Új hozzászólás Aktív témák
-
Littoral
aktív tag
Van most valami előre meg (nem) hirdetett fennakadás? Utalnék egy összeget, de nem jön róla sms-azonosító. Kiváló módszer, van az embernek ideje utalni végre, de arra már nincs, hogy X időt várjak egy nyomorult sms-re.
-
Littoral
aktív tag
Pancserek. _Ennyi_ időm nekem nincs egy-egy utalásra, másodszorra megjött két azonosító is egyszerre, de a másodszori kezdeményezéskor azért figyelmeztettek, hogy már indítottam egy ilyen adatokkal rendelkező utalást, amihez ők már elküldték az azonosítót, nézzek utána. Nem küldték el, mekkora ....fejek.
Ja, az sms-ek sorrendje ez volt: 2. utalás azonosítója, 1. utalás azonosítója (az érvényességi időből látható). Bizonyára elküldték, igen. -
Littoral
aktív tag
válasz janaman01 #6302 üzenetére
Nekem is ezt az OTP saját maga változtatta meg, az addigi azonosítóm elé került egy nulla. Csütörtökön még működött a netbank a régivel, szombaton, amikor intézem az utalásokat, már nem. Csakhogy ezt semmilyen módon nem kommunikálták, és mivel azt hittem, valami központi hiba van, kb. négy-öt napig nem fértem hozzá a számlámhoz, ebben a hitben. Végül bementem egy bankfiókba, ahol könnyed hangnemben közölte velem egy ügyintéző, hogy "ó, igen, az elé került egy nulla!" - és még örült is neki. Az ilyen húzások (és információ-hiány) miatt alakul ki az emberekben a vélemény az OTP-ről.
[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
30M
SIM-kártya "klónozásos" eset[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
Emberek, a takarékszámla hol jelenik meg a netbankos menüben? Ma nyitottam egyet, de nem találom egyelőre. Ki akartam alakítani a mozdulatsort ahhoz, hogy hol kell ránézni, de csak az első utalásról szóló bejegyzést találom a számlatörténetben.
-
Littoral
aktív tag
kp78
Ryder1Köszönöm a válaszokat. Bejelöltem, beállítottam, de egyelőre még nem jelent meg a listán, ez a "megbízását az OTP Bank befogadta és feldolgozta" szöveg jelent meg, gondolom, később majd történik valami. Amikor aktiváltam a webkártyát, az rögtön és automatikusan megjelent, arra számítottam, hogy ezzel is így lesz.
-
Littoral
aktív tag
A mai, ún. "rohanó" világban a belépési sms-küldés sebességén sokat kellene hozniuk, ez így kb. az 1997-98-as évek technikai szintje.
Én: kerül egy fél órám, hogy utaljak ezt-azt. Leülök az asztali gép elé azzal a céllal, hogy belépek a netbankba. Várom az sms-t, várom. Továbbra is várom. Annyit be szoktam vállalni várakozás közben, ha van időm, hogy újraindítom a telefont öt perc után, hátha. De nem. Várok, várok, majd hagyom a fenébe az egészet. Majd ~40 perc elteltével, amikor már egy másik városban vagyok, útközben, megjön az sms. Ha számszerűsíteni kellene, öt kísérletből kétszer így járok.
Ez nem egy működőképes netbank ismérve. Ha sok az ügyfelük és nem tudják ellátni őket, fejlesszenek, vagy mondjanak fel szerződéseket.[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
válasz emeritus #9529 üzenetére
Igazság szerint, ha kínálnak egy szolgáltatást, vagy egy módszert, akkor csak azért nem térek rá egy másikra, mert az egyiket képtelenek technikailag biztosítani. Én a telefonos alkalmazással nem bíbelődök, elég feltételeznem a működését annak alapján, hogy az sms-eik 40%-a ~30 perc alatt érkezik meg. A telefonszámom 10+ éves, natív szolgáltatói szám, nem hordozott, 10+ éve ez van a rendszerükben. Kb. másfél évvel ezelőtt kezdődött ez az sms-késés.
A lakáshitel miatt kénytelen voltam egy másik banknál is számlát nyitni, aminek szintén használom a netbankját. Annál működik az sms-validálás néhány másodpercen belül (eddig legalábbis minden esetben így volt). A lakáshitel nemsokára letelik, aztán ha addig úrrá lesz az OTP az sms-küldési kihíváson, akkor nincs min gondolkodni. Ha marad ez a kínlódtatás, akkor a megoldás adott lesz.[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
Valahogy mindig meg tudnak lepni. Az új internetbanki felületre szerettem volna regisztrálni, később kiderült, hogy meg is tettem, de mégsem. Az egyik kötelező lépésként mindenféle adatok és nyilatkozatok ellenőrzése és elfogadása volt a "feladat", ahol lakcímemként egy közel húsz éve nem aktuális címem van feltüntetve. Tulajdonképpen már vissza sem találnék arra a helyre, annyira elavult az adat, de a lényeg, hogy az OTP emlékszik rá. A téves lakcímadat miatt nem fogadtam el a dokumentumot, de innen továbbmenni így nem lehetett. Visszalépéskor azt közölte a rendszer, hogy ugyanezekkel az adatokkal nem tudok újra regisztrálni (eszemben nem volt). OK, akkor megpróbáltam belépni, de az volt az üzenet, hogy a regisztráció státusza miatt nem lehetséges belépni. WTF?
Azért az megvan mindenkinek, hogy bármiféle otp-fióki ügyintézéskor rögtön az adategyeztetéssel indítanak, mindent csekkolnak és rögzítenek, anélkül nem szól hozzád a banki ügyintéző. Ez nálam a ~20 év során n+1 alkalommal (azaz mindig) megtörtént, most mégis egy értelmezhetetlen adat szerepel egy ezredik dokumentumon.
Megoldásra onnan számítok, hogy elküldtem nekik a probléma leírását a rendszerükön keresztül (értsd: a fenti rendszerükön keresztül).
És akkor itt eszembe jut a _másik_ bank, ahol szükségképpen vagyok: ugyanazzal a regisztrációval, mint ami a régi felülethez köt, be tudtam jelentkezni az új felületükre, onnantól az működik. Mindenféle szarakodás nélkül (és a megfelelő adatokkal). -
-
Littoral
aktív tag
Eddig ennyi eredmény van a másik számla hozzáadásával:
(~) Nem sikerült a számla hozzáadása, vagy a <másikbank> nem engedélyezte a hozzáférést. -
Littoral
aktív tag
Ez a kiváló online felület ma reggelre másnál sem működik (se az új, se a régi)?
"A webhely nem érhető el.
A kapcsolat alaphelyzetbe állt. (...)
Ellenőrizze az internetkapcsolatot.
Ellenőrizze a kábeleket, majd indítsa újra a routert, modemet vagy más hálózati eszközt, amelyet használ."Közben a másik bank másik online felületébe már beléptem, intézném az ügyeimet. Ugyanaz az internetkapcsolat, ugyanazok a kábelek, eszközök.
Kösz' ótépé.[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
Ez az üzenet: Jelenleg az új internet- és mobilbank szolgáltatásokra történő regisztráció, valamint az átutalási funkciók nem elérhetőek. A hiba elhárításán nagy erőkkel dolgozunk.
Nos, az első mondat egyszerűen hazugság. Belépni sem lehet, addig nem tud eljutni az ember, hogy rájöjjön az átutalási funkciók hibájára.
Ebből gondolom, hogy a második mondat is hazugság. -
Littoral
aktív tag
válasz razorka777 #10740 üzenetére
Én "csak" átutalásokat nem tudok menedzselni, amiket ilyenkor várnak. Mindig akkor nem működik, amikor használnám. És ezt generálja ez a beteg működés: arra gondolva, hogy úgysem fog működni, már tegnap megkíséreltem az utalást. Hát tegnap sem működött már.
Kialakítja a reflexet: otp = nem működik.
Én át fogom migrálni a dolgaimat a _mindegymelyik_ bankba, ami mindig működött akkor, amikor az otp nem, de kellett volna nagyon.
Még mindig nem működik. A bankautomatáik működnek? Mert kiveszem a lét, elviszem a másik bankhoz és befizetem a kasszába, maximum ez lesz.
Most megszületett egy nagyon erős elhatározás bennem ezzel a szarral kapcsolatban. -
Littoral
aktív tag
Az igazság kedvéért jegyezzük azért meg: a netes felület ma működik...
-
Littoral
aktív tag
Másnál működik ez a nyomoronc (=internetes felület)?
Nagy nehezen enged belépni, és minden narancssárga: ez-se-működik, az-se-működik (különféle funkciókat sorol fel a belépő oldalon, ami _éppen_ nem megy).
Tényleg így van: csak akkor nem működik, amikor az ember használná.
Volt valami kommüniké, hogy karbantartás lesz, vagy ilyesmi?[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
válasz trebrona #11500 üzenetére
Nekem azt írta, ugyanezzel a piros x-el, hogy "Ez a tranzakció nem létezik." Most már vadászni kell azt az időszakot, amikor működik egyáltalán. A múlt héten szombaton délelőtt parkolási díjat nem tudtam fizetni e szar miatt. És igen, amikor használnám, csak akkor nem működik. Tisztára, mint a bankjuk netes felülete. Kezdetben kedveltem nagyon, de úgy látszik, kifogytak az erőforrásokból.
Mi van ezen túl olyan alkalmazás, amivel le lehet cserélni ezt a ...-t?
-
Littoral
aktív tag
Kezd elegem lenni már ebből az ótépés bagázsból amúgy. Hol ez, hol az nem működik, ebben megvan a rendszeresség.
-
Littoral
aktív tag
Gratulálok, nyomorult bank, ez ma a kiváló Simple:
A webhely nem érhető el
A(z) acssv.otpbank.hu túl hosszú ideje nem válaszol. -
Littoral
aktív tag
Nektek működik most ez a kiváló netbankos felület? Jelen pillanatban a valid belépési adatokkal nem enged belépni, majd közli, hogy letiltott 24 órára, mert sokszor próbáltam megtenni. Kezd már teljesen elegem lenni belőle.
Később: viszont új jelszót minden további nélkül lehetséges volt csinálni, amivel simán beengedett. Azaz: hiába tiltanak 24 órára, ha megszerzem a telefont (telefon forgalmát), amire az sms-eket kapom, simán ura vagyok a fióknak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Dell Precision 7730 Mobil munkaállomás, 17,3" FULL HD, i7-8850H CPU, 32GB DDR4, 512 GB SSD,P3200 6GB
- Pitaka MagEZ iPad Pro 12,9 (2022/2021) tok és MagEz Charging Ipad Pro állvány eladó.
- HP ProBook 640 G2, 14" HD Kijelző, I5-6300U CPU, 8GB RAM, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest