Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Norb79

    őstag

    válasz Bad Pritt #21 üzenetére

    Az újítások ilyenek, hogy mielőtt megjelennek, az előtt senki se használja őket.
    Az első autó előtt mindenki lóval járt. Csomó statisztika támasztotta alá, hogy micsoda piaca van a lónak, szemben az autóval, ami senkinek se volt.
    Aztán a Ford T modell előtt is volt statisztika, hogy micsoda marginális cucc ez az autó, és hogy teherszállításra pl senki se használja.
    A jövő nem a múlt megismétlése.
    Szerintem tegyenek próbát és meglátjuk van e piaca. Dx12 miatt nulla közeli költséggel jár egy próba.

  • Bad Pritt

    félisten

    válasz Bad Pritt #21 üzenetére

    Nem teljesen értem amúgy, mi ennek az egész elméletnek az alapja, hogy konzolon megéri bill+egérre fejleszteni, mikor nem ez lenne az első stratégia, ami megjelent a platformra és mit ad isten, a Stellaristól kezdve a Halo Warson át a Jurassic Worldig mindegyik kontrollerre volt optimalizálva. :F
    Nyilván nem hasraütésszerűen fejlesztik ezeket a játékokat, figyelik a trendeket, konzultálnak a Microsofttal és úgy rakják össze a szoftvert, hogy az a lehető legtöbb játékost elérje.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

  • lolller

    tag

    válasz Bad Pritt #21 üzenetére

    " Mert a fejlesztők úgy ítélték meg, hogy megéri a befektetett energiát, ami egészen minimális, tekintve, hogy a PC-s és Xboxos változatok ezeknél a játékoknál szinte teljesen megegyeznek. "

    Ezzel nagyon is egyet kell értsek, ezt is mondtam fentebb. Ehhez kell a játék is, ahogyan lentebb írtad halo wars, etc... mind kontrolleres játék. Ebben nincs is vita, ezt én is leszögeztem. Éppen ezen analogiából kiindulva nem értem mért nincs így Apexben, R6, Battlefieldekben ugyan így egér+bill támogatás ha egyrészt a technikaiháttér adott másfelől eléggé nagy az átjárhatóság konzol és pc tekintetében. Itt nem tudok másra gondolni mint arra, hogy vagy kicsi a játékosszám és emiatt nem oldható meg a szeparáció egy konzolcsaládon belül vagy maga a port emésztene fel akkora költségeket, hogy inkább nem foglalkoznak vele. Bár ezt egy bf-nél nehezen tudom elképzelni, leszámítva az új részt.

    Egyértelmű, hogy nem az AoE4 lesz az úttörő ebben, bár ebben sztem inkább játszik szerepet, hogy az RTS mint műfaj már nem ég akkora lángon.

    varázslatos szidalmak és a mágikus licencszerződések, mindkét fél megidézi maga irányítható jogászait, számtalanszor fölhangzik az "OWNAGE" szó, végül a legerősebb támadásban megidézik Kotickot és Newelt is. by:Necroman_Mk2

Új hozzászólás Aktív témák