Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #64638144

    törölt tag

    válasz fery02 #16846 üzenetére

    Én ezt neked nem tudom megmondani sajnos, viszont a bankfiókban szerintem meg tudják mondani. Illetve hát ahogyan Yogibear szokta írni, a hirdetményben megtalálható minden.
    És igazat kell adni neki. Mert ott tételesen minden le van írva. Le van írva mi mennyibe kerül, és azok közül mindent le kell mondani, amit nem használunk. Amit nem lehet lemondani, azokat pedig nem szabad használni és ezek soksok ezret lehet megtakarítani.
    És félre ne érts, nem azt írom, hogy hüe az aki bankot akar váltani, sőt az egy okos ember aki bakot vált. Én a váltási indok miatt írtam amit írtam. Hiszen az OTP az csak élelmes és kihasználja, hogy az emberek nem nézik meg miért fizetnek, mégis igénybeveszik a szolgáltatást, holott semmi szükségük rá.

  • yogibear

    addikt

    válasz fery02 #16846 üzenetére

    [link]

    7) Az OTPdirekt szerződés, illetve bármely szolgáltatás lemondása esetén a havidíj időarányosan, a felmondás hónapjában igénybevett napok alapján kerül felszámításra.

    Mivel az új netbank/mobilbank szolgáltatáshoz külön "Digitális Szolgáltatási szerződést" kell kötni, így esélyes, hogy a régi OTPdirekt simán lemondható... mivel eleve mindkettő belépése is a weboldalon külön van és ezekhez két külön szerződés tartozik... akinek eddig nem volt OTPdirekt szerződése az is köthet az új netbankra új "Digitális Szolgáltatási szerződést"...
    A két szolgáltatás egymás mellett fut jelenleg még, és előbb, vagy utóbb a direktet meg is fogják szüntetni, ahogy már pedzegették, tehát ez alapján is simán lemondható a direkt...
    De amit PaksiPeti is írt már, célszerű biztosra menni egy bankfiókban, személyesen...

    „Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”

Új hozzászólás Aktív témák