Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz gekkoXT #48 üzenetére

    Rendeltem már elég sok mindent házhoz szállítással és ahány futárcég, annyi féle eljárás. Gyakran még azt sem tartják be, amit saját maguk ígérnek. Az a ritka, amit írtál, vagyis hogy több értesítést kapsz, kiválaszthatod a kiszállítás idejét, sőt módosíthatsz közben a helyszínen is, nem beszélve arról hogy ténylegesen van működő és időben frissülő tracking.

    Van hogy egyszerre kapsz meg több SMS-t, az e-mail-ek is vagy jönnek, vagy nem, a futár nem telefonál csak amikor már a közelben jár és annak is örülhetsz, ha legalább a kiszállítás napja stimmel. A tracking meg sajnos épp megint nem működik. (arról nem beszélve, hogy valódi földrajzi követés talán egy cégnél sincs, vagyis csak az átadási-átvételi pontokról kapsz infót, ami sokat nem segít)

    Más országban az ügyfél nem veszi át a csomagot, ha nem tartja a futárcég az általuk vállalt kiszállítási időt, aztán magyarázkodhatnak a webáruháznak. Mi ettől még messze járunk. A szolgáltatás gyakran alacsony minőségű és nem egységes még cégenként sem.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák