- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Windows 7
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
- Microsoft Excel topic
- DIGI internet
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Zyxel NAS326
- Windows Insider Program
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
Új hozzászólás Aktív témák
-
forumpista
aktív tag
Ennek semmi köze a statisztikához.
Az autopilotot csak ott kapcsolják be, ahol ennek feltételei megvannak (jó út, látható felfestések stb, jellemzően egyébként főleg autópálya és tsai ahogy ez le is van írva a használati útmutatóban).
Minden máshol viszont ki van kapcsolva, mert a Tesla tulajdonosok (többsége) nem hülye, hogy bekapcsolja olyan úton az autopilotot, ahol 20 méterenként visszaadja a kocsi a kormányt és nem is szeretne ez miatt balesetezni.Tehát teljesen mindegy hogy hány autó hány millió kilométerét veszed be a statisztikába, biztos lehetsz benne, hogy bekapcsolt autopilotos Tesláról csak viszonylag jó útról kapsz adatot, ahol viszont fos az út ott az ember fog vezetni.
Még egyszerűbben:
* az emberi soförös statisztika tartalmazni fog jó minőségü utakat jó vezetési körülményekkel, meg fos utakat fos vezetési körülményekkel, mert az ember (egyelőre) nem tudja kinek átadni a volánt szar vezetési körülmények esetén
* az autopilotos statisztika meg főleg csak jó minőségű jó vezetési körülményi utakat fog tartalmazni, mert ha ez nem áll fen, úgy is visszaadja a kocsi neked az irányítást és a 3. ilyen eseten után 30 méteren belül, inkább kikapcsolód az autopilotot és te vezetsz, mert az autód nem tud."értelmesebb emberek a tesla sofőrök, míg a benzinesek "
Bármilyen meglepő, ez még akár igaz lehet is, mert Teslát nem tud akárki venni.
Sőt mondok jobbat, egy Tesla tulajnak (autopilot nélkül) alapból is jobbak lesznek a baleseti statisztikái, mint például egy átlag magyarnak sofőrnek.
Hogy miért?
Mert az átlag magyar 15 éves szar műszaki állapotú autót vezet a fos magyar utakon, míg az átlag tesla tulaj egy alig pár éves, jó műszaki állapotú autót vezet, mondjuk Németország tükörsima útjain.
Jobban vezet a német sofőr mint a magyar? Nem. Csak jobb autót jobb utakon ->kevesebb baleset.Egy szó mint száz, az autopilotot és az emberi vezetésű teslát csak akkor lehet összevetni, ha a többi körülmény azonos. De ilyen statisztika per pillanat nincs, mert a tesla nem rögzíti hogy milyen vezetési körülmények között vezet az ember és milyenben az autopilot.
Szívesen
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladnám vagy Csere érdekel,, Realme GT Master Edition 5G,, bőrönd dizájn hátlap, 8/256,
- Intel Core i7-3770 8x 3.4GHz LGA1155 Processzor
- USB 3.0 külső ház , M.2 SSD riser kártya, hűtőborda, Spdif hátsó kivezetés, 2,5" HDD SSD adapter
- 650db-os zsugorcső készlet
- Sata III vezérlő 2 , 4 , 6 port , Sata III + IDE vezérlőkártya, PCI-e riser kártya
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen