Új hozzászólás Aktív témák

  • Littoral

    aktív tag

    válasz emeritus #9529 üzenetére

    Igazság szerint, ha kínálnak egy szolgáltatást, vagy egy módszert, akkor csak azért nem térek rá egy másikra, mert az egyiket képtelenek technikailag biztosítani. Én a telefonos alkalmazással nem bíbelődök, elég feltételeznem a működését annak alapján, hogy az sms-eik 40%-a ~30 perc alatt érkezik meg. A telefonszámom 10+ éves, natív szolgáltatói szám, nem hordozott, 10+ éve ez van a rendszerükben. Kb. másfél évvel ezelőtt kezdődött ez az sms-késés.
    A lakáshitel miatt kénytelen voltam egy másik banknál is számlát nyitni, aminek szintén használom a netbankját. Annál működik az sms-validálás néhány másodpercen belül (eddig legalábbis minden esetben így volt). A lakáshitel nemsokára letelik, aztán ha addig úrrá lesz az OTP az sms-küldési kihíváson, akkor nincs min gondolkodni. Ha marad ez a kínlódtatás, akkor a megoldás adott lesz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák