Új hozzászólás Aktív témák

  • Fire/SOUL/CD

    félisten

    válasz playwithjohn #9170 üzenetére

    Hali!

    1. Nincs telószám bankszámlához rendelve, nem intéztem még el, mert csak személyesen lehet, azt meg kihagynám még mindig.
    2. Nincs Intenetbank sem Smartbank szerződésem (sosem volt az OTP-nél)
    3. Küldtek egy ilyen mailt: Részlet az email-ből ( többi része nem fontos, általános dolgok)
    És ez igaz is, ITT MÁR valóban nem tudom az egyenlegemet sem lekérdezni neten...

    Az "öreg" agytekervényeimben megfordult egy lehetőség, hogy nem-e lehetne-e, esetleg, talán, netalántán, hogy ha belemegyek a "játékba", akkor így, kamerán/videóhíváson keresztül nem lehetne elintézni azt a nyamvadt teló 2 account dolgot is? :U
    (olvastam utána, de a honlapon a régi menetrend van, azaz időfoglalás mellett, személyesen, de arra gondolok, hogy talán nem frissítették még a honlapot az új -esetleges- elintézhető opciók listáját ezzel a videóhívás lehetőségen keresztül, és talán mégis egy kalap alatt elintézhető lenne, így, ebben a "4. lépéssel" együtt is a telószám hozzárendelése a bankszálához...)

    Szóval, ha van itt valaki bennfentes, annak a véleményét megköszönném. :R

    [ Szerkesztve ]

    Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)

Új hozzászólás Aktív témák