Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
szerinted ha a cégvezetés tudtával kerül hibás alkatrész az autóba, ami később több tucat ember halálát okozza, az jobb, mint a csalós dízel? [link] eszerint a gm vezetői legalább 4 évvel a típus piacra küldése előtt tudták, hogy hibás az alkatrész és nem javíttatták meg.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Feketelaszlo #29 üzenetére
ha valóban tudják bizonyítani, hogy bűnös, akkor oké.
de egy amerikai főnök, akinek valószínűleg csak az eladási számok tartoztak a hatáskörébe, látatlanban nehezen hibáztatható azért, amit itt műveltek. de ha tévedek, akkor semmi gond.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
merugye az elektron majd jókedvében önként átszalad az akksin... amikor környezetszennyezésről beszélünk, arra is figyelni kellene, hogy mi az, ami ellen az emberi test tud védekezni és mi az, ami ellen nem.
egyébként a sok zöld belegondolt már, hogy mi történne, ha egyszer tényleg jelentősen csökkentenénk a co2 kibocsátásunkat? például éhenhalnánk?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
"Mondjuk vannak olyan országok, ahol több megújuló villamosenergiát termelnek ": sorold fel kérlek azokat az országokat, amelyek a csúcsidőszakban több megújuló villamosenergiát termelnek, mint amit el tudnak fogyasztani. csúcsidőszak jellemzően este 6-tól 10-ig.
sorold fel azokat az országokat, amelyekben az atomerőmű csúcsidőben energiát termel: Magyarország, ... és még másik soktíz ország.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz #96302336 #35 üzenetére
"Erről érdekes módon nem igazán akarnak tanulmányokat kiadni.": szerintem arról, hogy a haszonállatok mennyi üvegházhatású gázt termelnek, van tanulmány. megkockáztatom: van elég tanulmány. amiről nincs tanulmány egy se, mert félnek a zöldek utánaszámolni, hogy mennyi üvegház hatású gáz termelődne, ha azt a rengeteg növényi cellulózt nem etetnénk meg az állatokkal.
gyanítom azért nem készült még ilyen felmérés, mert borzalmas pofáraesés jönne belőle a zöld lobbinak...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz #82729984 #46 üzenetére
megmondom neked konkrétan, amire a többiek céloztak: a részecskeszűrő a kipufogórendszerben van és a kipufogó gázokban levő részecskéket szűri. tehát az, amire te céloztál, hogy az üzemanyagot szűri, nem igaz.
tehát a mondanivalód téves.
a többi hsz-hez:
(#40) 8th amire válaszoltál, abban az volt, hogy "egyre kisebb térfogatnyi löketbe, az nem normális.": ő nem a régebbi, 14 éves 1.6-os 90 lovas motorokról beszélt, hanem a mostani downsize-olt motorokról, ahol ezt az általad emlegetett 90 lovat nem 1600 köbcentiből, hanem a feléből állítják elő. ford mondeo háromhengeres 1 literes motorral, agyonturbózva, megvan? és ha megérted, amit írt és ismered a vonatkozó híreket, akkor el kell ismerned, hogy teljesen igaza van.egyébként jók ezek a downsize-olt motorok (nem), csak gyengék, sokat fogyasztanak és senki nem tudja, meddig fogják bírni...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
nem csak a befecskendezési nyomás számít, a sűrítési végnyomás is, és az sokat nőtt mostanában. az rombol nagyobbat a motoron.
"tök jól viszi a kis motor azt az egy tonnát főleg lendületből ": lendületből minden motor jól visz mindent. pont az a lényeg, amikor nem lendületből kell menni, hanem erőből.
kettős tömegű lendkereket vasra cserélni meg az álmoskönyvek szerint rossz húzás.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
"a legtöbb 1.6 benzinessel még így is simán pariban van.": mert az 1.6-os benzines az normális? persze én is elismerem, hogy szinte mindegyik autóhoz lehet választani olyan másikat, amivel pariban van, de ez valójában nem jelent semmit.
a gyárilag erősebb verzió meg az esetek zömében nem csak a chipben különbözik. szóval tökre érdemes chiptuningolni, majd csodálkozni, hogy nini, szétesett...
"Teljesen rendben van ez elvégre nem egy két literes dízelről beszélünk. DMF > SMF csere ennél a konkrét motornál nem okoz semmiféle problémát.": híres utolsó mondatok gyűjteményébe való
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
továbbra is tartom, hogy általában nőttek a sűrítési végnyomások (nem keverendő össze a compression ratio-val). kizártnak tartom, hogy a régi, relatíve sok köbcentis szabadszívású benzinesekben ugyanannyi lenne a sűrítési végnyomás, mint amikor az egy literes, benzines, háromhengeres félmotort beleteszik a mondeóba.
ennek az eredménye, hogy nem lesz olyan tartós, sok lesz a nitrogénoxid és még más vicces dolgok.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Gaming notebook topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- iPhone topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Motoros topic
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest