/Maganszemelyek/Digitalis_bankolas
-
PaksiPeter
aktív tag
válasz fery02 #16829 üzenetére
Már miért ne tehetnél ellene? Ezek nekem annyira furcsa hozzáállások. És nem bántásból írom, csak sok embertől hallom és olvasom.
Ha nekem azt mondja a bank, hogy
- KP felvét 800 Ft
- Egyenleg az ATM-nél 110 Forint
- Postai számlakivonat 350 FtAkkor ezeket TEHETEM:
- Nem veszek fel KP-t (csak az ingyenes 190-et)
- Nem kérek egyenleget ATM-nél, hanem ingyen nézem appban
- Lemondom a borítékot, helyette lekérem ingyen az appban és kinyomtatom a cégnél ingyen.És máris megtakarítok havi szinten egy csomó pénzt. Viszont sok ember semennyire nem hajlandó változtatni a szokásain.
Microsoft Bluetooth® Mobile Mouse 3600, 60Hz használó, szinte csak gyári alkalmazások használója.
-
Oldman2
veterán
válasz PaksiPeter #16833 üzenetére
Érdeklődök, hogy az ingyenes kp felvétel 150 ezren felüli részét hol lehet felvenni?
Eddig bárhol kérdeztem, szinte értetlenül álltak a kérdésem előtt...
-
freelancer68
tag
1000 milliárdos gigaprofitot ért el az OTP ... szívesen
-
yogibear
addikt
válasz Oldman2 #16834 üzenetére
Nem kevés cikk szól erről tavaly júius 1, azaz a bevezetése óta óta... például:
[link]
További 40 ezer forint ingyenes készpénzfelvétel a boltokbanMár amelyik bolt ezt lehetővé teszi... mert nem kötelező számukra, de ezt mindenhol leírták már, hogy hiába vált lehetővé júliustól az ingyenes bolti készpénzfelvétel, a cash-back, mégsem érhető el szinte sehol. A bankok felvették a kondíciós listáikra, a boltok viszont húzzák a szájukat, nem érdekeltek a bevezetésében.
[link]Nem csak a bulvár létezik, hanem hasznos cikkek is szerte a neten.
[ Szerkesztve ]
„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
DarkByte
addikt
válasz Oldman2 #16837 üzenetére
Van friss bank360-as cikk a témában. Az szerint továbbra sincs semmi.
-
Oldman2
veterán
válasz PaksiPeter #16841 üzenetére
Köszi, akkor ennyi.
„Egyelőre a Pennyinél van ilyen lehetőség, ott már 2015 közepétől, és csak az OTP-s Mastercard kártyákra. A bank más kereskedői partnereinél és további bankkártyákra jelenleg nem érhető el a szolgáltatás...”
[ Szerkesztve ]
-
bakelitlemez
csendes tag
Sziasztok!
Egy olyan hibával élek/éltem eddig együtt, hogy az OTP appon belül hiába hozok létre perselyt, azt nem tudom használni (nem enged se pénzt berakni,se kivenni). Jelenleg Revoluton tartom így a félrerakott pénzt, de elgondolkoztam azon, hogy lehet inkább jobb lenne egy helyen tartani egy olyan banknál,aminek van fizikai bankfiókja is.
Jeleztem az OTP supportnak ezt a hibát, akik ezt válaszolták:
"Az illetékes szakterületünk tájékoztatása szerint az Ön által leírt esetet egy egyedi technikai
hiba okozta, mely miatt az érintett Persely számlán a jövőben sem tud forgalmazni.
A megoldás érdekében javasoljuk a Digitális Szolgáltatási szerződés megszüntetését, majd
újra regisztrálását, melyet követően új Persely számlanyitás szükséges."
Valaki esetleg már próbálta lemondani a Digitáls Szolgáltatási szerződését és utána újrakötni? A telefonomon intézek kb minden pénzügyi dolgot, így nem igazán akarnék a Persely miatt kellemetlenséget okozni magamnak a szerződés lemondásával és újrakötésével. -
addikt
válasz PaksiPeter #16833 üzenetére
Egyébként durván fogalmaztam, inkább arra gondoltam, hogy ez az OTPdirekt havidíj nem tudom mennyire kötött, vagyis hogy lehetséges-e az, hogy bemegy személyesen és megpróbálja technikailag megszűntetni ezt a féle szolgáltatást (havidíjat).
Ő is a hétköznapokban mindent az InternetBank app-ból intéz, OTPdirekt felületet gyakorlatilag se én, se ő nem használt már fél éve, szóval ha esetleg azt meg tudjátok-e mondani, hogy megszűntethető-e (lemondható-e) anélkül egy számlacsomagon az OTPdirekt, hogy az azután ne legyen befolyással semmi téren se az InternetBank működésére, akkor lehet már hétfőn zavarni fogom egy bankfiókba, hogy intézze el ezt magának. 😅
-
PaksiPeter
aktív tag
válasz fery02 #16846 üzenetére
Én ezt neked nem tudom megmondani sajnos, viszont a bankfiókban szerintem meg tudják mondani. Illetve hát ahogyan Yogibear szokta írni, a hirdetményben megtalálható minden.
És igazat kell adni neki. Mert ott tételesen minden le van írva. Le van írva mi mennyibe kerül, és azok közül mindent le kell mondani, amit nem használunk. Amit nem lehet lemondani, azokat pedig nem szabad használni és ezek soksok ezret lehet megtakarítani.
És félre ne érts, nem azt írom, hogy hüe az aki bankot akar váltani, sőt az egy okos ember aki bakot vált. Én a váltási indok miatt írtam amit írtam. Hiszen az OTP az csak élelmes és kihasználja, hogy az emberek nem nézik meg miért fizetnek, mégis igénybeveszik a szolgáltatást, holott semmi szükségük rá.Microsoft Bluetooth® Mobile Mouse 3600, 60Hz használó, szinte csak gyári alkalmazások használója.
-
yogibear
addikt
válasz fery02 #16846 üzenetére
7) Az OTPdirekt szerződés, illetve bármely szolgáltatás lemondása esetén a havidíj időarányosan, a felmondás hónapjában igénybevett napok alapján kerül felszámításra.
Mivel az új netbank/mobilbank szolgáltatáshoz külön "Digitális Szolgáltatási szerződést" kell kötni, így esélyes, hogy a régi OTPdirekt simán lemondható... mivel eleve mindkettő belépése is a weboldalon külön van és ezekhez két külön szerződés tartozik... akinek eddig nem volt OTPdirekt szerződése az is köthet az új netbankra új "Digitális Szolgáltatási szerződést"...
A két szolgáltatás egymás mellett fut jelenleg még, és előbb, vagy utóbb a direktet meg is fogják szüntetni, ahogy már pedzegették, tehát ez alapján is simán lemondható a direkt...
De amit PaksiPeti is írt már, célszerű biztosra menni egy bankfiókban, személyesen...„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
addikt
Nagyon szépen köszönöm a választ mindenkinek!
Mondjuk ettől függetlenül még lehet elintézünk neki egy Gránit bankra váltást, mert nem érkezik jövedelem a számlájára, nem fizet be kp-t, és még ilyen feltétellel is kb 0Ft-ra jönne ki havonta a Gránitnál (persze a bankkártya költségeket nem nézve).
Emlékszem még Gallmix ajánlotta nekem, privátban írtunk róla párat és utólag is köszönöm, hogy elültette a dolgot bennem!
-
Gallmix
aktív tag
válasz PaksiPeter #16832 üzenetére
Volt születésnapi, ünnepi és kaparós kupon is, volt ami ki sem lett váltva.
De adnak vásárlás után is 25-50-100 nem tudom most épp hogy. A kupont külön aktiválod, nem kell más vásárlással összefüggnie.tegnap pl pont lidul app nélkül vásároltam mert "frissítés", igaz nem nagy összeg.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Házimozi haladó szinten
- SkyShowtime
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- További aktív témák...