Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
1. SimplePay extra adatkérés - Telekom mobil feltöltés.
2. Ügyintézőt lehet, hogy nehezebb kapcsoltatni, de megpróbálom ill. a chat-t, thx!
3. Persze, de ebben az időszakban nem szívesen mennék személyesen...
[ Szerkesztve ]
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
Alcsi69
senior tag
Szerintem is az jó lehet, amennyiben tényleg csak a kártyához férnek hozzá. Megnéztem egy másik fiókból: kártyát lehet csak megadni, tehát gondolom a számlához valóban nem férnek hozzá.
Közben pedig még jobban megcsavarodott a történet: azon a Google Cloud oldalon, ahol meg kell adni a kártyát azt írják, hogy amennyiben lejár a próbaidőszak, nem fogja elkezdeni automatikusan levonni csak ha upgradeltem a fiókomat. Mivel végtelen+1% hogy nem upgradeltem, így nem értem hogy mit vontak le.
-
Jhonny06
veterán
Eddig én is azt hittem, hogy nem, de az sms gomb egyből a felületen van, kb. azonnal megnyomom és jön is az sms. Az alkalmazás ezzel szemben egy csomó ideig tölt, 20x kér ujjlenyomatot, valamint a qr kód beolvasása után is tölt egy csomót.
Ez a havi 10 darab mondjuk iszonyat kevés, ha pl. az online kártyás tranzakciónál kiküldött kódot is beleszámolja.
-
Rage47
veterán
Köszi. Áh ezt akartam elkerülni, hogy üzletszabályzatokat turkáljak Miért nincs egyértelműen leírva, hogy ennyi és ennyi lesz a költsége, ha át akarok váltani egy bizonyos összeget mint egy Transferwise-nál stb. Úgy emlékszem, hogy régen az OTP jó kis összeget legombolt rólam, mikor váltottam online, ezért vagyok óvatos.
-
kovsol
titán
Nekem eddig smartbankban jött az értesítő, hogy hagyjam jóvá az online vásárlást.
Ma nem jön az értesitő, hanem azonnal kapok egy sms -t, hogy sikertelen kártyás vásárlás.
Se a paypal se közvetlen a kártyával fizetés se megy.
De az sms és telekód cuccot se kéri be.[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
pube111
senior tag
Aha, tényleg. Szóval az egyik lehetőség az sms+telekód, a másik a smartbank.
De akkor sem igaz az írás, mert nem ugrik fel semmi. Nekem kell belépni a bizonyos smartbank menübe.
Na most, ha valaki nem netezeik rendszeresen a témában, annak kellemetlen lehet mire megtalálja."
A legkényelmesebb megoldás, ha az OTP SmartBank mobiltelefonos alkalmazást használják . Így a vásárláskor a bankkártya-adatok szokásos megadása után egy felugró értesítést kapnak a mobiltelefonjukra, amire rákattintva belépnek az alkalmazásba, majd az alkalmazáson belül egy jóváhagyással – például valamelyik biometrikus azonosítójuk megadásával – engedélyezhetik a vásárlást."[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
Smart csomag árazásával nem is lenne olyan nagy gond. A bankkártyát én 2400 forintnak látom a honlapon a 2. évtől.
Számomra az nem világos, hogyha én a Net számlámról utalnék pénzt erre az új számlára, az mennyibe kerülne. A hirdetményben több mindent látok, nem teljesen egyértelmű számomra a dolog.
A másik számlacsomag, amelyről az utalás menne az új számlára szintén egy Smart csomag. Ebben az esetben jól látom, hogy az utalás díja 0,3% lenne?
Eddig úgy gondoltam, hogy bankon belül olcsóbb maradni, mostmár nem tudom mi lenne a legjobb megoldás.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Keem1
addikt
Nekem is az az érzésem, hogy úgy álltak hozzá, hogy "ejj, ráérünk arra még" Aztán december 30-án van kapkodás, hogy "hübm+ Józsi, hát holnaputántól már működnie kell".
Amúgy a kezdeti nehézségek ellenére, lekopogom (kopp-kopp) most két tranzakcióm is flottul ment. Meg is lepődtem, hogy a Smartbank már dobta fel a push üzenetet, hogy jóváhagyásra váró tranzakcióm van.
Nálam fenn van a régi és az új app is. Csak a régivel megy ez, vagy az újjal is?
-
Keem1
addikt
Simán lehet, de ezt nekem honnan kéne tudnom? Én az ügyfél vagyok, akinél kb 10 fizetésből kb 3 sikertelen volt.
Engem az hol vigasztal, hogy már elhalasztották, lehet nem is a banknál van, satöbbi.
Frusztrál hogy nem tudok fizetni, holott azelőtt ezzel semmi gond nem volt.
Ja, és az is fura, hogy Revolut 10/10. Ott még egyik webshop/szolgáltató/kajafutár nem problámázott és az egyenlegfeltöltés (ami szintén kártyás vásárlás) is 10/10.Próbálnám én megérteni, de nem megy.
-
tonyrulez
őstag
-
Jhonny06
veterán
Mármint 12.-e és 12.-e között? Az stimmel, mert ugye tegnap levonásra került az az összeg, amit 12.-ig terheltek rá a számlára, tehát most nullán van. Vagy akkor meg kell várni a 12.-ét ezek után, hogy újra használni lehessen? De amúgy nagyon messze volt a teljes hitelkerettől, kb. 50%-a volt az előző periódusban a keretnek, vagy még annyi se. Számomra ez totál katyvasz.
Nem volt rátöltve pénz.
[ Szerkesztve ]
-
-
őstag
Én ezért ugyan be nem fogok menni egy bankfiókba - majd megoldják. Vagy ismét írok panaszt (ezt tanácsolta egy másik ügyintéző), csak már nagyon unom. Szüleimnek be van állítva, hogy automatikusan átvezessék hónap végén a számlájukról, ami összeget a hitelkártyával vásároltak. Kb. az elköltött összeg tizedét utalta át automatikusan a rendszer múlt hónap végén, úgyhogy most várják, hogy mi lesz.
(#9173) GabN73: [link]
[ Szerkesztve ]
“Mankind invented the atomic bomb, but no mouse would ever construct a mousetrap.” Albert Einstein
-
DeathAdder
veterán
Hú köszi szépen
Jól értem, hogy OTP-sként jobban járok, ha idegen ATM-ből veszem ki a pénzt, mintha a sajátjukból tenném?
Röstellem, de nem igazán értem az itt leírtakat, a 15-ös lapon látható 1 117 Ft + 0,6%, és a 10-es lapon látható fix 1 286 Ft közül melyik illet engem?
Nem mintha számítana, csak érdekel
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
Hiába adna ki az automata 800 ezret, ha a kártya napi ATM limitje nem emelhető 300 ezer forint fölé. Ezzel is számolni kell, több napig tart a művelet, és a minimum díjat minden felvételre ki kell fizetni.
@DeathAdder: Egy-két oldallal előtte írják, hogy az adott ár melyik dátum előtt vagy után kötött szerződéshez tartozó kártyákra érvényes.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
Tomika86
senior tag
A legelsőt azt egyedileg indítottam, itt fel is jött a smartbankban, elfogadta és fizettem. Utána állítottam be a rendszeres fizetést. Aztán most március 10.én jött az email a sikertelen fizetésről és figyelmeztetésről hogy következőnél jó legyen.
Aznap megnéztem, nem volt semmi jóváhagyható tranzakció.Második még nem volt, be kéne állítanom, de nem tudom mit.
Köszi -
milkabrams
őstag
A kedves alvállalkozó csak a fizu egy kisebb részét utálja, a többi boríték, így ez nem akkora gond 3 hónap alatt ki is fizetem.
Nem váltok, mert közben csinálok egy esti suli és megengedik, hogy bejárjak ill. résztvegyek online órákon.Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Silicon Power UD90 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 5000-4800 MBs - Eladó!
- Ej-ha Lenovo Thinkpad X1 Carbon Profi Laptop 14" -50% i7-8565U 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- Dell vostro 15 3000 FULL HD
- PowerColor RX 5700 XT 8GB GDDR6 Red Dragon Eladó! 55.000.-
- Crucial X9 Pro 2TB Portable SSD USB 3.2 - Új, Bontatlan - Read-Write 1050-1050 MBs - Eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen