- YouTube
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Aliexpress tapasztalatok
- Synology NAS
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- SkyShowtime
Új hozzászólás Aktív témák
-
vnorbi
aktív tag
válasz Visormail #5483 üzenetére
A boltok valószínűleg azonosak mindenkinek, de a kedvezmény mértéke változó lehet a korábbi vásárlási szokások függvényében (amit ugye figyelnek).
Ha jól emlékszem, amikor a Tesco még köztük volt, akkor tök változó volt, hogy kinek mekkora költésre mekkora kedvezményt adtak (nem százalékos volt, hanem adott vásárlás fölött fix összeg). Talán az új vásárlók nagyobb kedvezményt kaptak, azok meg havonta egyre kisebbet, akik már régebben benne voltak a programban, mint ahogy most a ClubCarddal is csinálják (egyre nagyobb vásárlásokat várnak el az extra visszatérítés pontokhoz).
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
Ha nem tudod azonosítani a költést, akkor minél előbb jelezni kell a banknak (lehetőleg még a lekönyvelés előtt). Ők tudnak részletesebb adatokat mondani, és ha még úgy sem ismersz rá, akkor elvileg meg tudják fogni. Ha visszaéltek a kártyád adataival, akkor számíts rá, hogy kártyacsere lesz, és 1-2 hétig kártya nélkül maradsz.
-
vnorbi
aktív tag
Tudtommal az ilyen zárolás valamilyen kártyás tranzakcióhoz tartozik (elő-authorizációs vásárlás), amikor pedig a bank saját magának vesz le valamit tőled, az nem itt látszik, hanem rögtön a számlatörténetben.
Már csak azért is valószínűtlen, hogy ez valami banki díj lenne, mert több éves időszak van benne megjelölve. Ilyet a bank nem csinál, nem fosztja meg magát az évenkénti díjemelés lehetőségétől.
-
vnorbi
aktív tag
válasz _Petya_ #5494 üzenetére
Az én értelmezésem szerint 50 darab SMS van ingyen. A maradék 24 ára pedig a 624 forint. Mondjuk nem jön ki a matek, mert ez 26 forintos üzenetdíjat jelent, de ilyen nincs a díjszabásban (mobil szolgáltatótól függően 24, 27, 29 és 37 forintos díjak vannak).
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
válasz _Petya_ #5496 üzenetére
A 3DSecure-t nem tudom. Próbáltam kideríteni, de egyelőre nem találtam hirdetményt erről. Hogy érzed, ebben a 74 SMS-ben már azok is benne vannak? Én augusztus elején aktiváltam ezt a szolgáltatást, azóta még nem volt hónapzárás, de már volt 2 SMS kódos vásárlásom, úgyhogy legkésőbb szeptemberben kiderül (a számlacsomagomba nem tartozik ingyenes SMS, meg nem is kapok semmi másról, úgyhogy ha lesz terhelés, akkor azok a 3DSecure-hoz tartoznak majd).
Szerk:
@Oliverda: Köszi! Le van ez írva hirdetményben, vagy tapasztalatból mondod az ingyenességet?
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
válasz _Petya_ #5499 üzenetére
Az új Mobil alkalmazásban volt push értesítés (külön havi díjért persze), és vannak az itthoni OTP-nél is korlátlan SMS csomagok (pl a Smart csomagban 315 forintért havonta korlátlan SMS-t lehet fogadni).
Az új Mobil alkalmazást másfél év éles tesztelés után kukázták teljes egészében. Legalábbis kívülről ez látszik, de van aki szerint viszont tovább dolgoznak rajta. Úgyhogy push üzenet egy darabig még valószínűleg nem lesz.
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
Az adott kártya hirdetményében van a díj (külön betéti kártyára, külön hitelkártyára, és még biztos van más típus is).
A virtuális vásárlási limit első beállítása díjmentes, utána módosításonként 23 forint. A külföldi használat korlátozásának módosítása minden alkalommal 23 forint.
-
-
vnorbi
aktív tag
Be van állítva az új kártyánál az internetes fizetéshez a telefonszámod? Lehet, hogy ezt hiányolja, csak nem sikerül ezt jelezni.
Amúgy ez az OTP-s oldal csak kinézetében a régi, folyamatosan fejlesztik, szokott is emiatt hiba lenni néha.
Elég rég fizettem elmű számlát, de úgy rémlik, hogy egyedül náluk tapasztaltam azt, hogy nincs automatikus visszairányítás fizetés után, hanem maradsz a fizetési oldalon a tranzakció adataival, és neked kell kattintani, hogy visszatérj az elműhöz. Lehet, hogy ők egyedi módon használják az OTP-t, és ezért van csak velük hiba.
-
vnorbi
aktív tag
Az OTPdirektben a bankkártya beállításai közt van, ott ahol a limitek is. Lehet, hogy ez csak a teljes funkcionalitású nézetben jön elő böngészőben, de tabletről is kell látszania (SmartBankban is látszik, biztos be lehet állítani ott is). Ha beállítod, akkor arra figyelj, hogy élő telefonszám legyen, mert oda küldik az sms kódot netes fizetésekkor.
A fizetés elején felugró tájékoztató abkak ettől függetlenül nem fog eltűnni.
Mivel azt írod, a Telenornál tudtál fizetni vele, a kártya aktiválva van, szóval
ez elvileg rendben, mert aktiválatlan kártya is okozhatna hibát.
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
Nekem úgy tűnik, hogy a kereskedő (ELMŰ) oldalán van valami elrontva. Én legalábbis erről az üzenetről azt hallottam, hogy akkor jelenik meg, amikor egy adott kereskedőnél olyan kártyával akarsz fizetni, amit nem fogadhat el. Tipikus eset, ha SZÉP kártyával akar valaki fizetni egy nem SZÉP kártya elfogadóhelyen.
Szóval szerintem vagy az ELMŰ-nél lett túl szigorú a szabályozás, vagy a te új kártyád gyártásakor rontott el valamit a bank, és amiatt nem felel meg most az üzletági követelménynek. Mivel már végig tudott menni a folyamat, lehet, hogy az OTP-nél tudnak pontosabb infót adni, ha beazonosítanak, és megmondod, mikor volt a sikertelen tranzakció.
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
Az E-Gépkocsinyeremény betét vásárlásának díja a folyószámlára érvényes bankon belüli, de nem saját számlák közötti forintátutalás díjával egyezik, de ez téged nem érint, mert ebből nem lehet készpénzt csinálni, csak a folyószámlára visszavezetni.
Ez alapján a gyakorlat alapján a normál Gépkocsinyeremény betétre is el tudom képzelni, hogy a készpénzben történő betétvásárlásra is felszámítanak valami díjat, hogy aztán majd ingyen tudják visszaadni a betét összegét. Viszont nem találtam erre díjszabást, úgyhogy akár ingyen is lehet. Járulékos költség lehet viszont, hogy ha a pénz most bankban van, akkor onnan ki kell venni, és ameddig csak áll a pénz a Gépkocsinyeremény betétben, addig megeszi az infláció (mondjuk a folyószámlán is ez van).
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
Ősz 09.01-11.30
Tél 12.01-02.29
Tavasz 03.01-05.31
Nyár 06.01-08.31 -
vnorbi
aktív tag
válasz KicsiRegő #5669 üzenetére
Nagyon nem mentem bele, de a 205 forint a Junior Extra csomag havi díja. Elsőre az látszik, hogy ezzel ingyen lennének az automatikus egyenlegközlő SMS-ek, de ha ilyet amúgy sem kapsz, akkor lehet, hogy fölösleges az Extra csomag. Be kell menni fiókba, és lemondani.
Esetleg meg lehet próbálni egy reklamációt is, mert ha fizettették veled az Extra díját, miközben meg nem állították be hozzá az SMS-t, akkor lehet, hogy ezt a hibát elismerik, és visszaadják a levont díjakat. Ehhez esetleg meg lehetne nézni a szerződést is még előre, mert ha azért nincs SMS, mert idő közben számot váltottál, akkor nem kell reklamálni, hanem csak rendberakatni a csomagot, és tanulópénznek könyvelni ezt a pár ezer forintot.
A tanulság pedig az, hogy ha minden hónapban átfutod a számlakivonatod, akkor azonnal észreveheted, ha megjelenik valami indokolatlan lehúzás, és a kezükre tudsz csapni.
-
vnorbi
aktív tag
válasz KicsiRegő #5678 üzenetére
Azt is megtaláltad az OTPdirekt szerződéseden, hogy tényleg Junior Extra szolgáltatásod van? Mert ez eddig részemről csak tipp, mert az véletlenül pont annyiba kerül, mint amit írsz. Most kicsit jobban utánaolvasva, az kerül 205 forintba, hogy heti két alkalommal SMS-t küldenek az egyenlegről. Ha ezt nem tették meg, akkor lehet panaszt tenni, de ha esetleg megkérdezik, hogy miért csak most szólsz, az lehet, hogy kínos lesz
Ha meg már elengedted, akkor csak simán váltani kell Junior Lightra, az ingyenes, és pont elég lesz neked. Az Extra csak annyival több a Lighttól, hogy küldik az egyenlegértesítőket, amiket eddig sem használtál ki, úgyhogy nem fog hiányozni, hogyha most már úgy nem kapod meg őket, hogy nem is fizetsz értük.
-
vnorbi
aktív tag
válasz KicsiRegő #5680 üzenetére
Elvileg az OTPdirekt szerződés az egy másik szerződés, vagy legalábbis valamennyire elkülönül a Junior számlaszerződéstől. Ha nem találod, akkor még az is lehet, hogy az csak elektronikusan létezik, és az OTPdirektbe belépve a dokumentumok között tudod kikeresni. Az elég valószínű, hogy ha meg is lesz, nem írnak majd rajta semmilyen összeget, de azt elvileg igen, hogy milyen szolgáltatások aktívak (internet, telefon, sms..., meg hogy Junior Light/Extra).
Bár ha olyan papírt találtál, amin a számod rajta van, meg, hogy nem kérsz SMS értesítést, akkor lehet, hogy az lesz az. De akkor meg fura, hogy nem írnak több részletet.
-
vnorbi
aktív tag
"A bankkártya ellenőrzése során rendszerhiba lépett fel" most nálam is megjelent. A használt kártya most szeptember végéig érvényes OTP-s MasterCard, és szintén az OTP kártyaelfogadó oldala dobta ezt a hibát. Nem kezdtem újra, rákattintottam ugyanott a Tovább vagy Rendben gombra, mint amire először is, és másodjára már nem volt hiba, hanem küldött tovább az SMS kódos oldalra, kódot kértem, megkaptam, beírtam, és sikeres lett a fizetés tranzakció.
-
vnorbi
aktív tag
válasz enginev3.0 #5720 üzenetére
Ha nem vagy már junior, akkor a legvalószínűbb, hogy ezek vonatkoznak a kártyádra:
OTP-s ATM: 104 Ft + 1,49%
Idegen ATM: 1.045 Ft + 0,6%
OTP fiók: 211 Ft + 1,49%Ezek a tételek mérsékelhetőek, ha a számlacsomagod ad kedvezményes ATM használatot. A számlacsomagod neve ott van a havi számlakivonatokon. Ha nem kapsz számlakivonatot postán, akkor az OTPdirektbe belépve a "Számlakivonatok, szerződések, egyéb dokumentumok" menüben találod meg a webes felületen (SmartBankban nem).
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
Nem elég az appot törölni, a regisztrációt kell törölni az OTP-nél.
Beállítások -> SmartBank regisztráció karbantartás
Itt Kiválasztás pipa, aztán Törlés.
Viszont szerintem meg lehet trükközni, hogy megmaradjon a QR kód, és SMS-t is kaphatsz. A bejelentkezésnél például lehet azt választani, hogy Belépés azonosítóval és számlaszámmal. Itt gépelni kell a belépési adatokat, és a végén megint QR kódos jóváhagyás van, de a kód alatt van arra link, hogy inkább SMS-t kérsz. Lehet, hogy ez a tranzakciók jóváhagyásakor is így van.
-
vnorbi
aktív tag
Ma reggel jött egy ilyen üzenet az OTPdirekten:
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy a tegnapi napon (2019.09.17) az Ön befektetési – és kiegészítő befektetési szolgáltatásaihoz kapcsolódó Utólagos tájékoztatás költségekről és kapcsolódó díjakról (ex-post riport) című riport előállt és lekérdezhető az OTPdirekt internetes felületén
- Kezdőoldal,
- Számlakivonatok,
- Szerződések egyéb dokumentumok,
- Egyéb dokumentumok - "Utólagos költségkimutatás (ex-post riport)” néven.
A riportról további hasznos információk elérhetőek a https://www.otpbank.hu/static/portal/sw/file/Ex_post_hasznalati_utmutato_20190328.pdf linken.Üdvözlettel,
OTP Bank Nyrt.Mi ez? Más kapott már ilyet? Ahol a szöveg szerint keresnem kellene, ott nincs ilyen dokumentum. Rákérdeztem belső üzenetben is náluk, de gondolom, eltart egy ideig míg ott válaszol valaki.
-
vnorbi
aktív tag
Köszi az ötletet, ennek nyomán megtaláltam.
Egy ideje van egy központi dokumentum tárhely, amit az üzenetben is írnak. A Kezdőlapról érhető el, és Számlakivonatok, szerződések, egyéb dokumentumok a menüpont neve. Gondolom, a szándék az lenne, hogy ide be van csatornázva minden, és egy helyen meg lehet találni számlakivonattól kezdve a lakástakarék dokumentumokon át az értékpapírokig minden dokumentumot. Plusz még itt vannak az fiókban aláírópadon aláírt elektronikus szerződések is.
Viszont ez nem működik jól, volt olyan, hogy még a rendes számlakivonatot sem sikerült erre a felületre betölteniük, amit megcsináltattam velük, de most is van olyan, hogy egyes értékpapíros bizonylatokat nem töltenek be ide, másokat meg igen. Ezzel még válaszra sem méltattak.
Így most öt helyről tudok, ahol előfordulhatnak dokumentumok, és engem érint:
1. Kezdőlap -> Számlakivonatok, szerződések, egyéb dokumentumok
2. Kezdőlap -> Számlakivonatok (ez az, amit a számla mellé néha nyomógombként odaraknak, de nincs mindig ott)
3. Kezdőlap -> OTP Pénztárak, OTP Lakástakarék, OTP SZÉP kártya -> Lakástakarék -> Számlatörténet -> Számlakivonatok, levelezés
4. Értékpapír -> Információk -> Bizonylatok (na ez tiszta káosz, nincsen ám olyan, hogy minden dokumentumot egyszerre mutat, hanem szűrni kell, és 77 fél kombináció van, meg van négy számlám, ami már 308 lekérdezést jelentene, ha mindent meg akarnék nézni, és itt is leszartak, amikor jeleztem, hogy a bonyolultságtól függetlenül egyébként a szűrés sem működik jól)
5. Értékpapír -> Információk -> Számlakivonat, igazolásNa itt, az utolsó oldal alján van lehetőség az ex-post riport letöltésére.
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
válasz rasotamas #5779 üzenetére
Ez bizony ilyen. Ha nyilatkoztál róla, akkor havi 150 ezret vehetsz fel ingyen legfeljebb két részletben.
Ha ebből nem jössz ki, akkor pl Revolut. A havi fordulónapok közt 75 ezer forint felvehető ingyen akárhány részletben. Ha jó meghívóval regisztrálsz, akkor kapsz 3000 forint belépési bónuszt, és ingyen küldik a kártyát, amire az OTP-s kártyádról netes vásárlás tranzakcióval töltesz pénzt ingyen. Ha szimpatikus, akkor itt a fórumon azért előbb olvasd el a Revolut topicban az összefoglalót, aztán kérj meghívót ott egy hozzászólásban (kapsz majd egy csomót, mert a meghívó is kap pénzt a meghívottak után).
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
válasz rasotamas #5788 üzenetére
A lekötött betét kamata évi 0,01%, de csak mert erre kötelezve vannak a bankok, ha rajtuk múlna, rég negatív kamat lenne. Nagyon akciósan sok milliós lekötésnél adnak akár 0,05%-ot is.
A bankbetét, mint megtakarítási forma, évek óta halott. Helyette a bankok is az állampapírt tolják 3-5%-os éves kamattal, mert jó jutalékot kapnak érte az államtól, meg az ügyfél is fizeti a számlavezetési díjat.
-
vnorbi
aktív tag
válasz bigdady #5790 üzenetére
Így hirtelen nem találok rá forrást, de valahol olvastam, hogy az itthon működő bankoknak a lakossági forint betétekre (akár lekötött, akár látra szóló) minimum 0,01% kamatot kell fizetni. Lehet, hogy rosszul tudom, de ebben a szegmensben nem hallottam még olyanról, hogy alá mentek volna.
-
vnorbi
aktív tag
Reggel még működött a kártyaszám alapján az egyenleglekérdezés, most viszont nem megy. Megnéztem OTPdirektben is, onnan eltűnt a betéti kártyám, csak a hitelkártya maradt a listában. Ez a betéti kártya új, egy hónapja kaptam, mert lejárt az előző. Eddig működött, volt vele online vásárlás, a héten pénzt is vettem fel ezt használva.
Látott már valaki ilyet?
Szerk:
Újra működik az egyenleglekérdezés, és a direktben is újra megjelent a betéti kártya. Pedig pont kezdtem tervezni, hogy hogyan tudom megoldani a készpénzfelvételt fintech kártyákkal
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
válasz Iván_93 #5840 üzenetére
Attól függően, hogy mennyire ügyes az ügyintéző, a számlanyitás bele kellene férjen 30 percbe (ebben nincs benne a sorban várakozás). A kártya kiküldése kb 1-2 hét. Át lehet venni a fiókban is, de annak van díja (400 forint körül), a postai kézbesítés meg ingyenes. (Hitelkártyánál fordítva van, a postai kézbesítésnek van díja, és a fióki átvétel az ingyenes).
-
vnorbi
aktív tag
válasz BUZZLGHTYR #5859 üzenetére
Ilyen esetben deviza vételi árfolyamon vált, ami mindig 1%-kal van vizsgált időpontban érvényes középárfolyamuk alatt.
Részletesebben az üzletszabályzat 16. oldalán (62, a) b)).
-
-
vnorbi
aktív tag
válasz batai15 #5869 üzenetére
Nem tudom, hogy az ilyen hitelkeretet hogyan tartja nyilván a bank, de ha nem a SmartBankban nézed a Számlatörténetet, hanem böngészőben, akkor ott az is látszik, hogy az adott tranzakció után mi lett az új egyenleged. Így át tudod számolni az egyenlegváltozásokat, és talán kibukik, ha valahol két tranzakció között indokolatlanul változott az egyenleged, és ha találsz ilyet, arra rákérdezhetsz a banknál.
-
vnorbi
aktív tag
válasz samfishR #5880 üzenetére
Az utánajárás miatt ez valószínűleg szintén költséges, de van olyan opció is, hogy a devizaszámlához kérsz euró alapú betéti kártyát (ez jó drága, 25-30 euró körüli éves díj), arról feltöltöd az eurót, majd visszaadod a kártyát, amire várhatóan kapsz vissza pénzt is a tört év miatt a kártyadíjból.
Egyébként szerintem az összeg nagysága és gyakorisága a döntő. Ha egyszeri pár száz euróról van szó, akkor a forintra váltás lesz a legolcsóbb. Közepes összeg esetén néhány havonta a SEPA utalás nyer. Sűrű, nagy összegnél pedig a devizás kártya lesz a legkifizetődőbb.
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
válasz madagaszkar #5898 üzenetére
Utoljára másfél éve adtam be kézzel írott panaszt. Fél évig leveleztünk utána, és azóta sem csinálták meg, amit kértem (a hibát kijavították egy év után, de hogy rávegyem őket az addig hibásan kiadott igazolások javítására, az reménytelen).
Valószínű, hogy a te problémád értékesebb, mert ha nem költöd a pénzed, akkor nem kapnak jutalékot, úgyhogy biztos komolyabban veszik, de az még ilyen esetben is teljesen normális, ha csak egy hónap múlva kapsz választ.
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
válasz gzbotii #5978 üzenetére
Az ügyintézőktől bármi kitelik. Nem OTP, meg nem is ez az azonosítási mizéria, de nemrég az egyik helyen újranyomtatták a szerződésemet, ami már vagy 4 éve esedékes lett volna valami változás miatt, de hiába jártam be hozzájuk folyamatosan néhány havonta, senkinek nem jutott ez eszébe mostanáig.
Szóval ha nem oldódik meg, egy telefont megér. Meg ha nem is ez az ok, de hátha megmondják, hogy mi.
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
válasz gzbotii #5981 üzenetére
Tudtommal annak is tiltva kellene lenni, ha ez lenne a háttérben.
Ha úgy tapasztalod, hogy egyébként működik, akkor muszáj lesz megkérdezni a bankot az otpdirekt számlaköröd állapotáról, mert egyedi hibának tűnik, vagy legalábbis nem érint mindenkit, nálam is gond nélkül belép a smartbank.
-
vnorbi
aktív tag
válasz gzbotii #5996 üzenetére
December 27-e péntek, amit ledolgozunk egy korábbi szombaton, úgyhogy 23-án bezár a bank, aztán 30-án nyit. A fiókkeresőben legörgetve a naptárhoz látszik is, hogy 24-től a hét végéig szürke a december (mondjuk a szombati munkanapok is).
-
vnorbi
aktív tag
válasz Victoryus #6002 üzenetére
Lehet módosítan/törölni a megbízást, de ezért a hirdetmény szerinti plusz díjat levonják.
Nekem volt olyan vételi megbízásom, ami 20 nap után teljesült csak (és így elég jó árfolyamot fogtam ki). Ilyen szerencsejátékot nem játszok már, csak napi érvényességű megbízást adok. Ha nem teljesül, akkor törlődik magától, és így nem vonnak le érte díjat (a nem teljesült megbízás adása és lejárat miatti törlése is ingyen volt).
-
vnorbi
aktív tag
A júliustól érvényes OTPdirekt üzletszabályzatban már sikerült minden nyomát eltüntetni az új verziónak (OTP Bank mobilalkalmazás volt a neve egyébként). Az első androidos dolgozói pilot február óta nem kapott frissítést, a mostani kommentek szerint már egyáltalán nem is működik.
Szóval kifelé az látszik, hogy elkaszálták, de az is lehet, hogy más irányt vettek, és egyszer csak lesz belőle valami. Mondjuk gyanús, hogy miután már készen volt (kiadták tesztelésre nagyobb csoportnak), egy év alatt sem lett belőle semmi.
-
vnorbi
aktív tag
válasz pethYeti #6060 üzenetére
Elég változó, hogy milyen kártyának mi a cserekártyája, de ha Smart (régi nevén Simple) számlacsomagod van, és az ahhoz tartozó OTP Simple Mastercard Online kártyád jár most le, ahelyett Mastercard Online Smart kártyát fognak adni, és a számlacsomag speciális rendelkezései miatt nincs is mód ettől eltérni még külön kérésre sem.
A sima Mastercard Online kártyákat cserélik Visa Online-ra, de szeretik ezt időnként átvariálni, érdemes megnézni az éppen aktuális hirdetményt naprakész infókért kártyacsere idején.
-
vnorbi
aktív tag
válasz pethYeti #6065 üzenetére
Elvileg nem kell vele csinálnod semmit, nekem is Smart csomagom van, most szeptemberben járt le az előző kártya, és az új is Mastercard lett (az a típus, amit te is látsz az appban). Csak a design változott, az eddigi Simple/Smart kékeszöld kinézet helyett a standard OTP-s Mastercard designnal készült.
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
válasz Jhonny06 #6091 üzenetére
Ahol beállítottad a 3D Secure-hoz a telefonszámod, ott lehet napi virtuális limitet és földrajzi korlátozást is beállítani. Ha alacsony a limit, vagy le van tiltva a külföldi használat, az lehet egy ok.
De ha nincs szerencséd, akkor lehet, hogy adathalász oldalra keveredtél, ami a kártyád adatait csalta ki éppen, és akármit csinálsz, nem fogsz tudni ott fizetni.
-
vnorbi
aktív tag
A fejlécben írnak egy kevés magyarázatot az értelmezéshez:
"A díjtételek legalacsonyabb és legmagasabb mértéke az alábbi formában kerül feltüntetésre: ("minimum érték"/"maximum érték")."
A konkrét kérdésre a válasz az, hogy a díj 0,4%, de minimum 152 forint. Az 1 milliós utalás bankon kívülre 4000 forintba kerülne alkalmanként.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Elfelejtettem a film címét
- EAFC 24
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- nVidia tulajok OFF topikja
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Kupon kunyeráló
- YouTube
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen