Új hozzászólás Aktív témák

  • floatr

    veterán

    válasz bimbiri #45 üzenetére

    Nézd, én épp eleget harcoltam az óvodákkal, iskolákkal, tanárokkal. Nem mondom h nincsen motivált tanár, de üdítő kivétel. Legtöbben csak tolják a napi/évi rutint, és a tényleges megértésre elég kevesen koncentrálnak. Abban nem igazán hiszek, hogy a tanár teljesen független a viselkedésbeli problémák ügyében, mert olyan nincsen, hogy ugyanabban a körzetben két évfolyam, vagy évfolyamon belül két osztály ennyire durva eltéréseket mutasson, és a tanár ettől függetleníti magát, mert akkor talán lehet h nincsen tehetsége arra, hogy motiválja a gyereket, nem igazi pedagógus, csak "oktató"

    Az meg, hogy mi odafigyelünk-e arra, hogy neki mi a jó... :) eddig csak mi figyeltünk oda. Nem mondom h mintaszerű szakmaisággal, mert abban szvsz még egy tanár sem lehet biztos (sőt), de a környezetünk visszacsatolásai alapján szerintem még elég jók vagyunk. Én örülnék neki a leginkább, ha nem kéne még ezzel is ennyit foglalkozni, mert megőrülök már lassan, annyifelé kell szakadni.

    De ha a saját tapasztalataimból indulok ki, az én rejtett képességeimre sem figyelt egyetlen tanár sem, szóval csodák nincsenek. Nem is értem én ezt a nagy felbolydulást...

Új hozzászólás Aktív témák