Új hozzászólás Aktív témák

  • ecaddsell

    aktív tag

    Az elektromos töltőhálózat fejlesztésén túl, ahol meg kell követelni, hogy mindenki azonos feltételekkel töltsön mint a hagyományos kúton tankol (ezzel csökkentve a távolság parát; mindenki kötelezően ugyanannyiért kapja a kW-okat ugyanabban az időszakban) maximalizálni kellene a motorteljesítményt is EV (meg a nem EV) személyautónál többek között. Mindjárt kevesebb akku is elég lenne.
    Arra, hogy bárki A-ból B-be eljusson esetleg szállítva valami személyes cuccot teljesen feleslegesek a több tonnás monstrumok meg 10 másodperc alatt százra gyorsuló autók.
    Nagyobb meg nehezebb dolgokra meg lehet bérelni erre alkalmas autót arra a néhány alkalomra.

    Az, hogy a szabályozást nem ez mozgatja ma tökéletesen mutatja, hogy az egész elektromos átállás kamu zöldítés, nagyon komoly profit és lobbiérdek mozgatja.
    Ha az akkuk egyenletesebben lennének elosztva az autók között és nem esnének túlzásba a teljesítménnyel mindjárt több autóba jutna.

    #11 -=MrLF=-
    A hidrogén nem személyautóba való (azaz itt nem témába vágó), de jobb híján megújuló energia tárolásra esélyes.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák