Új hozzászólás Aktív témák

  • mepet

    addikt

    Én a T-nél a következőképp jártam:
    ADSL előfizu. Megrendeltem a közepesen gyors csomagot. 1 éves hűséggel. Beszerelték. Szakadozott. Bejeletettem (kb 20-szor). Kijött a szerelő, megnézte. Eltelt 2 hónap, eddig kb 50%-os volt az internet hozzáférésem rendelkezésre állása, persze számlázáskor teljes értékűnek tekintették. Ezután felhívnak, hogy megvan, az a hiba, hogy a házban a régi telefonhálózat nem bírja ezt a csomagot, át kellene térnem a kisebb csomagra. Mondtam, hogy rendben van.
    Ezután 10 hónappal elköltöztem. Bementem egy T-be, hogy lemondjam az előfizut. Ekkor közölték velem, hogy még van 2 hónap hűségem, mivel a csomagváltoztatáskor újból indult a hűségem. Kértem, hogy mutassák meg, hogy hol írtam alá, hogy újból indul a hűségem, vagy játsszák le a felvételt a telefonos aláírásomról. Ezt megtagadták. Ezután szerettem volna beszélni az irodavezetővel. Ő "telefonos konferencián" volt, nem ért rá. Mondtam, hogy akkor megvárom. Ekkor elment az ügyintéző hölgy, és visszatért egy az irodavezető által aláírt papírral, miszerint méltányossági okokból elengedik a hűségemet, mivel több, mint 50 panaszt tettem eddig a szolgáltatásra... :C

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák