- Aliexpress tapasztalatok
- Router gondok
- Programozás topic
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Windows 11
- YouTube
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
Új hozzászólás Aktív témák
-
vnorbi
aktív tag
-
vnorbi
aktív tag
válasz Peter.70 #7387 üzenetére
A Betéti kártya hirdetmények közt a Forint alapú kártyákra vonatkozó dokumentumban van erről szó.
Eszerint a kártyák többségére a 300 ezres plafon az érvényes, meg van néhány (drágább) kártya, amire 500 ezerig fel lehet vinni. Nekem sima MasterCard Online-om van (Smarthoz talán nem is lehet mást kérni), amin most 300 ezer van beállítva, és nem próbáltam magasabb értéket beírni.
-
vnorbi
aktív tag
válasz alakesh #7390 üzenetére
Csak Standard van, vagy az Online mellé kértél egy Standardot is? Az én olvasatomban második kártyaként lehet Standardot kérni (ha ez megéri), de az Online-t nem lehet visszaadni. Bár nem minden van úgy az OTP-nél, mint ahogy a szabályzatokban írják, úgyhogy lehet elintézhető a Standard egyedüli főkártyának.
Ha egy másik csomagról váltottál Smartra, és onnan maradt a kártya, akkor nem tudom, mi van.
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
válasz vodrosjozsi #7421 üzenetére
Ez az összeg helyes amúgy? Csak mert a Smart csomagnál az alap kártya éves díja ennek 35 év felett is csak kb a fele, de pont pár napja beszéltünk itt róla, hogy kibulizható az Online kártya helyett a Standard, aminek már 8 ezer fölött van az éves díja, úgyhogy ilyennel összejöhet az ekkora levonás.
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
Összeesküvés elmélet, és csak az elmúlt hetek hibáira lehet ráhúzni, de mi van, ha szándékosan züllesztik a mobilos NFC-s fizetést, hogy a másik csatornára tereljék az embereket, ahol nem kell osztozniuk a kártyatársasággal a hasznon?.
-
vnorbi
aktív tag
Valamit kell kezdeni ezzel, az biztos, mert ha feláras lesz, meg kényelmi díjas, mint szokott az OTP-nél, akkor senki nem fogja használni. Viszont a számlacsomagokat szerintem elég kiegészíteni új funkcióval, ami az ilyen fajta fizetést (utalást) ingyenessé teszi. Ott van például a Díjnetes számlafizetés, amit lehet utalással is fizetni az OTPdirekt felületen, és ha minden igaz, ez mindenkinek ingyenes számlacsomagtól függetlenül (erről nem is a számlacsomagok kondíciós listája rendelkezik, hanem az OTPdirekté).
-
vnorbi
aktív tag
válasz #04441088 #7450 üzenetére
Ezt nézted?
https://internetbank.otpbank.hu/
Nem vontak vissza semmilyen dokumentumot, úgyhogy elvileg mától éles, lehet regisztrálni, és az oldal közepe felé van link az új app-hoz is. Mondjuk a Play még most is bétának mondja...
Arról is volt szó itt a múlt héten, hogy most megint valami tesztidőszak lesz, és ha így van, akkor nem feltétlenül fog működni mindenkinek.
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
válasz vodrosjozsi #7478 üzenetére
[link]
ha az androidos appra gondoltál -
vnorbi
aktív tag
Ugyan másik fórumon írták, de azzal ez már a második eset rövid időn belül, amikor idős embert vesznek rá előnytelen értékpapír-vásárlásra az OTP-nél. Odaát az ügyintéző a fiókban személyesen beszélte rá drága befektetési jegyekre az illetőt, ami még akkor is rossz döntés lett volna, ha nincs a koronavírus, és mivel pont előtte ugrasztották bele, azonnal zuhant az árfolyam, és várhatóan évek, mire nullán lesz.
Ez a 36 ezer forint nagyon érdekes. Én csak a pénzügy tervezésről tudok, amiért még fiókban is 10 ezer forint alatti összeget kérnek (de a bevezetése óta akciósan díjmentes), telefon pedig ilyet nem is végeznek.
Ha sikerül valamit kideríteni, vagy visszacsinálni, arról szívesen olvasnék. Eddig nekem annyi a tanulság, hogy el kell beszélgetnem erről anyámmal, mert ugyan őt még nem mondanám idősnek, de fel kell erre készülnie, hogy telefonon ilyenről ne beszéljen senkivel...
-
vnorbi
aktív tag
válasz luciferk #7515 üzenetére
Nekem nincs tapasztalatom más bankkal, de valószínűleg másutt is lehet ilyen, mert tavaly óta törvényi kötelezettségük van rá, hogy évente legalább egyszer elmagyarázzák tételesen, hogy mire mennyit szedtek be. Ha nem nyomozod ki addig, januárban várhatsz egy díjkimutatás nevű levelet, amiben benne lesz részletesen, hogy mire mennyi ment el, bár abból nem fog kiderülni, hogy konkrétan júliusban ez mi volt, csak havi átlagolás lesz, meg éves összesítés.
-
vnorbi
aktív tag
Tudja valaki, hogy az OTP Egészségpénztár app új verziójában a "Bejelentkezek" gomb mellett most megjelent QR gomb mire való? A SmartBank-ban is pont így van a nyitólapon az elrendezés, és ott a QR a mobilaláírást intézi, de ennél az appnál nem jövök rá, hogy mi lehet a célja.
-
vnorbi
aktív tag
válasz namenlos #7546 üzenetére
Megtaláltam, akkor írja ki az app amit küldtél, ha friss telepítés után rányomunk a QR gombra. Ha az előző verzióra csak ráfrissítés volt, akkor nincs semmi infó, csak bekapcsolja a kamerát, és várja, hogy beolvasd a kódot.
Akkor előbb-utóbb biztos megújul a Portál is, és lesz rajta QR kód.
Köszi a segítséget!
-
vnorbi
aktív tag
Ha nem kapsz itt választ, akkor telefonon érdeklődhetsz a banknál, ha ér annyit a dolog (régen a gold kártyákhoz volt ingyenesen hívható elsőbbségi telefonszám, de ahogy nézem, ezt szép csendben megszüntették mostanra, úgyhogy marad a fizetős várakoztatós központi OTPdirekt szám).
De szerintem ki is lehet számolni, hogy járt-e az extra visszatérítés. Előző havi számlakivonaton ott kell lenni az előjegyzett visszatérítésnek, OTPdirekten látod az azóta könyvelt tranzakciókat és a mostani állapot szerinti előjegyzett visszatérítést (talán egy nappal a vásárlás könyvelése után már frissül az előjegyzett visszatérítés is).
(Ez gondolom, nem segítség, de az online belföldi jegyvásárlás 4112-es MCC-vel megy).
-
vnorbi
aktív tag
válasz kw3v865 #7730 üzenetére
Nincs büntető díj arra, ha a hitelkeret fölé megy az egyenleged, viszont nem is férsz majd hozzá. Ezt elvileg elkülönítve tartják nyilván túlfizetési egyenlegként, és majd hónapról hónapra vezetik át a hitelszámla egyenlegére (ebből törlesztődik az aktuális havi tartozásod). Azért írom, hogy "elvileg", mert ilyen kereskedő általi visszafizetésem nem volt, csak olyan, amikor a bank adott vissza pénzt vagy én utaltam be többet a számlára. Ezeknél úgy volt, ahogy írtam, és szerintem egyformán kellene kezelődnie, bárhogy is áll elő a túlfizetés.
Az erre az összegre járó vásárlási visszatérítésre nem leszel jogosult. Ha a szerződéset idén február 3 után kötötted, akkor a már jóváírt visszatérítést is visszavehetik (régebbi szerződéseknél utólagos visszavételről nem írnak, csak arról, hogy az ilyen módon visszafizetett vásárlás összege nem számít bele a hitelkártya visszatérítési alapjába).
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
Az én fejemben is megfordult, hogy nem feltétlenül a leginkább passzoló topicban tetted fel a kérdést, de végül is OTP-nél lehet venni MÁP+-t, meg néha szóba jönnek itt megtakarítással kapcsolatos témák, amiknek gyakran a MÁP+ a vége, úgyhogy szerintem ez itt még elfér.
(És mellesleg nem veszik el a kérdés odaát a szokásos Teslás kommenttengerben ).
-
vnorbi
aktív tag
válasz emeritus #7781 üzenetére
Ezt a pénztári befizetést érdemes egyeztetni előbb a címzettel, hogy a bankja nem von-e le belőle. Üzleti/vállalkozói számláknál fordul elő ilyen néhány helyen, de az OTP-nél van egy lakossági számlacsomag is (az Alap számlacsomag), amire nem ingyenes a pénztári befizetés.
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
Elvileg ez nem utalás lenne, hanem befizetés a számlára az idegen bank egy fiókjában, ahogy a többiek is írták (már ha ez opció, mert ha vidéken élsz, és utazni kell miatta, akkor nem feltétlenül éri meg).
Ez a te oldalon szinte biztos, hogy ingyenes, de ritkán előfordul, hogy pont olyan számlára fizetnél be, amin van valami büntető tétel a készpénz befizetésére. Ilyenkor te úgy vagy vele, hogy odaadtad a pontos összeget, de a címzettnél meg kevesebb jelenik meg. Elvileg nem kellene, hogy érdekeljen, hogy van-e ilyen levonás nála, de szerintem egy kérdést megér előzetesen, mint utána vitatkozni, hogy ha volt ilyen tétel, akkor azt kinek kellene állnia.
A csak számláról számlára utalás, amit említettél, lehet, hogy összeghatárhoz kötött, de ha a saját bankod fiókjába mész be a készpénzzel, és idegen banknál vezetett számlára utalnál, akkor az valóban csak úgy működik, hogy előbb befizeted a saját számládra, és onnan elutalják. Meg az is jelenthet ilyen utat, ha az idegen bank fiókjában nincs készpénzkezelés. Régen az AXA bank volt teljesen készpénzmentes bank itthon, most pedig a K&H építi le sorban a fiókjaiban a készpénzkezelést.
-
-
vnorbi
aktív tag
Megnéztem, ha az előző elszámolási időszakból maradt tartozásod, akkor annak erejéig jóvá kellene íródnia számlán a törlesztésnek most is. Csak az e feletti összeget teszik félre. Mindenesetre ha az egyenlegen nem is látod, a számlatörténetben ott kellene lenni, ha érkezett utalás a számlára.
-
vnorbi
aktív tag
válasz venom8888 #7835 üzenetére
Ha fél az adóhivataltól, akkor ne hozd ilyen helyzetbe. Nekem is voltak családon belüli pénzmozgatásos ötleteim, de örülök, hogy az első aggály felmerülésekor inkább lefújtam, és mindent a saját nevemben intéztem.
Ha ez most ilyen fontos, akkor inkább utald be a TransferWise számládra a pénzed (ha még nincs GBP számlád náluk, akkor nyisd meg), váltsd át forintra, amikor jónak érzed az árfolyamot, aztán ráérsz tesztelni az OTP-be utalást. Ekkora összeggel nincs tapasztalatom, előfordulhat, hogy megkérdezik a pénz forrását, de ez akkor is benne van, ha közvetlen utalást indítasz pihentetés nélkül.
Ha esetleg ez még segít, az OTP-s egyenleglekérdezéshez nem kell jelszó, ha tartozik a számlához bankkártya. Az Egyenleglekérdezés oldalon a kártya utolsó 10 számjegyével és a számlaszám utolsó 3 számjegyével megnézhető az egyenleg (a számlatörténet viszont nem, úgyhogy tudni kell, mi volt korábban, és mire számítasz). Bár ha tudod, hogy nem jött meg a pénz, akkor az egyenleg sem segítene, de akkor szerintem a rendes OTPdirektes belépésből sem fogsz több infót kinyerni.
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
válasz kw3v865 #7900 üzenetére
A tájékoztató szerint az 5732, 5734, 5021, 5712, 5719, 5722 és 5045 MCC kódokkal rögzített vásárlások esnek ebbe a kategóriába. Meg lehet kérdezni a boltot, hogy ezek valamelyikével működnek-e, de esélyes, hogy a kérdést sem fogják érteni.
Ha van ismerősöd, aki olyan banknál van, ahol ezeket a kódokat feltüntetik a számlakivonaton (például K&H), megkérdezheted, hogy vásárolt-e mostanában az adott boltban, és ha igen, akkor milyen kód szerepel nála a kivonaton. OTP-nél talán az működik, hogy először vásárolsz, aztán felhívod az ügyfélszolgálatot, és ők elvileg meg tudják mondani, hogy milyen kóddal ment a tranzakció.
-
vnorbi
aktív tag
A telekód alapesetben a számlaszám utolsó három számjegye. Az egyenleglekérdezés oldalon ki tudod próbálni, hogy működik-e.
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
válasz pube111 #7952 üzenetére
Inkább a Takarékszámla lesz a jó. Arra utalhat más is (a Smart Takarékszámlánál van csak megkötés saját utalásra, a normál Takarékszámla nem ilyen szigorú). Lehet belőle több is, nekem például öt volt, amikor még Alap számlacsomagom volt. Akkoriban még fizettek betéti kamatot, és néhány napra/hétre volt értelme ide rakni kevés pénzt is, és mivel havi egy kiutalás volt róla ingyen, annyi számlát nyitottam, hogy ne fogyjak ki a díjmentes utalásokból.
Nyittatsz egy új Takarékszámlát, elnevezed, hogy lásd, melyiket mire használod, és az új számlaszámát adod meg azoknak, akiktől utalást vársz.
-
vnorbi
aktív tag
válasz pube111 #7954 üzenetére
Az üzletszabályzat szerint telefonon el lehet indítani, ha van telefonos ügyintézésre jogosultság az OTPdirekt szerződésben, de ugyanúgy papíros aláírás lesz a vége, mint fiókban, csak így tovább tart a postázás, meg az egymásra várás miatt.
Meglepő módon az OTPdirekt internetes felületén is lehetne ilyen számlát nyitni, ez is benne van az üzletszabályzatban, csak annyi a bökkenő, hogy ez a funkció még nem készült el. De ha egyszer megcsinálják, akkor ez elvileg gyorsabb lesz, mint a fiókban történő számlanyitás.
-
vnorbi
aktív tag
Nekem ma jött e-mail a részletekről. Ha te nem kaptál, itt nézz szét:
-
vnorbi
aktív tag
válasz KubanitoS #8022 üzenetére
Én a mai frissítéskor vettem észre, de már az előző verzióban is ott volt az Utalások menü alatt a "Kártyás tranzakció jóváhagyása" menüpont a SmartBankban. Ha rendes belépés helyett a Demót választod, még meg is lehet nézni, hogy hogyan fog kinézni. Novemberben kiderül, hogy az ígért felugró értesítés is működik-e, vagy kézzel kell ide elnavigálni.
-
vnorbi
aktív tag
Szerintem:
Bejelentetted a visszaélést, és mivel a panaszolt kártya már lejárt, az ügyintéző a maradék kártyát tiltotta le, amit meg az ATM megtartott, hiszen le volt tiltva (már több perce). Szépen kijátszottak. Amúgy ez még mindig jobb, mint ha előbb aktiválod, az ügyintéző letiltja, de ez nem tudatosul benned, aztán majd amikor mondjuk boltban fizetnél, akkor derül ki, hogy le van tiltva a kártya.
Ha megint új kártyát kapsz, és emiatt plusz költséget akarnak rádverni, akkor panaszt kell tenni, mert az még a számlakivonaton is látszik, hogy a visszaélés a régi vagy az új kártya adataival történt, így az ügyintézőnek is látnia kellett volna, hogy nem azt a kártyát tiltja le, amelyikkel a panaszolt tranzakció történt.
-
vnorbi
aktív tag
Hát, ha nincs nyoma kártyatiltásnak a kapott papírok közt, akkor vagy rejtett része a folyamatnak, vagy esetleg összekeverted a kártyákat, és véletlenül azt dugtad az ATM-be, amelyik már lejárt.
Kellett valamit aláírópadon (tableten) aláírnod? Mert ha volt ilyen, arról nem kaptál papíron semmit, hanem a webes OTPdirekten tudod megnézni a dokumentumok közt.
-
vnorbi
aktív tag
válasz luciferk #8181 üzenetére
Alul három gomb van a telefonomon. Az első az adott appban lépked vissza előző képernyőre, a végén pedig teljesen kilép. A második gomb a futó appot háttérbe küldi (az appon belül ilyenkor nincs visszalépkedés), a telefon fő képernyője jön elő. Ilyenkor ha minden jól megy, a háttérbe rakott app futása nem szakad meg, és el lehet indítani másik appot. A harmadik gomb felhozza, hogy milyen appok futnak, itt lehet visszatérni a korábban háttérbe rakott apphoz.
-
vnorbi
aktív tag
válasz herdsman12 #8262 üzenetére
Úgy látszik, az OTP-nél az írástudók nem értenek a bank dolgaihoz, akik meg értenek, azok nem tudnak írni, egymással meg nem beszélhetnek. Szerintem olyan dolgokat kérdezek, amire lehetne általános tájékoztatást adni, de mostanában engem is folyton lepattintanak e-mailben és OTPdirekt üzenetben is azzal, hogy menjek be fiókba, vagy hívjam fel őket.
-
vnorbi
aktív tag
Az OTPdirektért is havidíjat kérnek (116 Ft vagy 159 Ft), csak néhány számlacsomagnál elengedik.
A SmartBank az OTPdirekthez tartozik, amíg lesz OTPdirekt, addig a SmartBank használatának nem lesz külön díja (remélhetőleg ).
Amikor a Digitális Szolgáltatásokba sikerül mindent áthozni, ami az OTPdirektben elérhető, akkor az OTPdirektet megszüntetik, nem lesz OTPdirekt weblap és nem lesz használható a SmartBank alkalmazás többé. Helyettük lesz az OTP Internetbank és az OTP Bank Mobilalkalmazás.
Jelenleg azt írja az OTP, hogy 2021-ben még párhuzamos rendszerek lesznek (OTPdirekt és OTP Digitális Szolgáltatások), és 2022-ben tervezik az OTPdirekt leépítést (a gyakran ismételt kérdések közt írják), úgyhogy legalább bő egy éve van még a mostani rendszernek, addig meg lehet figyelni, hogy a Digitális Szolgáltatások árazása hogyan alakul (szerintem minimum egy évvel meghosszabbítják az akciós ingyenességet, a végén meg az OTPdirekthez hasonlóan számlacsomagtól függően hangolják majd, hogy mennyi az annyi).
Írtad korábban, hogy az online vásárlások SMS kódos jóváhagyatásához próbálkoztok majd a telekód beállításával. Ez nem lesz elég, volt itt pár napja szó róla, hogy ehhez az OTPdirektből törölni kell a SmartBank regisztrációkat is. Jelenleg úgy működik a rendszerük, hogy ha van SmartBankhoz készülék regisztrálva, akkor ezen a módon kell jóváhagyni a vásárlást. Szóval ha az SMS kódok a fontosak, akkor az jelenleg kilövi a SmartBank használhatóságát, mert amint belépsz egy telefonról a SmartBank alkalmazással, átállítódik, hogy az online vásárlást arról kell jóváhagyni, és úgy is marad, amíg a regisztrációt nem törlöd.
-
vnorbi
aktív tag
válasz G@bi90MR #8397 üzenetére
Utoljára egy éve használtam, úgyhogy nem vagyok naprakész a hibákkal, de ilyet én nem tapasztaltam. Mondjuk az is igaz, hogy csak Firefoxból használtam. Ha esetleg használsz adblockert a böngészőben, akkor az otp-t, otpdirektet vedd ki alóla a biztonság kedvéért.
Talán hétfőn volt Xetra hiba, ha aznap nem ment valami, akkor az lehetett attól.
Ha a limit áras vételi megbízás Teljesíthető, nap végén pedig Lejárt, az elvileg azt jelenti, hogy egész nap az általad megadott érték fölött mozgott az árfolyam, nem volt senki, aki annyiért (vagy az alatt) akart volna eladni, mint amennyiért te vettél volna. Ha úgy érzed, hogy az árfolyamot jól lőtted be, de mégsem teljesült a megbízás, akkor legközelebb érdemes lesz a tőzsdén nap közben nézni a részvény ajánlati könyvét, hogy meglátod-e benne a sajátodat (ha szerencséd van, nem mosódik össze a többivel, el tudod kapni a darabszám és árfolyam alapján). Ha nem jelenik meg a könyvben, akkor lehet, hogy az OTP-nek nem sikerült kiküldenie a megbízást.
Használati útmutatóról nem tudok.
-
vnorbi
aktív tag
válasz F.E.K.. #8422 üzenetére
Majd januártól nem lehet. Volt itt több halasztás, és most ott tartunk, hogy aki megcsinálta a beállítást, amikor kellett, annak már él a szigorítás, aki meg nem foglalkozott vele (vagy direkt nem állította be), az ugyanúgy használhatta a kártyáját online fizetésre megerősítés nélkül, mint régen. Ha nem jön megint halasztás, akkor januártól ezek a kártyák már tényleg nem lesznek alkalmasak online fizetésre. Esetleg csak akkor, ha a kártyaelfogadó az EU-n kívül van, de ebben nem vagyok biztos.
-
vnorbi
aktív tag
A hazaiak közül szerintem mind elérhető (az Xtend nem), a külföldieknél meg ha valami kevésbé népszerűt nézel ki, és nem találod meg az OTP-nél, akkor lehet kérni a felvételét (van rá online űrlap, egy napon belül meg szokták oldani).
Az OTP nem olcsó, de cserébe kicsit magasabb az ügyfélélmény, mint egy-egy olcsóbb versenytársnál. Kérdezd meg a megtakarításos topicban, hogy mit ajánlanak mások.
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
Megnéztem OTP-s Mastercard hitelkártyával egy Nemzeti Mobilfizetési Zrt-s egyenlegfeltöltést (OTP Simple kártyaelfogadó). A Smartbankba megérkezett a jóváhagyáskérés, jóváhagytam, a weblap ezt érzékelte, és megkezdte a visszairányítást. A Simple visszaigazoló oldaláig jutott, aztán onnan tovább már nem. Nem jött meg az e-mail a vásárlásról (ezt a Simple küldené), a pénz még ott van a kártyámon, az egyenlegfeltöltés nem sikerült.
A múlt hónapban ez még működött.
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
Köszi! Rápróbáltam én is, most a Simple felületéről sikerült a visszairányítás a nemzetimobilfizetes.hu-ra, ami szép nagy piros betűkkel kiírta, hogy "A szolgáltató nem válaszol"
Ettől függetlenül a feltöltés sikerült, a kártyámról levette a pénzt, a mobilfizetés egyenlegemen megjelent az összeg, és ott a "Bankkártyás tranzakciók" menüben a részleteknél már sikeresnek írja a fizetést (ugyanitt megtaláltam a délelőtti próbát, arra "Visszautasított fizetés"-t ír, úgyhogy talán ez már így marad, és nem fogják a reggeli jóváhagyott fizetést egy váratlan időpontban lekönyvelni).
-
vnorbi
aktív tag
El fog sikkadni az online vásárlásos hiba miatt, de az értékpapír alrendszerükben is van most probléma.
A TBÉSZ15 lejárások miatt tegnap automatikusan létrejöttek a TBÉSZ20 számlák annál, aki hosszabbítást kért, és ha ezt a TBÉSZ20 számlát hozzáadjuk az OTPdirekt számlakörhöz, attól tönkremegy az Értékpapír oldal (legalábbis nálam). Gyakorlatilag semmi nem működik rajta, mindenre azt mondja, hogy "Az értékpapír rendszer jelenleg nem elérhető..." Ha kivonjuk a számlakörből az új számlát, akkor újra elkezd működni az Értékpapír oldal.
Elvileg ennek az egész hosszabbítósdi folyamatnak még tegnap végig kellett volna mennie, ehhez képest nálam ott tart, hogy minden értékpapír a TBÉSZ15 számlán maradt (ez továbbra is látszik az OTPdirektben). Semmi nem került ki a normál értékpapírszámlára róla (részhosszabbítás miatt ide is várok átvezetést), a TBÉSZ20-at meg ugye nem lehet megnézni. Az utolsó negyedévre a számlavezetési díjat kiszámolták, azt ráterhelték a TBÉSZ15 pénzszámlájára, annak az egyenlegét átvezették a folyószámlára "számlamegszüntetés" címen, és a TBÉSZ15 pénzszámla megszűnt (de az értékpapírszámla nem).
Meglátjuk, hétfőre alakul-e valami, vagy lehet panaszkodni.
Új hozzászólás Aktív témák
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen