- Hálózati / IP kamera
- ASUS routerek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Reklámblokkolók topikja
- Synology NAS
- Programozás topic
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
A minap voltam egy Suzuki szalonban es epp telefonalt az elado a masik szalonba, vagy fonokenek, hogy hozzanak mar egy S-cross vagy Vitarat, mert mar meg se tudja mutatni a vasarloknak, csak prospektusbol. Gondolom nem aznap vittek el hirtelen otot, foleg hogy reggel 8 ora volt. Pedig azt itthon gyartjak.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
nagyúr
Jajj nem lesz elég autó, most mi lesz? Talán egyszer eljutnak oda, hogy kevesebb elektronikát tegyenek bele, pl. felesleges a beépített navigáció.
Thanos was right.
-
nubreed
veterán
-
clon
aktív tag
Hát eljött az idő mikor visszavágytok a Ladára amibe a legnagyobb elektronyika a kazettás magnó volt
Kellemetlen is ha a hiba törlésért egy vagyont kérnek pedig csak rádugják a ketyerét oszt' gomb megnyom "kész" - régi szép ház melletti parkolóba való kocsiszerelés a szomszédokkal -
Tigerclaw
nagyúr
Az autoscegek is olyanok mint a TV gyartok. Nekik a smart TV / infotainment csak pup a hatukon es csak le akarjak tudni olcson az egeszet... persze ugy hogy aztan 5x felarat kerjenek azert a hulladekert amit beleraktak az autoba. Sajnos gyakran viszont hasznos extrakkal osszecsomagoljak egy felszereltsegcsomagba es vagy kersz mindent vagy semmit. A Suzuki ugyanez. Mikor vettem autot kb. 800k -ba kerult volna a kovetkezo felszereltsegszint, mert a hasznosak melle, mint a tempomat, hatso futes, hatso elektromos ablak beleraktak az infotainmentet es hasonloakat. A bolondnak is megeri... ja nem, csak a bolondnak eri meg. Raadasul ezzel csak magukat szivatjak, mert emiatt 10-bol 9 vevo nem ker abbol a csomagbol, de ha nem egyben adnak az egeszet arukapcsolassal a tobbseg meg kifizetne parszazezret a hasznos dolgokert. Ez a szokasos, aki sokat markol keveset fog strategia a cegek reszerol, ami miatt rengeteget buknak.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
addikt
Ezek az előre összeállított felszereltségi szintek a japán autógyártók sajátossága. (A Toyota féle Lean termelési rendszerre gondolok.)
Olcsóbb gyártani, ha van 3 felszereltségi szint, és kész.
Nem kell bajlódni vele, h mit kért bele a vevő és mit nem, hanem a 3 csomagból kiválaszthatja melyiket kéri.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Thunderzolee #12 üzenetére
Csak az a gond, hogy mondjuk az alap es a kozepso felszereltseg kozott van 1-200k kulonbseg, a kozepso es a legnagyobb kozott meg 800k.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
addikt
LOL
Milyen kicsi a világ.
A linkelt (Új szó) cikkben én vagyok a képen.Már vagy másfél éve ezt a PR fotót használják minden Coviddal kapcsolatos leállással kapcsolatos cikknél internet-szerte.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Tigerclaw #15 üzenetére
Igen, értem, persze.
Én se értek egyet ezzel a módszerrel, de csak úgy lehetne leszoktatni ezeket a cégeket erről, ha a vevők más autót választanának.
Amíg pl a hazai újautó eladásokat rendre a Suzuki vezeti, nemigen fognak változtatni ezen stratégiájukon, mivel a gyártónak meg full megéri. :/
Ezek a felszereltségi szintek egyébként kontinensenként, régiónként, országonként eltérnek, attól függően, adott országban a kereskedőknek mennyire erős az érdekérvényesítő képessége.
Lásd, a belső kopogós műanyagokat felváltotta a műszerfalon pl ez a puha fajta műanyag a legutóbbi nagyobb ráncfelvarrásnál, mert a német kereskedők jelezték, h arrafelé eladhatatlan egy SUV kopogós műanyag műszerfallal..A Kizashinál pl. gyakorlatilag az autó színét lehetett csak kiválasztani, mert egyféle motorral, egyféle váltóval, egyféle felszereltségi szinttel árulták.
Minden valamirevaló szakmai oldal, ahol írtak róla tesztet, rendre meg is jegyezte ezt, de a japánokat nem érdekli más vélemény, csak amit az ő tévedhetetlen vezetőjük kitalált, azt erőltetik. :/
Meg is érdemelték amekkora bukta volt a Kizashi..[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Thunderzolee #17 üzenetére
Ok, csak nem nezik, hogy nem idealis az arany szamukra, mert mondjuk alapot 5-10% rendel, kozepsot mondjuk 80%, a legfelsot meg 10-15%?
Raadasul utolag kb. semmilyen extra beepiteset nem vallalja a szerviz, vagy elore megmondja, hogy ne is kerjem, mert mondjuk egy kodlampa elore 100k huf lenne. A prospektusukban levo utolagos tartozekok ara is csak horror aron elerheto, igy valoszinuleg olyan kicsi forgalmat jelent az, hogy nem is eri meg gyartani. A mohosagukert cserebe eladott uj autonkent tobbszazezer forintot engednek el, amit meg kifizetne a tulaj.En is mar csak a garancia lejartat varom, hogy szereltessek bele 3rd party tempomatot, tolatokamerat/radart rendes infotainmentet. Ezek johettek volna onnan is... az utobbi kivetelevel, de ezek szerint nekik budos az emberek penze.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
DjFlanker
aktív tag
válasz Thunderzolee #17 üzenetére
Az USA-nak tervezett, USA-ban gyártott Kizashit konkrétan rákényszerítette az anyavállalat a magyar forgalmazóra, még piackutatást is csináltak rá előre, szép hosszan (tudom mert én csináltam nekik, eladási számszakilag), aztán valami kétszámjegyű darabot kellett eladniuk..
És ez még semmi volt az XL-7 SUV-hoz képest, ami egy 13,5 milliós Suzuki volt 11 éve, abból asszem évekig árulták azt a 40 darabotJó pilóta alagútban nem katapultál
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz DjFlanker #20 üzenetére
A Suzuki olyan sokaig volt az relative olcso, megfizethetos kisautos szegmensben, hogy nem lehet egyik pillanatrol a masikra felsokategorias / premium modelt bevezetni hozza, mert nincs presztizse a markanak. Ha valaki raszan annyi penzt egy autora, nem suzukit fog venni, attol fuggetlenul, hogy a model minosegben, specifikaciok alapjan jol is van arazva. Ha meg az arazasa sem igazi, akkor plane nem. Ezert ketseges, hogy az atnevezett Toyota modellekre lesz-e vevo a piacon, komolyabb arengedmeny nelkul. Kicsit meglepo volt, mikor azt hallottam, hogy a Suzuki el akarja hagyni azokat a modelljeit, amiben igazan jo volt, ami a Suzukit meghatarozta.
A Baleno-t sajnalom, hogy elhagytak, ahogy a Splash-t is, de eleve fura, hogy ha van Europai gyaruk, miert nem itt gyartanak minden modellt Europa reszere. Viszont lathatoan az Vitara bejott nekik, de meg talan az S-cross is, annak ellenere, hogy az utobbira nagyon kellene mar egy facelift, foleg az orrara.
A 2020-as aremelessel azert nagy pofont kaptak a piactol, talan nagyobbat is mint a tobbiek, de nem csoda, hiszen arerzekeny modelleket arulnak fokepp.
Jelenleg meg nem latni, hogy a PHEV es BEV fejlesztesek hianya naluk hova fog kifutni, a Toyotas kooperacioval egyutt, de gondolom a legtobb piacukon meg sokaig nem lesz gondjuk, hiszen sok az arerzekeny vasarlo, akiknek semmi ertelme meg az elektromos autozas fele kacsingatnia, foleg ha eszuk agaba sincs atterni egy kiherelt miniautora csak hogy elmondhassak, hogy elektromos autoval jarnak. Viszont ha tovabb szivatjak a benzines modelleket es bevezetik az Euro 7-et, nagyobb bajba kerulhetnek valodi B terv hijan. Remelhetoleg az EU nem lepi ezt meg vegul, hiszen komoly GDP csokkenest eredmenyezhet sok orszagaban.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
DjFlanker
aktív tag
válasz Tigerclaw #21 üzenetére
Mind a Vitara és a S-cross piacvezető, vastagon, ahogy maga a márka is, a két autó egymást követi a totál eladási listán, és szakadással jön a következő, a sok éve vezető Ford Focus, Skoda Octavia, Opel Astra triót úgy ütötték ki a helyéről mint annak a rendje. Mindenki árat emelt, az Euro7 és ezer ok miatt.
Ők a mild/lágy hibridre tettek, ez már be van vezetve, árazva.
Egy Dacia Spring-szerű modellel a Suzuki is tarolni tudna. Csak a Suzuki kis cég, és nincs mögöttük a Nissan Leaf és Renault EV modelljeinek a tapasztalata kialakításban, gyártásban, gyártósorban.Jó pilóta alagútban nem katapultál
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz DjFlanker #22 üzenetére
Az aremeles (egy resze) meg az Euro 6-nak szolt.
Euro 7 meg nincs es remelhetoleg, sot varhatoan meg egy darabig nem lesz bevezetve. Nagyot ugrott szazalekosan a BEV kategoria a fejlettebb orszagokban, foleg azert meg kb. nullarol indultak, de ez egyben evtizednyi visszaesest generalt a hagyomanyos szegmens eladasaiban, szoval csak az Euro 6-al sokat veszitettek az autogyartok, mig a BEV kategoria epp csak hozott egy keveset. Nem hiszem, hogy bevallalnanak az Euro 7-et a kovetkezo 5 evben, mert az tobb gyartot egyszeruen csodbe vinne.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
DjFlanker
aktív tag
Én vezettem egy hétig, 600+ km-t beletéve. 10 liter fogyasztott stabilan a CVT váltóval, vegyes használatban (németeknél árulták kézi váltóval). Én relaxautónak hívtam, ami mókás kombináció a keményre hangolt, sportos futóművel.
Venni azért nem venném mert a legtöbb Suzuki szervízben csak néznének rá ha rutinműveleteken túl csinálni kéne rajta valamit, nagyon kevés van belőle tehát bontott/használt alkatrészek nincsenek, az utángyártó ipart se hiszem hogy rárepült volna.Jó pilóta alagútban nem katapultál
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Okos Otthon / Smart Home
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gaming notebook topik
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest