Új hozzászólás Aktív témák

  • clon

    aktív tag

    válasz emelhu #18 üzenetére

    Ez akkor lenne igaz, HA nem ontaná minden ugyanazt a reklámot vagy legalább 1 termék különböző reklámját.
    Emlékezzünk vissza mikor a Chio Chips vol "A márka" ha valaki bement a boltba esetleg chip is kellett akkor mindenkinek először a Chio jutott eszébe (persze addig amíg az árát meg nem látta). Egyszerűen le kell fárasztani az embereket a reklám tömegével mindenhol és akkor lehetsz csóró, szegény, pénzes, gazdag vásárolni fogsz ha egy élethelyzetbe kerülsz (bemész a boltba 1 csokiért és rágó, chips, cola, stb. amivel kijössz - ez most is így van sokaknál).

    Ma a reklámtörvény mindenütt tiltja a közvetlen befolyásolást pl. nyáron jeges ital 1db képkocka beszúrását a filmbe - megoldották máshogy "termékmegjelenítés" :D

Új hozzászólás Aktív témák