Új hozzászólás Aktív témák

  • vnorbi

    aktív tag

    válasz vnorbi #4476 üzenetére

    Hátha valakinek hasznos:

    Telefonos ügyintéző azt mondta a múlt héten, hogy valami hiba van, tudnak róla. Töröljem a regisztrációkat és az appokat a készülékekről, majd az új regisztrációkkal meg fog javulni a nem aktivált készülék problémája. Ez nem jött be, írtam nekik e-mailt is, ahonnan már használható tanács jött. Kellett egy tranzakciót indítani az új készülékről, azt jóváhagyni sms kóddal, ami után már a SmartBank regisztráció azonnal aktiválódott, és a második készülék is teljes körűen használhatóvá vált.

    A részletes válasz:

    Az OTPdirekt Internetes szolgáltatásban a bejelentkezéshez, vagy az abban történő tranzakció jóváhagyásához szükséges QR kódos engedélyezés élesítéséhez az alábbi feltételeknek kell teljesülnie:

    - a regisztráció napján a Smart Bank szolgáltatáson keresztül 5 db. jóváhagyást igénylő sikeres tranzakciót kell indítani (pl. átutalást, amely nem saját OTP-s bankszámlakörön belüli, és nem korábban elmentett űrlap alapján kerül rögzítésre).

    - a regisztrációt követő 24 óra múlva a Smart Bank szolgáltatáson keresztül 1 db. jóváhagyást igénylő sikeres tranzakciót kell indítani (pl. átutalást, amely nem saját OTP-s bankszámlakörön belüli, és nem - korábban elmentett űrlap alapján kerül rögzítésre).

    A fenti feltételek egyikének teljesítése esetén az OTPdirekt Internetes szolgáltatásba történő bejelentkezéshez, vagy az abban rögzített tranzakció jóváhagyásához szükséges QR kódos jóváhagyás így már sikeres lesz.

Új hozzászólás Aktív témák