- ASUS routerek
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Netflix
- Windows 10
- Aliexpress tapasztalatok
- YouTube
- Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
Az imént kaptam két sms-t, melyek szerint a bank 11.01-i dátummal(!) levonta a tranzakciós és az sms csomag díját. Nem tudom hogy átaludtam egy napot vagy az OTP lett időutazó...
Push üzenet nem jött róla, bár nálam(?) most épp az app is félgőzzel működik (pl. a kártyáimat és a számláimat nem látom).
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
tomp
félisten
válasz herdsman12 #8052 üzenetére
CC kávézókban tegnap óta döglöttek a terminálok...
Meg is látszott a forgalmukon. Ez azért gáz...
Erre lehet esetleg megoldás a QR kódos fizetés. Ha a terminálok meghalnak akkor sem kell keresni ATM-et...
Szerintem most ez a hálózat igen csak megnézi ezt az opciót is mint tartalék pay. -
canniball
nagyúr
válasz herdsman12 #8052 üzenetére
Nálam betölt az (új) alkalmazás, be is tudok lépni, csak épp a kártyákat és a számlákat nem látom. "Szeretem" amikor "fejlesztenek" valamit, ilyenkor borítékolható hogy lehal a rendszer...
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
kp78
addikt
Ha tegnap 18 körül utalt nekem vki (belföldi számlaszámról, viszont lehet, h céges ) az OTP-s lafo-s számlámra akkor az csak hétfőn fog megérkezni/látszani a smartbank app-ban?
-
dptrsk
addikt
Attól függ...
Az Azonnali Fizetés csak elektronikus csatornán, forint fizetési számláról forintban, eseti jelleggel, legfeljebb 10 millió forint összegig indítható.
Ha a megbízást értéknaposan(nem azonnal tejesülőre) adta meg, akkor nem AFR.
Ha kötegelt elszámolásban (pl. csoportos bérfizetés) lett feladva, akkor sem AFR.
Ha telefonon adta meg, akkor sem AFR.Az alapvetően nem kéne, hogy gondot okozzon, ha céges a számla.
-
MNBT
tag
Sziasztok,
Általában minden hónap végén megnézem, hogy milyen tranzakcióim voltak, de mivel javarészt Revolutot használok ezek nyilván csökkentek, de azért ránézek.
Ennek ellenére figyelmes lettem egy olyan tranzakcióra amire egyáltalán nem is emlékeztem.
Gyorsan csekkoltam az online rendeléseim hátha melléütöttem, hogy melyik kártyáról menjen ki a pénz. Ez a feltevés gyorsan megcáfolódott mert egyrészt Revoluttal fizettem, másrészről a tranzakció dátum idején nem vásároltam semmit külföldről.
Ami nagyon szemet szúrt hogy amikor állítólagosan fizettem a kártyával, akkor magyar idő szerint hajnali 4:30 volt. Ami méginkább büdös lett, hogy sem a cég nevét nem ismerem akinek küldve lett a pénz, illetve hogy 63 euró összegben nem vásároltam mostanában semmit. Vagy ha igen akkor mint említettem eurós fizetés miatt Revoluttal küldtem volna a pénzt.
Kérdésem az lenne, hogy ha én beballagok az OTP-hez és elmondom hogy ez történt és hogy ez a tranzakció gyanús és az időpont is amikor elment a pénz az is lehetetlen időben történt, ezzel tud valamit kezdeni az OTP? 63€ azért mégsem kevés pénz.
Annyi a szerencsém hogy pont most járt le a napokban a bankkártyám, úgyhogy továbbiakban visszaélni nem tudnának vele (mert elég valószínű ez történt) viszont ennek ellenére azért mégis jó lenne ha visszakaphatnám azt az összeget... -
emeritus
tag
Szerintem ezzel nem lesz gond a jóváírással, viszont az elvárható felelős magatartás az, hogy azonnal (pl. telefonon) jelzed a banknak a tapasztaltakat, hogy további visszaélés a kártyáddal, esetleg egyidejűleg megszerzett más kártyaadatokkal ne történhessen.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
height
aktív tag
Sziasztok!
Az előző hónapban számomra egy ismeretlen vont le egy összeget a számlámról, hogy tudnám ezt meg akadályozni, ill.felügyelni hogy ki és mikor vonhat le a számlámról ?
-
alakesh
tag
Ez attól is nagyban függ, hogy mit takar a "levonás". Kártyás vásárlás, vagy átutalás?
Ha előbbi akkor a kártya letiltása, illetve a költés ellenőrzése, hogy nem egy előfizetés lett e esetleg levonna. Ha az utóbbi, arra kéne hogy legyen racionális magyarázat. Előbbire megoldást jelenthet ha webkártyát használsz netes vásárlásoknál, illetve lassacskán kötelező lesz a vásárlás megerősítése is, az is egy védelmi vonal.
-
KicsiRegő
tag
Pont a te hsz-d felett volt a megoldás, és az előző eset is
Banknak azonnal szólni, kártyát letiltani, mert ha nem te voltál, visszakaphatod a pénzt.
Amúgy az utóbbi időben eléggé megszaporodtak ezek a dolgok, a folyószámlás topikban is pár napja volt több ember is, aki így járt[ Szerkesztve ]
-
emeritus
tag
A terhelést benyújtó szolgáltatóval is indokolt mielőbb egyeztetni, ha jogszerűen terhel, akkor hiába tiltod a kártyát a követelései (pl. havi előfizetési díj egy le nem mondott szolgáltatási szerződés alapján) továbbra is jogszerűek és követelhetők lesznek.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
őstag
Sziasztok!
Lehet tudni bármi az új SmartBank alkalmazásról? Nem úgy volt hogy nov. 1-el jön ki mindenkinek?
-
MNBT
tag
válasz emeritus #8064 üzenetére
Köszi, megtörtént ma személyesen a bejelentés. Eléggé megkérdőjelezem hogy a jövőben az OTP-nél akarok-e maradni ilyen ügyfélkezelés mellett.
Az ügyintéző eléggé inkorrekt volt és kvázi kérdőre vont, hogy biztosan valami havi előfizetéses szolgáltatást vettem igénybe aminek az első hónapja ingyenes volt és nem mondtam le. Tájékoztattam hogy 63€-s havidíj azért kicsit túlzás nem? Illetve megjegyeztem, hogy az eurós fizetéseket Revolutról intézem szóval ez már invalid feltételezés.
Felvette a jegyzőkönyvet, tájékoztatott hogy 30 nap míg kivizsgálják és ha tényleg visszaélés történt akkor visszakapom a pénzt, de azért a végén rámpirított, hogy miért most kell bejelenteni ha október 17-én történt?!
Felvilágosítottam, hogy mint láthatja nem sok tranzakció történik a kártyámon egy hónapban mert javarészt Revolutot használok, és tegnap vettem észre.
Inkorrektnek és embertelennek tartom az ilyesfajta magatartást. Nem is értem ilyen személy miért dolgozik ügyintézőként
Az meg a másik, hogy a kártyámat nem volt hajlandó aktiválni a "kedves" ügyintéző azzal az indokkal hogy ATM-nél oldjam meg magam, miközben ő nála is simán meg lehetett volna ezt oldani a terminál segítségével.
Ez csak azért bosszantó mert ATM-nél mikor aktiválni akartam a kártyámat akkor szépen azt írta ki a rendszer hogy "Sajnáljuk de a kártyáját bevontuk". Valami ilyesmi volt kiírva, szal összességében most bankkártya nélkül maradtam. A telefonos ügyfélszolgálatuk nem működik mert nem lehet menükbe belépni, viszont a sorszámot adó úriember korrekt volt és tájékoztatott, hogy a technikus kolléga aki üríti az ATM-et, vagy feltölti, és megnézi hogy milyen kártya van bent, Ő jelezni fogja a központnak, és kb 1,5 hét múlva küldenek postán egy új kártyát nekem.
Szóval jól megjártam[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
Szerintem:
Bejelentetted a visszaélést, és mivel a panaszolt kártya már lejárt, az ügyintéző a maradék kártyát tiltotta le, amit meg az ATM megtartott, hiszen le volt tiltva (már több perce). Szépen kijátszottak. Amúgy ez még mindig jobb, mint ha előbb aktiválod, az ügyintéző letiltja, de ez nem tudatosul benned, aztán majd amikor mondjuk boltban fizetnél, akkor derül ki, hogy le van tiltva a kártya.
Ha megint új kártyát kapsz, és emiatt plusz költséget akarnak rádverni, akkor panaszt kell tenni, mert az még a számlakivonaton is látszik, hogy a visszaélés a régi vagy az új kártya adataival történt, így az ügyintézőnek is látnia kellett volna, hogy nem azt a kártyát tiltja le, amelyikkel a panaszolt tranzakció történt.
-
MNBT
tag
SŐT!
Erről nem is tájékoztatott, hogy akkor a mostani kártyámat letiltja. Ugyanis le akarta tiltani, de mondtam neki hogy nem kell mert az a kártya már lejárt. Az már nem él az a kártya, mostmár újat kaptam amit viszont aktiválni szeretnék.
Ennek írásos nyoma sem volt a jegyzőkönyvben hogy akkor letiltja a meglévő kártyám -
vnorbi
aktív tag
Hát, ha nincs nyoma kártyatiltásnak a kapott papírok közt, akkor vagy rejtett része a folyamatnak, vagy esetleg összekeverted a kártyákat, és véletlenül azt dugtad az ATM-be, amelyik már lejárt.
Kellett valamit aláírópadon (tableten) aláírnod? Mert ha volt ilyen, arról nem kaptál papíron semmit, hanem a webes OTPdirekten tudod megnézni a dokumentumok közt.
-
emeritus
tag
Én megpanaszolnám az általad leírtakat: hasonló esetben magam is ezt teszem, ez a más (OTP) ügyfelek iránti felelős magatartás. Egy rövid e-mail megírása nem nagy teher, komoly szolgáltató pozitívan reagál, ha nem is tud kárpótolni, remélhetőleg hasznosítja a közölteket. A Revolutot nem említeném, az ügyfélbarát magatartás hiányára fókuszálnék. Fizetsz a szolgáltatásokért, a legkevesebb, hogy nem hagyod szó nélkül, ha kifogásod, sérelmed van.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
MNBT
tag
Nem kellett semmit sem aláírnom tableten, csak a visszaéléssel kapcsolatos jegyzőkönyvet.
Egyébként sikerült elérni a telefonos üf-et, és kiderült hogy már szept 30 óta valamiért letiltásra került az újonnan kapott kártyám.
Mivel a régi kártya okt 31ig volt érvényes, ezért direkt azt használtam, és az újhoz hozzá sem nyúltam. Jó mi? Alapból egy letiltott kártyát adtak nekem.
Nem igényeltem direkt újat hanem jeleztem hogy szükségem lenne arra a kártyára, szóval 15 munkanapon belül átvehetem.[ Szerkesztve ]
-
-
MNBT
tag
válasz emeritus #8087 üzenetére
A hölgy telefonba nem indokolta meg és Ő sem értette hogyan lehet tiltva. Azt feltételezte hogy én már próbáltam aktiválni és lehet rosszul csináltam és letiltotta a rendszer, pedig elmondtam neki, hogy direkt a régit megvártam hogy lejárjon, így az újhoz hozzá sem nyúltam.
-
scream
veterán
Hali!
Idáig jól ment, most nem tudok weben webkártyámmal fizetni, mert a jóváhagyás-ra rányomva a SmartBank-ba lépve a jóváhagyásnál a legördülő menüből nem választható ki a webkártyám, csak a sima fizikai kártya. Webkártya még tuti jó, nem járt le.
Több helyen is próbáltam fizetni most vele, mindenhol ez a szimptóma.
Mi lehet ez? Van-e rá fix?
Szerk:
Megnéztem gyorsan feleségem app-jánál, neki látja a sima és online kártyáját a tranzakciók jóváhagyása résznél, nálam csak a fizikai kártya látható ott.
[ Szerkesztve ]
-
Chesterfield
senior tag
Sziasztok!
Revolut egyenlegemet szeretném feltölteni, viszont most már kér telekódot is.
Eddig azt sem tudtam, hogy mi az, de utánaolvasva a számlaszámom utolsó 3 karaktere.Na ez viszont nem tetszik a revolutnak:
"Az ön esetében a telekód még az alapértelmezett kód, kérjük adjon meg helyette egy saját telekódot."Szóval ha jól értem, meg kéne változtatnom a számlaszám utolsó 3 számjegyéről valami másra.
Ezt otp direkten hol tudom megtenni vajon?köszönöm
-
Peter.70
őstag
válasz Chesterfield #8091 üzenetére
Bankszámla / Bankkártyák, hitelkártyák / Bankkártya adatok lekérdezése és módositása.
Jobb oldalon a módositások legördülő menüben -
scream
veterán
Úgy elvileg jó lesz, ha kiválasztod a főképernyőn aktívnak a hitelszámlát (amihez a hitelkártya van kapcsolva) és utána lépsz be a "Kártyás tranzakció jóváhagyása" oldalra.
Viszont figyelj, mert ha a push értesítésből nyíitod meg a SmartBankot, akkor automatikusan a folyószámládat rakja be aktívnak.
De továbbra sem értem, hogy akkor feleségemnél miért látszik ilyen workaround nélkül mind a kettő és választható, míg nálunk meg van, ami hiányzik?
-
félisten
Hali!
1. SimplePay fizetési felületén mostanság bekérnek bizonyos személyes adatot:
Név/Telószám (ezek megadása nem kötelező), az email, pontos lakcím viszont kötelező.
Szóval ez mi ez?2. OTPDirekt telószámon melyik menübe kellene eljutnom, hogy ellenőrizni tudjam, hogy be van-e állítva telószám a bankkarimhoz? Már nekifutottam párszor, de valahogy nem találom... (Nincs Smartbank vagy Internetbank)
3. Ha valamiért nem tudom ellenőrizni a 2. pontban leírtakat, akkor komolyan ebben a vírnyákos időszakban foglalhatok időpontot és mehetek be személyesen elintézni a dolgot, hogy jövőre is tudjak fizetni a bankarimmal?
[ Szerkesztve ]
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
dptrsk
addikt
válasz Fire/SOUL/CD #8097 üzenetére
1. Az elmúlt napokban volt 5-7 SimplePay-es online fizetésem, egyszer sem kért semmit csak a 3 kártyaadatot (SZÁM/NÉV/CVC).
Esetleg egy screenshot segítene legközelebb, hogy láthassuk még kitöltés előtt a felületet.
2. Kérj ügyintézőt a menüben és kérdezd meg tőle, esetleg chat az otp.hu oldalon?
3. Ha lenne netbankod nem kéne bemenni, szerintem ha be kell menned igényelj, sok személyes kört megspórolhatsz vele.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
1. SimplePay extra adatkérés - Telekom mobil feltöltés.
2. Ügyintézőt lehet, hogy nehezebb kapcsoltatni, de megpróbálom ill. a chat-t, thx!
3. Persze, de ebben az időszakban nem szívesen mennék személyesen...
[ Szerkesztve ]
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
viktorhu
veterán
válasz Fire/SOUL/CD #8099 üzenetére
Oda van írva, hogy számlázási cím. Úgy látszik, a telekom velük szedeti be a számlázási adatokat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Nők, nőügyek (18+)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kés topik
- Okos Otthon / Smart Home
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- ASUS routerek
- További aktív témák...
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 7900X3D 64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen