Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz DjFlanker #20 üzenetére

    A Suzuki olyan sokaig volt az relative olcso, megfizethetos kisautos szegmensben, hogy nem lehet egyik pillanatrol a masikra felsokategorias / premium modelt bevezetni hozza, mert nincs presztizse a markanak. Ha valaki raszan annyi penzt egy autora, nem suzukit fog venni, attol fuggetlenul, hogy a model minosegben, specifikaciok alapjan jol is van arazva. Ha meg az arazasa sem igazi, akkor plane nem. Ezert ketseges, hogy az atnevezett Toyota modellekre lesz-e vevo a piacon, komolyabb arengedmeny nelkul. Kicsit meglepo volt, mikor azt hallottam, hogy a Suzuki el akarja hagyni azokat a modelljeit, amiben igazan jo volt, ami a Suzukit meghatarozta.

    A Baleno-t sajnalom, hogy elhagytak, ahogy a Splash-t is, de eleve fura, hogy ha van Europai gyaruk, miert nem itt gyartanak minden modellt Europa reszere. Viszont lathatoan az Vitara bejott nekik, de meg talan az S-cross is, annak ellenere, hogy az utobbira nagyon kellene mar egy facelift, foleg az orrara.

    A 2020-as aremelessel azert nagy pofont kaptak a piactol, talan nagyobbat is mint a tobbiek, de nem csoda, hiszen arerzekeny modelleket arulnak fokepp.

    Jelenleg meg nem latni, hogy a PHEV es BEV fejlesztesek hianya naluk hova fog kifutni, a Toyotas kooperacioval egyutt, de gondolom a legtobb piacukon meg sokaig nem lesz gondjuk, hiszen sok az arerzekeny vasarlo, akiknek semmi ertelme meg az elektromos autozas fele kacsingatnia, foleg ha eszuk agaba sincs atterni egy kiherelt miniautora csak hogy elmondhassak, hogy elektromos autoval jarnak. Viszont ha tovabb szivatjak a benzines modelleket es bevezetik az Euro 7-et, nagyobb bajba kerulhetnek valodi B terv hijan. Remelhetoleg az EU nem lepi ezt meg vegul, hiszen komoly GDP csokkenest eredmenyezhet sok orszagaban.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák