Új hozzászólás Aktív témák

  • Mizsala

    csendes tag

    válasz net91 #16795 üzenetére

    Az új netbankban még nem utaltam, de a réginél mindig SEPA utalással indítottam a tranzakciót. Az utalás költségét hónapokon keresztül nem jól számolták el, több mint dupláját fizettem álltalában. Nyitottam rá hibajegyet, és vagy jóváírták az egész díjat elnézést kérve, vagy pedig a különbözetet. Mindig jött, hogy dolgoznak a hiba elhárításán.
    Az utóbbi időkben pedig megfogták az utalást, a közleménybe berakott a rendszer automatikusan egy *SEPA* megjegyzést, és valaki kézzel engedte tovább a megfelelő díjjal, így nem kellett hibajegyeket nyitnom minden hónapban.
    Kb 3 hónapja nem utaltam, szóval nem tudom azóta kijavították-e.

    A vásárlásra és az utalásra külön-külön van a keret!

Új hozzászólás Aktív témák