Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cucka

    addikt

    válasz cousin333 #11 üzenetére

    De jelen állapotban, a lesajnált részesedés ellenére is erősen pozitív a (pénzügyi) egyenleg.
    Azt azért remélem kijelenthetjük, hogy a desktop vonalon az Opera nem az a kimondott sikersztori :D .

    A Ferrari-s analógiát inkább ne erőltessük :D

    Ehhez viszont egyszerre kellene versenyképesnek lenni (szabványkövetés, funkciók, stabilitás) és mellé valami egyedit mutatni.
    Ha igazán fontos a népszerűség, akkor szerintem valami olyasmit kéne mutatniuk, amivel fel lehet kelteni a nagy tömegek érdeklődését. És itt most nem az eddig bevett "lapátoljunk bele még több fícsört" elvre gondolj. Például a Chrome pont attól lett újszerű és vonzó, hogy a sok haszontalan szar helyett adtak a felhasználónak 3 egyértelmű gombot (előre-hátra-frissítés) meg egy szövegdobozt és kalap, ennyi volt a böngésző.
    Persze az is értelmes elgondolás, hogy maradjon a jelenlegi fejlesztési filozófia és fókuszáljanak azoknak a felhasználóknak a megtartására, akik már amúgy is Operát használnak, de akkor meg nem kell sírni, ha alacsony a piaci részesedés.

    Személy szerint azt is várnám, hogy a kezükben lévő adukat minél jobban képesek legyenek kiaknázni, még mielőtt a riválisok is észbe kapnak (lásd szinkronizálás esete, vagy a mobilon is futtatható minialkalmazások, kiegészítők, Unite hiánya).
    Szerintem pont ez az a vonal, amire a nagy tömegek nem gerjednek. Érted, nem gondolhatod komolyan, hogy a felhasználók nagy számát tudják ilyen remek fícsörökkel megfogni, mint hogy pluginekkel testre szabhatják a mobilos böngészőjüket, amikor a felhasználók nagy tömege arra sem igazán gerjed, hogy az okostelefonján próbálgassa/telepítgesse/frissítse a programokat.

  • bigz

    tag

    válasz cousin333 #11 üzenetére

    A Ferrari meg az Opel-Vauxhall-Holden vonal azert ket nagyon tavoli kategoria. Kezdve rogton a marginnal, ami nem hiszem, hogy az Opel eseteben meghaladna az 5-8%-ot atlagban. Egy nagyobb autot dragabban lehet eladni, mint egy kisebbet (lasd Lee Iacocca :: An Autobiography, nyilvan nem hasznalt arakbol indul ki), ugyanakkor a fejlesztesi es gyartasi koltsegek hasonloak vagy csak kicsivel ternek el, es igy nagyobb rajtuk a profit. Egy luxus auton dragabb a fejlesztes meg az anyag (jobb esetben), de az ar miatt jelentosen nagyobb a haszon egy eladott Ferrarin, mint egy Opelen. Itt egy erdekes cikk egy hasonlo jelensegrol a szamitastechnikaban.

    [ Szerkesztve ]

    I <3 Razer Mantis Control.

Új hozzászólás Aktív témák