Új hozzászólás Aktív témák

  • Rison77

    senior tag

    válasz Rison77 #8428 üzenetére

    Fuh hát, nem megy zökkenőmentesen ez a számla átállás. Valami glitch van a mátrixban. :DDD Ma bementem személyesen elmondtam, hogy letiltott az app, sehogy nem enged be. Nézi az ügyintéző, nála nincs tiltás... csináljunk új jelszót oké, beütöm a terminálon kiadja a blokkot, sikeres jelszómódosítás. Próbálunk belépni, semmi, le van tiltva, de ő nem lát tiltást... ő megpróbálta beütni a telefonon, a gépén, sehol nem ment. :DD Felhívja a központot 20 perc alatt kapcsolják is, mondja mi a hiba. Ők nem látnak letiltást, sőt jelszó módosítást le látnak. Csinált élő vonalban egyet, kijött a blokk a terminálból sikeres módosítás, központban lévő csajnál semmi visszajelzés.. Körbekérdezett a kollégáknál nekik megy a terminál , megy, átmentünk másik ügyintézőhöz ahol nem volt ügyfél, ott is ugyanez, módosítás itt megvolt, központba semmi visszajelzés.. Aláírattak egy nyilatkozatot velem, hogy ők a központban csinálnak egy jelszó resetet. Oké, ideiglenes jelszót adtak, próbáljuk semmi. Itt feladták, elnézést kértek, átküldték a technikai szerviznek az esetet, 24 órán belül értesítenek mire jutottak, mert ilyet még nem láttak. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák