- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 7
- Windows 10
- Linux - haladóknak
- DIGI internet
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
- Microsoft Excel topic
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
Új hozzászólás Aktív témák
-
aelod
veterán
Ez az ami most van a forma1-ben már nem vonz engem. 1996-tól követtem aktívan a versenyeket/időmérőket. Ez már nem ugyan az mint a v10-v8-as korszak. Hanghatás/szabályok nagyon nem tettek jót neki szerintem. Ezek a turbós motorok még ERS-el meg slick wide gumikkal egyes pályákon így is elmaradnak a v10-es rekordoktól. Formula 1-nek nem ez kéne, hogy szimulátorban versenyeztessék a népet stb. hanem visszatérni az alapokhoz. Slick gumik, no drs/ERS/KERS, v10 és had szóljon.
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
aelod
veterán
Nem sokkal...tegyél slick gumikat a v10-es kocsikra és köröket vernének ezekre a fűnyírókra...
Miért kell gátat szabni a királykategóriának? Le vannak butítva. Az autóversenyzést nem lehet biztonságossá tenni. Ha valaki 350km/h-val esik be a kanyarba úgy, hogy centikre van tőle egy másik autó az nem lehet biztonságos. Nem azt mondom, hogy üljenek be a kocsiba és haljanak meg de ami most megy az már télleg túlzás. DRS zóna? Bukókeret WTF?(#24) schawo
Így van. Soha nem mennek a mostaniak huzamosabb ideig szélárnyékban mert akkor teljesen megváltozik az autó karakterisztikája, légörvényben mennek ami nem jó se a kocsinak se a guminak. Korábbi versenyeket megnézve rácuppantak a másikra és az egyenes végén kivágtak, megvolt az előzés. Most meg...
(#25) Snoop-y
Hogy ki Schumi? Minden idők legjobb pilótája.
Az volt az igazi F1. A kesobbi az kb buziskodas volt.
Hát te nem tudom mit néztél...unalmas volt mivel rommá vert mindenkit. 94-ben verte Sennát, 98-99-ben egyedül ő tudta megszorongatni Hakkinent. Irgalmatlan jó csatáik voltak. Emlékezz vissza a 98-as magyar nagydíjra vagy a belga nagydíjon Hakkinen előzésére...
A mostani pilóták közt Alonso kvalitása kiemelkedő. Messze kimagaslik a mezőnyből. Csak sajnos nem tud rendes csapathoz leigazolni és szerintem távozni is fog a formula 1-ből nemsokára.[ Szerkesztve ]
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
aelod
veterán
Igen. F csatorna, befújt diffúzor stb. Mind mind a mérnöki zsenialitás termékei. Be is tiltották mindegyiket, hogy megtartsák a versenyt és a többi csapat is odaérjen legalább a dobogóra. Ennek nem erről kéne szólnia. Ez egy drága dolog. Fejlesztések, tesztelések, alkatrészek, szponzorok, pilóták stb. stb. nagyon-nagyon drága dolgok. Ha valaki nem engedheti meg magának akkor le lobbizzon a FIA-nál, hogy szabálytalanságot észlelt. Magyarul nincs rá keret nekik vagy nincs meg a know how hozzá.
ráadásul "költségcsökkentés" címszó alatt kitalálta valamelyik matematikai analfabéta, hogy egy motor több hétvégét bírjon ki. amitől a motor sokkal drágább lesz, mint annyi darab egyhétvégés motor, ergo a költség nőtt, nem csökkent.
Teljes mértékben egyet értek. Hab a tortán, hogy ha motort kell cserélni akkor jön a bünti...
az idei szabályváltoztatásnak pont az volt az értelme, célja, hogy a tavalyi autók vezetése már annyira könnyű volt, hogy 18 éves suhancok is simán eljártak vele., semmi fizikai kihívás nem volt benne.
Értem mit akarsz mondani, de azt hozzátenném, hogy brutálisan nőtt a kanyarsebesség és a pilótára ható G erő a turbós v6 előtti érához képest. Ha jól emlékszem volt egy belső kamerás videó ahol 6.1G-t mutattak. Azt nem minden suhac bírja ki. Ezt csak szőrszálhasogatásként írtam.
[ Szerkesztve ]
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
aelod
veterán
Hát az a Rosber az itt Hamilton volt 1'21''135-öt. Ez volt a pole lap. 1'25''340 a leggyorsabb kör Alonsoé volt a versenyen.
2003-ban Schumi: 1'20''963 pole lapja. Leggyorsabb köre 1'21''832.Pole laphoz közel vannak (de így is elmarad pl Montoya 2002-es pole lapjától jócskán!). A versenyen futott legjobb körök közt akkor és most meg ég és föld a difi....
(#41) bambano
[link] idei és 6.3[ Szerkesztve ]
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
aelod
veterán
Na igen ott a BMW ezer LE felett volt...
(#44) Kopi31415
Tévedsz. 20 pont hátránnyal érkeztek meg imolába. 2-0 volt Schumi javára Senna ellen...
És például az ERS van nagyon durván korlátozva, amit nyugodtan el lehetne ereszteni, s egyböl kiderülne, a régi motorok kőbalták a mostaniakhoz képest.
Igen az az ERS meg KERS meg a f@szom. Ezek nélkül az új motorok gp2 szinten lennének...
Teljesítményben sehol nincsenek a kétezres évek elején lévő Honda vagy BMW erőforrásokhoz képest.[ Szerkesztve ]
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
aelod
veterán
Pont ezt mondom, minek limitálni? Az akkori pilóták sokkal kevesebb leszorító erővel tartották kordában azokat a fenevadakat. Oda kellett kvalitás, vér a pucába. Legyen V6 és mindenféle energiavisszanyerő rendszer de akkor ne limitálják a turbókat. Belenyúltak kiherélték az egészet...
[ Szerkesztve ]
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs