Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    Valaki lefordítaná ezt "marketing nyelvről" magyarra? :Y :F

    Az IoT melyik területe ígéretes egyébként? A smart home szegmens nagyon nem tűnik annak, de gondolom vannak olyanok is, amikre lesz kereslet.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz bambano #2 üzenetére

    Sajnos az IoT a jelen egyik buzzword-je és amíg ki nem pukkad, addig sok IT cég stratégiát alapoz rá. Nem lenne ezzel baj, de sajna most is csak szemellenzősen beállnak a taposómalomba és addig mennek amíg nem koppannak nagyot. Biztos hogy rengeteg hasznos ága van az IoT-nek, amit érdemes fejleszteni, de vagy nem látják még hogy melyik az, vagy csak szokás szerint a marketingesek erősebbek a döntési folyamatban és ezért nyomják az okoshűtő, okosmosógép blődséget.

    Le kellene tisztázni a termékszegmenseket és azokra koncentrálni, amiknek tényleg van haszna, értelme és lesz is rá fizetőképes kereslet. A smart home sem ördögtől való csak nem kellene olyan árréssel dolgozni, ami lehetetlenné teszi az eladását. A különböző okosizzók, konnektorok, szenzorok, központok olyan horror drágák, hogy csak a geekek, a milliomosok, vagy a bolondok veszik ezeket...igaz az utolsó réteg egyre nagyobb.

    A közlekedésben pl. lehetnek hasznos megoldások az IoT és M2M területen. (diagnosztika, forgalomirányítás, navigáció, fekete doboz funkció, automatikus segélyhívás baleset esetén, nem beszélve az önvezető autókról)

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák